Gume 205/55-16, kje sedaj najceneje?

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Super, sem ravno med LJ in Litijo doma
cool-1.gif


Sam na webu majo ceno 36eur z ddv...

kaj menite, bojo tud za na AC? Mislim, ali bojo pri 130kmh razpadle al pri 150, ali so precej glasnejše ali samo malo - nisem tolk občutljiv na to... Ker bom delal 100km relacijo verjetno kar nekajkrat to zimo, pa tako ali tako se vozim bordat in glede na to da so za sneg tako pohvaljene, me kar mika nakup.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Hitrostni indeks je Q, kar pomeni, da so deklarirane do 160km/h. Po moje jim do 180km/h ne bi smelo biti nič.
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Za po snegu mislis? Obnovljene rotalke so neprimerno boljse po snegu kot nove dunlop WS M3.

sprasujem se.gif


Glede na to da uporabljajo klasične profile, ki so jih gumarske tovarne pometale iz proizvodnje nekoliko dvomim v to trditev. Koneckoncev so profili zadnjih 10 let tehnično zelo napredovali - boljše gume imajo že vse 3D zmodelirane profile za optimalen oprijem v snegu. Jasno bo rotalka z novim profilom boljša po snegu kot pa 4mm znucana hi-end guma (tu debelina šteje) - se pa tudi rotalka hitreje obrablja, torej ima smisel nakup če se nič ne voziš ali pa če vsako leto menjaš komplet.

Edit: vidim da si omenil m3, dunlopka m3 je precej "letna" pnevmatika z zanič performansem na snegu - je pa zato boljša na klasični cesti. Sem jo vozil 2 leti in bil zelo razočaran nad oprijemom na snegu kjer je bila totalno zanič, je pa bila izredno solidna na mokri cesti pa na suhi je za razliko od ostalih zimskih gum bilo precej manj "svalkanja"!
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Super, sem ravno med LJ in Litijo doma
cool-1.gif


Sam na webu majo ceno 36eur z ddv...
.


Te dimenzije 205/55/16 trenutno nimajo na zalogi, dobijo čez 1 mesec
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Za po snegu mislis? Obnovljene rotalke so neprimerno boljse po snegu kot nove dunlop WS M3.

sprasujem se.gif


Glede na to da uporabljajo klasične profile, ki so jih gumarske tovarne pometale iz proizvodnje nekoliko dvomim v to trditev. Koneckoncev so profili zadnjih 10 let tehnično zelo napredovali - boljše gume imajo že vse 3D zmodelirane profile za optimalen oprijem v snegu. Jasno bo rotalka z novim profilom boljša po snegu kot pa 4mm znucana hi-end guma (tu debelina šteje) - se pa tudi rotalka hitreje obrablja, torej ima smisel nakup če se nič ne voziš ali pa če vsako leto menjaš komplet.

Edit: vidim da si omenil m3, dunlopka m3 je precej "letna" pnevmatika z zanič performansem na snegu - je pa zato boljša na klasični cesti. Sem jo vozil 2 leti in bil zelo razočaran nad oprijemom na snegu kjer je bila totalno zanič, je pa bila izredno solidna na mokri cesti pa na suhi je za razliko od ostalih zimskih gum bilo precej manj "svalkanja"!

Aha, da je M3 šit v snegu... ker jaz sem jih dobil z avtom, pa sem pač mislil da je avto težak pa pač ne gre v klanec... Na navadni cesti pa so ble vredu....
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Super, sem ravno med LJ in Litijo doma
cool-1.gif


Sam na webu majo ceno 36eur z ddv...
.


Te dimenzije 205/55/16 trenutno nimajo na zalogi, dobijo čez 1 mesec

ja hvala k....... pol.



ketnam sem mislu
grin1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Za po snegu mislis? Obnovljene rotalke so neprimerno boljse po snegu kot nove dunlop WS M3.

sprasujem se.gif


Glede na to da uporabljajo klasične profile, ki so jih gumarske tovarne pometale iz proizvodnje nekoliko dvomim v to trditev. Koneckoncev so profili zadnjih 10 let tehnično zelo napredovali - boljše gume imajo že vse 3D zmodelirane profile za optimalen oprijem v snegu. Jasno bo rotalka z novim profilom boljša po snegu kot pa 4mm znucana hi-end guma (tu debelina šteje) - se pa tudi rotalka hitreje obrablja, torej ima smisel nakup če se nič ne voziš ali pa če vsako leto menjaš komplet.

Edit: vidim da si omenil m3, dunlopka m3 je precej "letna" pnevmatika z zanič performansem na snegu - je pa zato boljša na klasični cesti. Sem jo vozil 2 leti in bil zelo razočaran nad oprijemom na snegu kjer je bila totalno zanič, je pa bila izredno solidna na mokri cesti pa na suhi je za razliko od ostalih zimskih gum bilo precej manj "svalkanja"!

Dunlop Wintersport je super pnevmatika, ravno tako Goodyear UG7 in podobne. Problem tici drugje. Danes ni nobena znanost narediti gumo, ki bo najboljsa na snegu ali na makedamu, ali na asfaltu. Problem, je, da bo taksna guma bolj ali manj neuporabna po drugih terenih. Najboljsa guma za suho stezo (slick profil) je popolnoma neuporabna na dezju recimo. Temu se tavelike firme in vsaka ostali resni proizvajlci osebnih pnevmatik za allround uporabo izognejo na ta nacin, da delajo kompromise. Guma je uporabna po vseh terenih vendar nikjer 100%.

Res je v novejse pnevmatike vlozeno ogromno znanja in zadnja leta so se teli procenti zelo, zelo dvignili. Spet na racun nekaj drugega. In to je vzdrzljivost, to podrocje bo povprecen kupec najbolj zanemaril saj je vzgojen cisto drugace in mlajsi enostavno ne veste kaj je to vzdrzljivost, saj ste vzgojeni v instant svetu. In vse top zimske pnevmatike so danes izdelane tako, da so po drugi sezoni prakticno neuporabne. Po snegu, plundri.. obdrzijo pa vecino dobrih lastnosti v suhem in dezju. Se pravi win-win kombinacija.

Rotalke imajo 10mm profila in "knofe", smrekica profil je po celem snegu in plezanju v klanec cisto neuporaben.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Za po snegu mislis? Obnovljene rotalke so neprimerno boljse po snegu kot nove dunlop WS M3.

sprasujem se.gif


Glede na to da uporabljajo klasične profile, ki so jih gumarske tovarne pometale iz proizvodnje nekoliko dvomim v to trditev. Koneckoncev so profili zadnjih 10 let tehnično zelo napredovali - boljše gume imajo že vse 3D zmodelirane profile za optimalen oprijem v snegu. Jasno bo rotalka z novim profilom boljša po snegu kot pa 4mm znucana hi-end guma (tu debelina šteje) - se pa tudi rotalka hitreje obrablja, torej ima smisel nakup če se nič ne voziš ali pa če vsako leto menjaš komplet.

Edit: vidim da si omenil m3, dunlopka m3 je precej "letna" pnevmatika z zanič performansem na snegu - je pa zato boljša na klasični cesti. Sem jo vozil 2 leti in bil zelo razočaran nad oprijemom na snegu kjer je bila totalno zanič, je pa bila izredno solidna na mokri cesti pa na suhi je za razliko od ostalih zimskih gum bilo precej manj "svalkanja"!

Dunlop Wintersport je super pnevmatika, ravno tako Goodyear UG7 in podobne. Problem tici drugje. Danes ni nobena znanost narediti gumo, ki bo najboljsa na snegu ali na makedamu, ali na asfaltu. Problem, je, da bo taksna guma bolj ali manj neuporabna po drugih terenih. Najboljsa guma za suho stezo (slick profil) je popolnoma neuporabna na dezju recimo. Temu se tavelike firme in vsaka ostali resni proizvajlci osebnih pnevmatik za allround uporabo izognejo na ta nacin, da delajo kompromise. Guma je uporabna po vseh terenih vendar nikjer 100%.

Res je v novejse pnevmatike vlozeno ogromno znanja in zadnja leta so se teli procenti zelo, zelo dvignili. Spet na racun nekaj drugega. In to je vzdrzljivost, to podrocje bo povprecen kupec najbolj zanemaril saj je vzgojen cisto drugace in mlajsi enostavno ne veste kaj je to vzdrzljivost, saj ste vzgojeni v instant svetu. In vse top zimske pnevmatike so danes izdelane tako, da so po drugi sezoni prakticno neuporabne. Po snegu, plundri.. obdrzijo pa vecino dobrih lastnosti v suhem in dezju. Se pravi win-win kombinacija.

Rotalke imajo 10mm profila in "knofe", smrekica profil je po celem snegu in plezanju v klanec cisto neuporaben.

Dunlop WS M3 (ne 3D) je stara pnevmatika, ki se ne prodaja več kolikor vem, delno jo je nadomestila 3D. Guma ni po snegu niti približno podobna GY UG7 ... sem imel obe v rokah v isti dimenziji in ti povem da je M3 imela tako trd rob da je nisi mogel z roko potlačit (podobna športnim letnim gumam), GY (in ostale zimske gume) pa imajo tako mehak rob da se same potlačijo če stojijo pokonci. Torej M3 je bila prav posebna zimska pnevmatika ki ni bila narejena za sneg - tudi število lamel je to dokazovalo (relativno mala gostota).

Rotalke uporabljajo star mišelinov (alpin?!) oz. continetalov profil in o kakšnih "AT" lastnostih lahko samo sanjaš - to je bilo 20 let nazaj ko so bile nalite gume "kramparce"! Danes je nalita guma enakovredna klasični zimski gumi - jasno je potrebno vzeti v zakup cena/performance; dvomim da ima guma 10mm profila oz. če ga ima ga ima toliko, kot so ga imele njene profilne starejše sestre (imajo tudi določene klasične zimske gume 1-2mm več profila od 8mm).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
v tole tudi jaz močno dvomim(da rotalke gredo bolje po snegu kot nove zimske kakega priznanega proizvajalca), smo enkrat preizskušali gume z zelo grobimi kramponi proti Michelinu ki je imel zelo gost profil, Michelinka je veliko lepše vlekla po globokem snegu