Gužve na cesti in preprost nasvet

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Ni res, takoj ko bi videl zeleno luc bi lahko počasi že speljeval, ne pa da rukneš v prvo šele ko val premikanja pride do tebe.
 

pikoli

Pripravnik
13. avg 2008
73
0
6
To sem predvideval da že itak imaš. Ko se prejšnji avto od tebe premakne za 2m, imaš sklopko že toliko popuščeno, da se začneš premikati.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Ja, ampak to je že prepozno. Za to so se morali že vsi pred teboj premakniti. Tu ni nobenega napredka.

Za večjo pretočnost mora cela kolona gledati semafor, ne pa odbijač pred seboj.
 

pikoli

Pripravnik
13. avg 2008
73
0
6
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).

Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
no, jaz imam v prestavi zgolj, če sem nekje do tretji v koloni. Namreč toliko časa je treba, da se potem tisti pred mano zmiga.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
funkcija puščanja prostora spredaj pride v poštev le na AC in dolgih kolonah (npr nad 1km), v mestih le zmanjša pretočnost.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).

Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.

Ne štekaš, cela kolona se mora začeti premikati v trenutku, ko se prižge zelena. Ne pa da se čaka na tistega pred teboj, to italijani znajo že od pamtiveka, pri nas pa še zdaj to ljudem ni jasno.
 

pikoli

Pripravnik
13. avg 2008
73
0
6
Ne štekaš. Varnostna razdalja je definirana, kot razdalja ki jo prevoziš v 1s. S tem ko se hitrost povečuje, se varnostna razdalja v metrih povečuje. Ne moreš pričakovati, da se bo cela kolona ves čas homogeno premikala. V vsakem primeru, se bo raztegnila.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).

Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.

Ne štekaš, cela kolona se mora začeti premikati v trenutku, ko se prižge zelena. Ne pa da se čaka na tistega pred teboj, to italijani znajo že od pamtiveka, pri nas pa še zdaj to ljudem ni jasno.

Seveda da folku to ni jasno, če pa mora delati še milijon drugih stvari v avtomobilu, ko vozi.
Recimo gledati okoli kje je kaka/kakšen dobra/dober, pa kakšni avti gredo mimo, pa menjavati radijske postaje, pa menjavat pesmi itd itd.
Potem se pa na zeleni stoji po par sekund...stoji se tudi na tistih semaforjih, kjer ti ODŠTEVA čez koliko časa bo zelena...in potem pride zelena in vsi veseli ker se stoji. jeeeeeeeei
cheer.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik pikoli pravi:
Pa sej nisem rekel, da nebi smeli semaforja gledati. Absolutno bi ga morali! In ko se avto pred njimi začne premikati, se začneš počasi tudi ti (premikati, ne začeti šaltati).

Gre samo za to, da ne vidim smisla, da bi med stoječimi avtomobili puščal veliko prostora. To, da ko je zelena, pa imajo že vsi v prestavi, in začnejo počasi speljevati, je pa edino prav.

Ne štekaš, cela kolona se mora začeti premikati v trenutku, ko se prižge zelena. Ne pa da se čaka na tistega pred teboj, to italijani znajo že od pamtiveka, pri nas pa še zdaj to ljudem ni jasno.
A ustavit bi se tudi morali po celi ulici hkrati, v trenutku, ko se prižge rdeča? In obdržat prejšnje varnostne razdalje?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.724
6.499
113
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Točno tako, treba je bit zbran in dejansko vozit. Ko se prižge zelena bi lahko šli VSI kot vlakec čez... ko bi speljal prvi bi istočasno speljal tudi npr. petnajsti - če bi bli pač vsi pravi vozniki. Tko pa mamo kar pač mamo.
Dokler imajo vozniki vpliv boš to težko dosegel. Mogoče čez par let, ko bodo avtomobili pametnejši kot zadnjih 100 let.

Podobno kot za zaustavljanje ...


 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A ustavit bi se tudi morali po celi ulici hkrati, v trenutku, ko se prižge rdeča? In obdržat prejšnje varnostne razdalje?
Tist ki je sposoben tako speljat se je sposoben tudi tako ustavit.. Varnosta razdalja se konsatntno povečuje/zmanjšuje glede na hitrost, ko se prižgejo ta prvemu v koloni stop lampe pa itak tudi deseti ve zakaj je treba bemzat, ker spremlja promet in istočasno zavre... razen če je razlog polžek na cesti, ki ga je videl samo prvi.. potem pač zavre tiste 0,2-0,3s kasneje kolikor pač rabi da reagira. Ne pa tako kot je v realnosti, da prvi že stoji, drugemu se prižgejo stop lampe, tretji že tiši bremzo do konca, četrti se pa nabije notr brez zaviranja in mu ni jasno od kje so prišli tisti v katere se je zaletel.. namesto da bi vedel točno katerih 8 avtov po znamkah in barvah se vozi pred njim in za njim... od ta bližnjih pa še registrske tablice. Pač treba je mal več vložit v vožnjo, kot pa samo volan držat in se mal dotikat pedal in menjalnika tok da se avto premika pa ne crkne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.975
113
pri taščici
naj se vas nabere 15 sposobnih alter voznikov in z video posnetkom dokažite kako boste istočasno speljali pred semaforjem.
Jaz nisem med temi 15.
Sem se pa pripralvjen naučiti po tistem ko boste vi objavili video.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Če bi reku da ne moreš temu sledit, ker ti je preveč 3 vzvode (volan, gas, sklopka) na enkrat handlat, bi te z lahkoto razumel, ampak da ne verjameš da je to sploh možno mi je pa že mal čudn.

Jst na žalost nism tok sposobn sam vsaj verjamem da bi se dal.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Če v F1 lahko več kot 20 voznikov istočasno spelje, potem bo 15 za Alter mala malica... Konec koncev so piloti v F1 tisti, ki se niso uvrstili na listo Alter iber pilotov...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Na semaforjih bi bilo dovolj, da bi vsi gledali semafor in ugotovili, da je zelena, dali v prvo, spustili ročno??? in speljati malo za tistim pred seboj. Če vsak gleda samo na to, da bo sam prišel čez in mu je vseeno za vse ostale, potem je tko kot je, da se scazita samo dva čez križišče.
Primer zavijanja s Šišenske na Celovško proti Gorenjski. Semafor ima puščico, kar pomeni, da ne bo nikogar nasproti z druge strani, vseeno jih veliko čaka, OK to še razumem, da pa je v križišču samo en avto (varnostna razdalja kao, za 3-4 avte), tega pa ne. Nekako izgleda, kot da vsak odpelje čez črto šele, ko je prejšnji že iz križišča. Saj se jim ne mudi, oni bodo že čez prišli, aneda.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Zavijanje na levo v semaforiziranem križišču?
O tem bi lahko celovečerni film naredil. Pa še dva sequel-a...

- čaka pri črti, čeprav bi lahko speljal v križišče (ali pa le dva metra čez)
- nasproti vozečega počaka obrnjen napol na njegov pas, namesto na svojem
- ne spelje, čeprav je prosto
- in tako dalje in tako naprej...