Grand Cherokee

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
palim se na njega že od nekdaj. valda za novega nimam. trenutno gledam letnike 2002. kire mašine so najmanj problematične? na forumih sem zasledil, da je 3.1 CRD največji drek, da je ful okvar (ampak se mi zdi, da se lih teh največ prodaja). nasploh so dizli baje v qurcu. kako je pa kaj s 4.7 bencin? močan je preveč, ampak da ne zmečem vsega za popravila, bi pač metal za bencin. je mel kdo kaj podobnega? ne mi reč prste stran. saj vem, da je to boljše, ampak če mi je pa taki jebaæki. range rover pa je izven dosega. ostalo (japonci) je grdo, škatlasto in to ni to.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
3.1 motorji so italjansko skropucalo, ne obnesejo se ravno ok. So pa 2.7 baje od mercedesa!
evil.gif


Najmanj problematičen je še vedno dobri "stari" V8, kateri je tudi karakterno najbolj blizu temu avtu - samo vzdrževanje tega ni poceni! Gorivo je še najmanši problem!

Je pa to še vedno kakorkoli vzameš precej "redneck" avto in se tako tudi vozi. Če primerjaš z RR mu po "karakterju" ne seže do kolen, ne pomeni pa to da je slab. To je pač tak avto za "kmete"!
zmaga.gif
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Pri nas doma smo imeli sicer letnik 2000 4.7 motor, sicer je bil vzet v račun tako da je šel kaj hitro tudi naprej, kar se spomnim v tistega pol leta je to da je fotr težil kok porabi
smile-1.gif
sicer pa roko na srce 4.7 V8 motor bo pač pil... mislim da smo mel porabe 15l.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Velik (stroškovno) problem teh vozil je sistem prezračevanja, kjer se blokatorji loput odlomijo in ostaneš brez gretja. Treba je zamenjat voznikovo in sovoznikovo loputo (po možnosti tudi loputo za recirkulacijo), obvezno - preventivno pa tudi vse 3 aktuatorje (motorčke) loput - so sicer dragi (nekaj čez 100€ vsak), vendar prideš ceneje skozi kot ponovno demontiranje armaturne plošče. Delo traja približno 10 ur, smo delali približno pred letom dni zadnjega, na žalost ne najdem slik, ki bi prikazale enormen obseg dela.

Drugi problem je sama blokada vžiga motorja. Eni izmed strank je crknila (oz. redko kdaj je delovala pravilno), najprej sem se sam mučil - prebral MCU in po nekaj dneh dekodiral za kaj se kje gre, vendar rešitev ni delovala. Nato smo vozilo peljali k Avtoelektroniki, kjer so ga imeli skoraj 1 mesec in tudi oni niso zadevi prišli do dna. Hec pa je v tem, da stranka rezervnega dela ni uspela dobiti, ker naj jih ne bi več izdelovali (go figure), enak odgovor sem dobil tudi sam. Avto se je nato prodal po delih.
aplauz.gif


Skratka, jaz bi svetoval čim dlje od tega vozila ...
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Stric imel GC s 2.7 motorjem, v 5 letih nobene večje okvare, pil je okoli 12l.
Bil je super zadovoljen z njim, in če nebi imel res zelo dobre ponudbe za nakup novega avta ga še vedno nebi prodal.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a pol bi 2.7 CRD naj bil dober?
mislim, glede na to, da jih je kar veliko na cesti (z vsemi možnimi motorji) tako hudo slab avto to ne more bit, al res tak misliš crashandburnt? avto za kmete? del familije živi na višini, kjer je pozimi dostikrat sneg. recimo da bi tak avto prišel prav 5krat na leto, ostalo je za poziranje. ker pozirat z nivo ali dusterjem ne moreš ... pa ne mi zdaj s subaruji. rad bi pač visoko sedel. pa american vehicle je tudi privlačen motiv ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
2.7 je dizel od Mercedesa, samo to še ne pomeni da je dober. Kaj več bo pa povedal kakšen mercedes fan ...

Drugače na splošno je GC nepremičnina z dizlom, zato tudi bolj namenjen kmetom!
grims-1.gif
Je ameriški avto (ja, vem da ga delajo severni sosedi) in kot tak ima vse lastnosti američana. Je plastičen, vozi se slabo (v primerjavi z evropskimi in japonskimi znamkami), ima polno opreme od katere je pol ne dela, deli so dragi in težko dobavljivi (več ali manj ali kupuješ sam preko ebaya ali pa preko glavnega uvoznika), ...

Na splošno pa avto niti ni tako slab in dobiš za precej nizko ceno dobro opremljeno vozilo, ki koneckoncev gre lahko tudi na pravi teren. Potrebuje pa vseeno precej obiskov servisov ali pa če si sam entuziast in ga popravljaš doma (jeepi imajo še vedno kar enostavno mehaniko).

Če ti je pomemben pogon se malce pozanimaj na kakšnem specialnem forumu kako je s tem. Vem da po letu 2000 obstajale vsaj 3 verzije pogona (quadra whatever), ki pa so zelo različne (od zanič do zelo dobre). Sicer mislim, da je bolj problem pri "negrand" klasičnem čerokiju, ampak prej preveri.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
ce je kakšen star turbodizel mercedesov je motor buletpruf torej milijon in več kmjev ob normalnem vzdrževanju.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Pri bencincu preveriš, če prežveči plin in je... Porabo od dizla, zvok in pospeške pa od V8. Pa še potencialne stroške za okvare se rešiš.

PS: Poišči po Googlu kakšne specializirane ameri forume za to zadevco. Sem prepričan, da bi morali biti. Tam si lahko potem ustvariš mnenje o tej kišti in pa poglej, če je kakovosten material za DIY varijante. Namreč za vsak slučaj je dobro to imeti pri roki, če ti kaj crkne in potem sam rešiš. Seveda, če nimaš dveh levih rok. Sicer znaš s popravili precej hitro bankrotirat. Sranje je še za dele, ker jih boš verjetno moral nabavljat iz USA, kar pomeni precej poštnine, pa še DDV in carina (za večje zneske) te zna usekat.

Vsekakor pa najdi koga, ki pozna te zadeve in naj gre s tabo kupit. Če nič drugega bo fajn zbil ceno dol, ker bo našel vse napake.
grin1.gif
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
Ne kupuj tega, če ne bi rad bankrotiral.Res je da ga lahko dobiš zelo poceni, samo te bojo vsa popravila (katerih ni nikoli konec)
postavila na beraško palico.Malo prečekiraj nivaforum, je ker nekaj o njem napisanega gor.
Imel ga je bratranec 2001-2002 letnik diesel, ne vem točno kateri motor.Njegov avto je bil več na servisih, kot pa na cesti.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ja, sem bral. skor nič pohvalnega, pa vsi doma šraufajo. ko tomos avtomatik, hahaha. no, morda pa bom le opustil otroške sanje ... milijonar pa le nisem ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Pri bencincu preveriš, če prežveči plin in je... Porabo od dizla, zvok in pospeške pa od V8. Pa še potencialne stroške za okvare se rešiš.

Osmak bo na plinu še vedno kuril (preračunano) 10+, kar ni mala poraba - vsaj ne da bi se hvalil da voziš zastonj. Plinski sistem te pa stane toliko kot pa je cena avta!
tongue-1.gif


Če kupiš V8, tankaš bencin in ne gledaš na porabo - to delajo razni lastniki dizlov!
evil.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Obujam staro temo. A bi blo tole za nabavit? Terrano mi bo shodil, pa trenutno ni nobenega pametnega na netu. Rabim nekaj z velikim prtljažnikom, da dam zadaj 220l cisterno za nafto, pickup mi pa ni všeč.

Oz. a kdo ve za kakega terenca, ki se bo v kratkem prodajal. Do 5k eur.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
če ti je všeč, zakaj ne. Nihče tukaj z foruma ti ne more ničesar garantirat za neznan avto star 15 let.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
To mi je jasno. Bolj me zanima kako gre to po terenu. Sta pogon in menjalnik ok? A so kakšne posebnosti, na katere je treba bit res pozoren?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.051
5.658
113
Obujam staro temo. A bi blo tole za nabavit? Terrano mi bo shodil, pa trenutno ni nobenega pametnega na netu. Rabim nekaj z velikim prtljažnikom, da dam zadaj 220l cisterno za nafto, pickup mi pa ni všeč.

Oz. a kdo ve za kakega terenca, ki se bo v kratkem prodajal. Do 5k eur.
Bla zadnjič 2 parkirana pri tri krone...sem vprašal iz firbca...in je rekel da sta od avtomiki...zgledala sta ok (nič rje) terrano2...kaki so pa diffi pa nisem gledal...

https://www.avto.net/_DEALERPAGES/r...blika=0&subKat=0&dimenzije=0&akcija=0&stran=2

Kje pa vozni park nabavlja pa nebi vedel... Zgleda neka koncesijska prodaja
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Motor in menjalnik sta pri 2.7 crd dobra.. motor je mercedezov, da se ga lepo navit, v originalu pa ni najbolj poskočen.. Poraba pod 10 ne pade pa če ga še tako šparaš (pri meni je bližje 15).. Jeep gre po terenu gre super, quadra-drive dela svoje, avto je že precej pameten kljub svoji starosti. Spredaj in zadaj ima že delno zaporo (hidralock), skratka avto je kul.. :) Če kupuješ jeepa mora imet vsaj limited opremo, overland je top oprema, laredo pa gol avto..

Posebnost pri temu grandu so lopute klime.. Serijska napaka katera precej stane, če ne rihtaš nič sam.. Guglej jeep wj blend doors, test klime lahko narediš sam na mestu brez testerja, samo pravo kombinacijo gumbov moraš izbrat pa ti že na konzoli vrže ven. Ostale napake na avtomobilu lahko prebereš z keycheckom (3x on-off,
)

če nimaš dveh levih rok je avto precej enostaven za vzdrževanje :)

Če te še kej zanima vprašaj..
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
4.7 V8 ima povprečje hitro nad 20. 15 litrov je jajcanje. Enega testnega smo v dveh dneh spravili na 24 litrov povprečja (3 polni tanki), pa je bilo relativno malo tiščanja. Pri 130 km/h pije več kot 15.

V8 je meni še vedno sanjski avto, a je predprejšnja generacija 1999 do 2004 že prestara, novejši pa mora biti SRT-8 oz. trackhawk, da ne izgleda cheap. To avtomatsko pomeni predrag, a hkrati vsaj ostaja v kategoriji sanjski. :)

Črte zadaj so odveč, izpuha sta OK: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13679578&display=Jeep Grand Cherokee 6.1 HEMI SRT-8 Avt. ...
 
Nazadnje urejeno: