dobil odgovor od zps:
copy/paste
spoštovani,
zahvaljujemo se vam za poslano informacijo o pregrevanju napajalnikov. seveda se tudi mi pridružujemo mnenju, da se to ne bi smelo dogajati, a kakšnih dodatnih podatkov o pregrevanju nimamo. po zakonu o varstvu potrošnikov ima uporabnik pravico zamenjati blago s stvarno napako do dve leti po nakupu najkasneje dva meseca potem, ko je napako odkril.
pregrevanje napajalnikov zagotovo sodi v to skupino in predlagamo, da se v primeru, ko menite, da je napajalnik prevroč, obrnete na trgovca, kjer ste notesnik kupili. za napajalnik, ki se vžge, pa velja, da gre za nevarni izdelek in o njem morate takoj obvestiti trgovca, pa tudi ustrezne inšpekcijske službe.
mi smo takoj poskušali vzpostaviti tudi stik s hp slovenija, a so očitno vsi odgovorni na dopustu, tako da bomo kaj več lahko izvedeli v naslednjih tednih.
sicer pa v okviru primerjalnih testiranj, ki jih opravljamo potrošniške organizacije, preizkušamo tudi varnostne vidike izdelkov, prav tako redno dobivamo informacije o umaknjenih izdelkih s trga zaradi takšne ali drugačne nevarnosti, a o notesnikih določene znamke do zdaj nismo dobili nobenih informacij.
vsekakor bomo tej temi že v bližnji prihodnosti posvetili dodatno pozornost, izsledke pa bomo objavili na naših spletnih straneh (www.zps.si) in v reviji vip.
prijazno in ne preveč vroče poletje