Grande Modus Tce ali kaj drugega?

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.592
2.404
113
Pomurje
Kupujem za drugi avto pri hiši.
Lepši polovici se G.Modus zelo dopade. Tudi tamalemu se bo, ker bo lepo ven videl, s tem pa tudi jaz ne bom izgubljal živcev,
ker mali nonstop nekaj drk...

Gledam 1.2 Tce nov ali testni do 11k€. Grem danes na probo.
Kako je s tem motorčkom? Poraba je tam okrog 7L, ostali problemi?

Dilema še je ESP, ga dokupit(ni popusta, ker ni iz zaloge) ali ne?
Še kakšna varjanta za ta denar v tem segmentu?

Lp
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Sodelavec ima tak motor v svojem Cliu pa je blazno navdušen nad njim.

Le porabe 7 litrov ne omenja
evil.gif


(ni pa to avto za na AC - vsaj po njegovem ne, ker ima blazno veliko vrtljajev tam nad 130 km/h...pa nič bat..ga pošteno stisne)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.592
2.404
113
Pomurje
Vsekakor, ampak ne vem če si videl moj limit, ki je 11k€.

Lp

edit: videla
 
Nazadnje urejeno:

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
:)

Testnega bi dobil za tak denar. Bencinarja z luštno opremo pomoje.

Predlagala sem ga zato, ker Modus je že kar nekaj časa zunaj, res je bil prenovljen, ampak je že "star", ta pa še eno leto ni zunaj in je zelo lušten in igriv avto, za žensko in otroka, kot drugi avto je super!

Dobil bi tudi kakšnega Nissan Note (kakšne so cene ne vem).
Opel Merivo (vendar je tudi že dosti zastarela oblika)
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Če imajo vsi družinski člani 120 kg in 190 cm višine ter jih je 5 bo Grande Modus res "drugi družinski avto". Če pa ostanemo v stiku z realnostjo je lahko ta Modus tudi zlahka prvi družinski avto saj ima že dovolj znosno velik prtljažnik, notri se pa tudi sedi ustrezno, še posebej, če so zadaj otroci ali mladoletniki.

Bolj kot berem nekatere, bolj se sprašujem, kako se lahko pol sveta vozi v manjših avtih in kako smo se lahko mi včasih vozili v Yugotih in Zastavah 1010. Razumel bi, če bi v zadnjih 15 letih vsi pridobili 10 cm na višini in 40 kil na teži, obenem pa se razplodili tako, da bi povprečna družina imela vsaj dva otroka.

Nissan Note je v primerjavi z Grande Modusom jajc.


Drugače pa imajo zdajle Grande Mdus Exception, s 1.2 TCE (100 KM) motorjem in zelo veliko opreme za kar ugodno ceno, mislim da je z vsemi popusti v rangu malce pod 12.000 EUR. JE pa treba vsaj 5000 EUR vzeti prekop Renault financiranja.

ESP vzemi. Modus ni športni avto, lahko ti pride mimogrede prav. Podvozje je mehnko, avto visok itd. Doplačilo pa ni pretirano visoko.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Avtor tega posta govori o nakupu drugega vozila.

To kako je bilo včasih... to je pase...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.931
113
pri taščici
Pa upam da ima tule renault že kaj boljši esp kot ga je imel nekoč.
Za izkušnje vprašajte softiča (espace) mosserota (scenic) pa še koga najbrž.
TE dva vem sedajle z glave, da sta ga klela, predvsem pri kakšnem speljevanju na vprašljivi podlagi.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
nič ni pase, to je realnost. poglej malo okrog sebe. 2/3 je malih piksn. dejstvo je samo to da je alter prepoln "ekspertov"
smirk-1.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri Twingotu je super ESP.
Se ga da 100% izklopiti (ASR in ESP), pravtako se izklopi, če je zategnjena ročna.
Deluje pa tudi super, obrniti mi ga še ni uspelo.

1.2TCE je pa tudi odlična izbira. Vozil sem ga v cliotu grandtour. Poskočen je precej, poraba pa ob normalni vožnji ni pretirana - manja kot pri navadnem 1.2 16V. Ob tiščanju do konca pa doseže enako porabo kot 1.6 16V.
V praksi to pomeni nekje od dobrih 5L na relacijo, dobrih 6 normalne vožnje in okoli 10 ob priganjanju v obrate.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Pa kaj ste vsi ekstremni dirkači, da rabite esp ? Kupite avto z esp- jem in se zanašate nanj, potem pa ste že naslednji dan v jarku.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Pa kaj ste vsi ekstremni dirkači, da rabite esp ? Kupite avto z esp- jem in se zanašate nanj, potem pa ste že naslednji dan v jarku.
Dovolj je, da na AC naletiš na bedaka, ki te prestraši, pa bo ESP še kako dobrodošel. Ravno "nedirkačem" pride najbolj prav.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:

Bolj kot berem nekatere, bolj se sprašujem, kako se lahko pol sveta vozi v manjših avtih in kako smo se lahko mi včasih vozili v Yugotih in Zastavah 1010. Razumel bi, če bi v zadnjih 15 letih vsi pridobili 10 cm na višini in 40 kil na teži, obenem pa se razplodili tako, da bi povprečna družina imela vsaj dva otroka.
Bo kar več kot 15 let. In udobja je več, nevarnosti pa manj. Za enak denar, pravzaprav.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
nič ni pase, to je realnost. poglej malo okrog sebe. 2/3 je malih piksn. dejstvo je samo to da je alter prepoln "ekspertov"
smirk-1.gif

Samo da so te male piksne enako velike ali večje od tedanjih "resnih" avtov. Polo, recimo, je enako velik in prostoren od Golfa 2 (pa seveda mnogo udobnejši, varnejši in cenejši. Ali pa primerjaj fičaka in dacio sandero ...
Ja, so male poceni piksne, ampak nudijo mnogo, mnogo več kot nekdanje male piksne. In da so (kot to velja za večino avtov) cenejše kot nekoč ...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Saj veš kje je poanta. Velik del ljudi z avti naredi 30.000 km letno. Imajo enega ali največ dva otroka. In potem takšni menijo, da je npr Grande Modus premajhen za primarni avto. Ne vem, no. Meni se zdi povsem primeren ob povprečnih potrebah SLO družine. Že osnovni Modus se je s prenovo malce povečal, Grande pa je že tam, kjer mora biti - spodoben družinski avto za družino, ki z njim ne preživi vsak dan 200 km na cesti. In vse to, z ESP, TCE motorjem, skoraj vso dodatno opremo, litimi platišči...se dobi za cca 12.000 EUR. Pa ne pozabimo, da ima avto 5 zvezdic že od samega začetka in da je narejen na enaki platformi kot aktualni Clio.

Pri nas doma imamo Modus (čisto prvo serijo) kot sekundarni avto. Za primarnega ne gre, je dejansko premajhen in so še drugi razlogi. Zadoovljstvo z nakupom je izredno. Nobenih okvar v 70.000 km, med 5 in 6 l porabe goriva, edino žarnice rade crkujejo v žarometih iz meni neznanega razloga. To pa je tudi vse.

Še pred 15 leti bi bil Grande Modus na vrednostni lestvici SLO voznika ocenjen podobno kot danes aktualni Scenic. Danes pa 3 članska družina že ni več srečna če nima Qashquai 2 s sedmimi sedeži in Thule trugo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Gre enostavno za udobje. Ko sem menjal Corollo, je prevegalo prav to: da enostavno ni treba razmišljat a bo plac ali ne. In zato se je zgodil Verso - ker je lahko prednji desni sedež popolnoma nazaj, pa tamala zadaj ne brca v naslonjalo, ker se v prtljažniku pod dnom celo poletje vozi 2 pšara rolerje, poleti pa drsalk, pa je še placa za marele, kako deko in še kaj kar zna priti prav - pa je osnovni prtljažnik še vedno prazen. V Golfu 2 (in tudi v Corolli) je bilo treba prednji sedež dat neudobno naprej, v prtljažniku pa je bila vedno gneča. Zakaj bi se že to šel, če ni teba? Še posebej, ker so avti vedno cenejši in si lahko privoščim več? Je pa res, da več placa pa res ne rabim (in večjega tudi ne bi kupil raje potem močnejši motor in več opreme).
Grande pa je, sorry, meni premajhen. Vrzi vanj 3 pare smuči (in kar še spada k smučanju), sanke + 3 osebe ... Pozabi, vsak vikend bi zgubljal živce. Zakaj že?
Poelg tega: kdo pa pravi, da so (1. post) povprečna družina? In večina pri nas prodanih avtov je še vedno segment B (mali avtomobili torej Clio, Polo, Corsa & Co) ... Ko dodaš še nižji srednji, si pa izak že definiral trg ...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Je pa tudi vprašanje cene.

Prej omenjeni Modus 12000 EUR, Verso s podobno opremo pa 20000. V rangu 12.000 EUR je Grande Modus verjetno kar smotrna izbira, če se išče nov avto. Verso je pa čisto drug razred, v vseh pogledih, primerja se lahko kvečjemu s Scenicom.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.592
2.404
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Je pa tudi vprašanje cene.

Prej omenjeni Modus 12000 EUR, Verso s podobno opremo pa 20000. V rangu 12.000 EUR je Grande Modus verjetno kar smotrna izbira, če se išče nov avto. Verso je pa čisto drug razred, v vseh pogledih, primerja se lahko kvečjemu s Scenicom.

Kje ga dobim za 12k€ z ESP?

Lp