HDD Hitachi ultarastar 2GB

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik SimonS pravi:
Zakaj pa pol račune, pa garancijske listke shranjujemo,če mora fabrika ugotavljat, kdaj smo mi stvar kupili?

Iz ljubega miru, da zadostimo našemu zakonu. (Lahko bi bil tudi žleht in rekel še: zato, da stranka kdaj kakšnega izgubi in kupi kak nov kos več kot bi bilo treba...
evil.gif
).

Citat:
Uporabnik ThorZEN pravi:
A WD RMA pošlje nov disk? Seagate namreč ne, pošlje neko refurbished skropucalo, ki praviloma hitro spet crkne.

Hja, v tudi WD ti pošlje disk s črno nalepko (pa ni Black serija), da bi bilo jasno, da gre za refurbished zadevo. Kako dolgo dela, pa ne vem.

Lahko pa potrdim, da to drži npr. za switche, kjer nov dela 7 let. Nato crkne, in dobiš v garanciji nazaj refurbished stikalo. No, ta praviloma ckrne čez dve leti...
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Jaz sem slišal, če račun izgubiš, ti ga more firma tako ali tako novega izdati, ker zakon itak veleva da ga mora imeti shranjenega.
Tako sem jaz naredil, da sem lahko na servis dal.