Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).
Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).
Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.
Ne štekaš, cela kolona se mora začeti premikati v trenutku, ko se prižge zelena. Ne pa da se čaka na tistega pred teboj, to italijani znajo že od pamtiveka, pri nas pa še zdaj to ljudem ni jasno.
A ustavit bi se tudi morali po celi ulici hkrati, v trenutku, ko se prižge rdeča? In obdržat prejšnje varnostne razdalje?Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).
Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.
Ne štekaš, cela kolona se mora začeti premikati v trenutku, ko se prižge zelena. Ne pa da se čaka na tistega pred teboj, to italijani znajo že od pamtiveka, pri nas pa še zdaj to ljudem ni jasno.
Dokler imajo vozniki vpliv boš to težko dosegel. Mogoče čez par let, ko bodo avtomobili pametnejši kot zadnjih 100 let.Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Točno tako, treba je bit zbran in dejansko vozit. Ko se prižge zelena bi lahko šli VSI kot vlakec čez... ko bi speljal prvi bi istočasno speljal tudi npr. petnajsti - če bi bli pač vsi pravi vozniki. Tko pa mamo kar pač mamo.
Tist ki je sposoben tako speljat se je sposoben tudi tako ustavit.. Varnosta razdalja se konsatntno povečuje/zmanjšuje glede na hitrost, ko se prižgejo ta prvemu v koloni stop lampe pa itak tudi deseti ve zakaj je treba bemzat, ker spremlja promet in istočasno zavre... razen če je razlog polžek na cesti, ki ga je videl samo prvi.. potem pač zavre tiste 0,2-0,3s kasneje kolikor pač rabi da reagira. Ne pa tako kot je v realnosti, da prvi že stoji, drugemu se prižgejo stop lampe, tretji že tiši bremzo do konca, četrti se pa nabije notr brez zaviranja in mu ni jasno od kje so prišli tisti v katere se je zaletel.. namesto da bi vedel točno katerih 8 avtov po znamkah in barvah se vozi pred njim in za njim... od ta bližnjih pa še registrske tablice. Pač treba je mal več vložit v vožnjo, kot pa samo volan držat in se mal dotikat pedal in menjalnika tok da se avto premika pa ne crkne.Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A ustavit bi se tudi morali po celi ulici hkrati, v trenutku, ko se prižge rdeča? In obdržat prejšnje varnostne razdalje?