Gretje ne dela?

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
ksz... Lagune ne poznam, ko sem pa pri sebi diagnosticiral vodni ventil, sem pri ogretem motorju (90 st. C) obrnil gumb za gretje (temp. zraka) na vroče in tipal cev vode, ki gre od ventila proti pečki. Če je cev vroča, kabina avta pa ostaja mrzla, je problem v zabiti pečki (posledica neupoštevanja servisnih intervalov za menjavo hladilne tekočine
d055.gif
).

Če je cev mrzla je v zaprtem položaju zaštekal vodni ventil. Če je samo malo topla (ali rabi sto let, da se dobro segreje) je lahko ventil ostal na pol odprt ali pa, spet, imaš zamašeno pečko...

Je pa še ena možnost: totalno zabit mikrofilter. Možno, če recimo ni bil še nikoli zamenjan. V takem primeru ti ventilator tudi na najvišji stopnji piha tako malo, da te v avtu zebe. Če imaš v takem primeru šipe vsaj malo umazane, bi se morale rositi...
 

BigBoss

Pripravnik
12. okt 2007
192
0
16
Posavje
Včeraj nisem mogel diagnosticirati - dež in brez garaže (kolega je imel pa službo...)

Še enkrat hvala vsem za odgovore, danes sva dogovorjena, da pogledava situacijo.

@tony: Ta mikrofilter, kje se nahaja?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik BigBoss pravi:
@tony: Ta mikrofilter, kje se nahaja?

pozanimaj se če ga tvoj avto sploh že ima. Če ga ima, potem pod nujno zamenjaj!..ker kot kaže ga še nisi.

Nahaja se pod motorni pokrovom (nekje tik pod šipo)..torej če boš šaril okoli motorčka za brisalce in našel luknjo kje vstopa zrak v kabino...tam mora biti tudi filter - če sploh.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
M;ikrofilter je treba menjat ja, čeprav zaradi njega samo manj piha (in posledično manj greje), a zaradi njega ne piha mlačno.
Če ga ima, bi znal bit tudi pod armaturo pri sovoznikovih nogah, ni nujno v motornem prostoru. Sicer pa se mi zdi da imajo pri nekem proizvajalcu filtrov ( se ne spomnim ali je mann ali kdo drug) na spletni strani vse kar rabiš - napišeš tip avta, kater filter in ti pokaže filter, lokacijo in navodila za menjavo.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
M;ikrofilter je treba menjat ja, čeprav zaradi njega samo manj piha (in posledično manj greje), a zaradi njega ne piha mlačno.
Če ga ima, bi znal bit tudi pod armaturo pri sovoznikovih nogah, ni nujno v motornem prostoru. Sicer pa se mi zdi da imajo pri nekem proizvajalcu filtrov ( se ne spomnim ali je mann ali kdo drug) na spletni strani vse kar rabiš - napišeš tip avta, kater filter in ti pokaže filter, lokacijo in navodila za menjavo.


To je to: http://aa.bosch.de/aa/de/static/produkte/filter/innenraum/einbau/index.htm
 

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
jst sm mel na cliotu zapacano pečko, pa sm jo prvo z vodo spral, je nekaj pomagalo, pol sm pa vlil notr (v celoten sistem) še neko čistilo za hladilnike od STP-ja, to pa je pomagalo in zdaj deluje kot mora ...
LP
 

BigBoss

Pripravnik
12. okt 2007
192
0
16
Posavje
Mikrofilter: To je očitno filter klime
smile-1.gif
Tega sem menjal, ja in se nahaja točno na lokaciji, ki je navedena na linku od matix-a



Včeraj smo malo pogledali stvar. Sam težko kaj nardiš, ker je potrebno kar ornk šarit po motornem prostoru. Poskusil sem stvari, ki se jih da in prisšel do spoznanja, da je res pečka. Kolega je govoril z nekom, ki ima podoben model avta, kot ga imam sam in je imel podobne težave. Poskusil je tudi na način, ki ga je opisal zmiguc (in še nekateri zgoraj), vendar dokler ni zamenjal pečke, ni nič pomagalo. Baje, da ima Laguna ful gosto tosto satovje v grelcu in da ga posledično ne mroeš dobro spucat.

Sem pa klical v trgovino z avtodeli. Nov grelec stane cca 110€
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Hja, 110 EUR za pečko niti ni tako veliko
tongue-1.gif


Več bo stalo delo pri mehaniku, da ti razdre pol armaturne plošče. Če boš menjal pečko, bi na tvojem mestu menjal tudi vsa tesnila, ki pridejo med cevema za vodo in samo pečko - verjetno dobiš samo na uradnem servisu.

Poleg tega poglej, če so cevi za vodo, ki vodijo do pečke od požarne stene naprej (v motornem prostoru so itak gumijaste in tudi lažje dostopne in jih lahko kadarkoli menjaš) plastične ali kovinske. Če so plastične, jih menjaj.