Gorenje pralni stroj - popravilo?

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.272
521
113
Car kam pa to kličeš za servis? Jaz imam beko hladilnik, na njihovi strani izpolnil obrazec, v enem tednu je prišel lokalni serviser, ki pokriva 20+ znamk... samo led je spucal v zamrzovalnem delu in povedal zakaj se je to zgodilo. torej bi se lahko zmislil, da sem jaz ne sposoben. Hočem povedat, da nisem dobil računa in čakalna doba je bila razumna. Probaj kak drug servis kontaktirat?
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.567
1.806
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Pomivalc je v garanciji in noben drug servis ne pride v poštev. Imajo pa gužvo (le kako naj je ne bi imeli, če prodajajo tak klump), tako da je nenormalno dolgo za čakat.
 

B81

22. jul 2007
37.663
10.952
113
Ce je enkrat ze bil pri vas in nic popravil, pisi pritozbo na Gorenje. To, da gre voda ven ko je on tu potem pa vec ne, ni popravilo.
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.272
521
113
Pomivalc je v garanciji in noben drug servis ne pride v poštev. Imajo pa gužvo (le kako naj je ne bi imeli, če prodajajo tak klump), tako da je nenormalno dolgo za čakat.
Kot pravi B81, pritoži se na Gorenje. Morda imajo pa več podjetji v tvojem območju ali pa to podjetje več serviserjev...
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.567
1.806
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Kot pravi B81, pritoži se na Gorenje. Morda imajo pa več podjetji v tvojem območju ali pa to podjetje več serviserjev...
Vedno pride serviser v njihovi delovni obleki z avtom, na katerem piše Gorenje. Tako, da so to njihovi serviserji. Sem pa sedajle šel gledat zgodovino. Aparat je bil kupljen 10.1.2024. Serviser pa je bil tukaj 20.1.2024, 5.2.2024, 16.12.2024, sedajle bo torej že četrtič...
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.879
-1.353
63
Vedno pride serviser v njihovi delovni obleki z avtom, na katerem piše Gorenje. Tako, da so to njihovi serviserji. Sem pa sedajle šel gledat zgodovino. Aparat je bil kupljen 10.1.2024. Serviser pa je bil tukaj 20.1.2024, 5.2.2024, 16.12.2024, sedajle bo torej že četrtič...
v tvojem primeru bi se obrnil na ZPS.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
ZPS ne more nič, verjetno tudi svetuje samo svojim članom. Morda bi kaj dosegelTržni inšpektorat.

Predvsem pa pisno zavračati račune serviserjev, ker problem ni v vodovodni napeljavi ali odtoku pač pa v slabo narejenem stroju, ki je v garanciji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Pred ~15-imi leti je imelo Gorenje spodoben servis za popravila v garanciji. Serviser je pri vratih pogledal, kateri model in vprašal, kdaj ustreza, da pridejo po stroj. Sta prišla dva s kombijem, odpeljali, čez dva dni pripeljali nazaj in namestili na mesto. Menjali tudi stvari, ki so bile lepotne narave, plastika na okvirju.
Za vsako napako je zelo dobro, da jo znaš ponoviti. Sicer težko dokažeš, da jo aparat ima in še težje preveriš, če jo je serviser res odpravil.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.023
3.678
113
Pred ~15-imi leti je imelo Gorenje spodoben servis za popravila v garanciji. Serviser je pri vratih pogledal, kateri model in vprašal, kdaj ustreza, da pridejo po stroj. Sta prišla dva s kombijem, odpeljali, čez dva dni pripeljali nazaj in namestili na mesto. Menjali tudi stvari, ki so bile lepotne narave, plastika na okvirju.
Za vsako napako je zelo dobro, da jo znaš ponoviti. Sicer težko dokažeš, da jo aparat ima in še težje preveriš, če jo je serviser res odpravil.
Posnameš in naložiš na YT pod unlisted in jim pošlješ link s prikazom kvalitetno opravljenega popravila.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.879
-1.353
63
ZPS ne more nič, verjetno tudi svetuje samo svojim članom. Morda bi kaj dosegelTržni inšpektorat.

Predvsem pa pisno zavračati račune serviserjev, ker problem ni v vodovodni napeljavi ali odtoku pač pa v slabo narejenem stroju, ki je v garanciji.
ZPS kot tak seveda ne more nič. Prav tako pa moraš biti njihov član, če želiš njihovo pomoč. Ti pa v takih primerih znajo svetovat, kako rešiti težavo.

Še tole Car :
Zakon določa, da je skupen rok za odpravo napak 45 dni, o številu popravil znotraj tega roka pa zakon ne govori. Če je bil izdelek na popravilu že večkrat, seštejte vse dni, ko je bil na servisu, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Le če seštevek vseh dni presega 45 dni, lahko zahtevate, da vam izdelek zamenjajo z enakim, novim in brezhibnim.

Kako uveljavljate stvarno napako, garancijo?
Ne glede na to, ali uveljavljate stvarno napako ali garancijo, shranite dokazilo, kdaj ste oddali zahtevek. Če boste prodajalca seznanili z reklamacijo osebno, vam mora izdati potrdilo o sprejeti reklamaciji. Na ta način boste lahko dokazovali, kdaj je potekel 8- oz. 45-dnevni rok.