Hinavska

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
povej mi kaj pa odgovornost kupca,..s povprečno znanjem in vestnostjo bi moral vedeti da je pogodba eno, pogodba o zagotovitvi ugodnosti pa nekaj drugega,.. V obeh primerih ne govorimo o drobnem tisku, vsaj meni se ne zdi,..
Je pa prav, da stranka opozori na take stvari da se lahko prodajalca opozori ter spremlja njegovo delo,..

b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Če se mu "podturi" nekaj dodatno, kaj prinese s sabo dodatne skrbi ali stroške, je zavajanje in lahko gre in zahteva ukinitev pogodbe.

Je pa v tem konkretnem primeru stvar res malenkostna in je prej škoda strošek časa za obisk.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Ne, navaden potrošnik tega tudi pod razno ne rabi nič vedeti, na te zadeve ga mora opozoriti prodajalec; kot rečeno še posebej, če ga želi na kaj vezati za dlje časa.

Po mojem sicer laičnem mnenju zadeva pade na sodišču brez kakršnekoli težave, če bi seveda sploh prišlo tako daleč (recimo na tožbo kakšnega zavoda za zaščito potrošnikov, čeprav bi po mojem že njihov dopis odvetnika na Simobil vse takoj rešil v korist potrošnika).
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
če te prav razumem je prodajalec stranko silil, da anex podpiše,..
vsi pozabljate na odgovornosti stranke,.. in bogi bogi,..ni vedel da je podpisal anex, ni vedel da pametni telefon generira prenos podatkov, prav tako ni vedel, da je klical stranko pri drugem operaterju in je s tem plačal višji strošk klica, ni vedel da č,ž,š podaljšuje velikost smsjev,...
ne more biti za vsako stvar kriv operater, s podpisom pogodbe stranka sprejme pravice in OBVEZNOSTI,..

b
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik PRINCESKA pravi:
To ni hinavska! Ti si butl ko si sploh šel na simonmobil!

hahahah huda huda
hysterical-1.gif

Razumem da to napiše uporabnik Mobitela, ampak Tušmobil mojster
hysterical-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
če te prav razumem je prodajalec stranko silil, da anex podpiše,..
vsi pozabljate na odgovornosti stranke,.. in bogi bogi,..ni vedel da je podpisal anex, ni vedel da pametni telefon generira prenos podatkov, prav tako ni vedel, da je klical stranko pri drugem operaterju in je s tem plačal višji strošk klica, ni vedel da č,ž,š podaljšuje velikost smsjev,...
ne more biti za vsako stvar kriv operater, s podpisom pogodbe stranka sprejme pravice in OBVEZNOSTI,..

b
To ni neka poslovna stranka ala podjetnik, to je potrošnik, posebej ekstra zaščitena vrsta
priden.gif
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Blankman pravi:
Kako misliš, da plačaš v vsakem primeru 12€? Tudi če ne bi bil vezan? Nisem sicer še dobil zadnje položnice od Mobitela, ampak mislim, da tam tega stroška ni. V bistvu pa sploh ni problem denar, gre, kot sem že rekel, za način. Ne more in ne sme mi prikrivati tega. To je grdo, četudi je legalno.


Lepo napiši en dopis, če ne mislišbiti veza, če te prav razumem, kjer boš lepo kulturno, razumljivo napisal, kaj se ti je pripetilo ter dodal, da upaš, da boste našli skupno rešitev oz. tisto, ki si mislil, da je. Na koncu navedi še, da v kolikor ne bo skupne rešitve, potem se bo tvoj naslednji dopis nanašal na prekinitev tega naročniškega razmerja. Simobil bo pretehtal, če semu splača izgubiti naročnika za teh bori 12€ ali 40€.

Ti pa v kolikor se ne dogovorite in se odločiš, da kljub vsemu prekiniti naročniško ratmerje, ne pozabi, da je potrebno pred prekinitvijo nar. najprej urediti prenos tel.št., pri drugem operterju, če jo ne misliš izgubiti, sicer ti bo mobilna telefonija šla čez glavo in se je boš še lep čas izogibal.


Lp.
 

Pikec

Pripravnik
30. jan 2010
307
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
če te prav razumem je prodajalec stranko silil, da anex podpiše,..
vsi pozabljate na odgovornosti stranke,.. in bogi bogi,..ni vedel da je podpisal anex, ni vedel da pametni telefon generira prenos podatkov, prav tako ni vedel, da je klical stranko pri drugem operaterju in je s tem plačal višji strošk klica, ni vedel da č,ž,š podaljšuje velikost smsjev,...
ne more biti za vsako stvar kriv operater, s podpisom pogodbe stranka sprejme pravice in OBVEZNOSTI,..

b

467716-post_slo.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
čakičaki
jaz tut imam ta paket pa ničesar nisem dodatno podpisal...
nisem kupil aparata in nisem dobil bonusov
 

grenivka

Pripravnik
1. avg 2007
616
0
16
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
čakičaki
jaz tut imam ta paket pa ničesar nisem dodatno podpisal...
nisem kupil aparata in nisem dobil bonusov

In nisi vezan...v čem je problem?
tongue-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik grenivka pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
čakičaki
jaz tut imam ta paket pa ničesar nisem dodatno podpisal...
nisem kupil aparata in nisem dobil bonusov

In nisi vezan...v čem je problem?
tongue-1.gif

jaz ga nimam
wink-1.gif


zakaj potem eni avtomatično podpisujete ene anexe
sam zarad par € kao prihranka
stupid-1.gif


od natega pri tušu vedno preberem tudi drobni tisk!
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Zakoni o varstvu potrošnikov so ravno za to tu, da potrošniku ni treba brati drobnega tiska, da mora prodajalec paziti, da je vse v skladu z zakoni in da če ga želi na karkoli posebej vezati, ga mora na to še posebej opozoriti.

Vem da trgovcem to ni všeč, kakor tudi vem da se veliko potrošnikov sploh ne zaveda, kako dobro jih zakon ščiti in kakšne pravice imajo.

popravil napako
 
Nazadnje urejeno:

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Na zalost je vsak drugi funkcionalno nepismen in ne razume, kaj je aneks in podpis pogodbe, pa ce mu 2x poves. Zalostno za druzbo v 21. stoletju.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ja sej....kaj sploh pol kupuje telefon, pa podpisuje pogodbe, ce je trd k dila in ne zastopi tega. Pol to ni zanj in pika.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.221
769
113
EU
Ne, ampak pravno gledano je definicija potrošnika "slepi absolutno neizkušen popolnoma naiven [censored], ki nikoli nič ne prebere, kaj podpiše"
bonk.gif


In ko imaš to sliko pred očmi, resnično 2x premisliš, kako boš obravnaval potrošnika, ki sedi pred teboj (še posebej, če bo slednji podpisoval neke serijske formularje, ki so namenjeni vsem potrošnikom).
10.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.801
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
sorry,..Blankman,..
povprašam pri prodajalcu kakšen sistem ima pri novih naročninah,.. očitno eden, ki bi na vsak način rad provizijo kar mi ni všeč,..
lp b
zmaga.gif
Pošten pristop.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
693
65
28
Ljubljana
Prodajalec je stranki rekel da ji PRIPADA popust in ne da ima moznost vzeti ali ne vzeti. Tukaj se jasno vidi da je posredniku samo do € pa mislim da ni edini ki tako obrne stranke da sklenejo aneks. Je pa res da je krivda seveda tudi na strani kupca... Drugic se raje oglasi v trgovini katere lastnik je Si.mobil in ne s.p....
cool-1.gif


Priporocam pa ti da napises reklamacijo in jo posles na sedez firme Simobila in napises tocno to kar se ti je zgodilo, se pravi da ti je prodajalec rekel da ti PRIPADA 40€ bonusa.... Sam sem mnenja da bodo reklamacijo upostevali in ti brisali vezavo....