ksz... Lagune ne poznam, ko sem pa pri sebi diagnosticiral vodni ventil, sem pri ogretem motorju (90 st. C) obrnil gumb za gretje (temp. zraka) na vroče in tipal cev vode, ki gre od ventila proti pečki. Če je cev vroča, kabina avta pa ostaja mrzla, je problem v zabiti pečki (posledica neupoštevanja servisnih intervalov za menjavo hladilne tekočine
).
Če je cev mrzla je v zaprtem položaju zaštekal vodni ventil. Če je samo malo topla (ali rabi sto let, da se dobro segreje) je lahko ventil ostal na pol odprt ali pa, spet, imaš zamašeno pečko...
Je pa še ena možnost: totalno zabit mikrofilter. Možno, če recimo ni bil še nikoli zamenjan. V takem primeru ti ventilator tudi na najvišji stopnji piha tako malo, da te v avtu zebe. Če imaš v takem primeru šipe vsaj malo umazane, bi se morale rositi...
Če je cev mrzla je v zaprtem položaju zaštekal vodni ventil. Če je samo malo topla (ali rabi sto let, da se dobro segreje) je lahko ventil ostal na pol odprt ali pa, spet, imaš zamašeno pečko...
Je pa še ena možnost: totalno zabit mikrofilter. Možno, če recimo ni bil še nikoli zamenjan. V takem primeru ti ventilator tudi na najvišji stopnji piha tako malo, da te v avtu zebe. Če imaš v takem primeru šipe vsaj malo umazane, bi se morale rositi...