Ali je kaksno pravilo - npr zakonodaja EU, da prisilim internetnega trgovca da bi se lepse obnasal.
Narocil sem eno zadevo, ki ni bila na zalogi, jo placal (denar so mi trgali) - po enem mesecu pa je trgovec sporocil, da stvari ne more dobiti in mi vrnil denar.
Prosil sem, da mi placajo razliko v ceni, do tiste ceno kot jo za isto stvar ponuja drug trgovec, kar so zavrnili. Zavrnili so tudi placilo kakrsnihkoli obresti ker so en mesec vrteli moj moj denar.
Ali kdo pozna pravno podlago - najraje pravilo EU, ki bi takemu trgovcu nalozila kazen?
Meni se zdi posteno npr ravnanje Amazona kjer ti zaracunajo stvari, ki jih ni na zalogi, sele ko je posiljka odpravljena.
Hvala
P
Narocil sem eno zadevo, ki ni bila na zalogi, jo placal (denar so mi trgali) - po enem mesecu pa je trgovec sporocil, da stvari ne more dobiti in mi vrnil denar.
Prosil sem, da mi placajo razliko v ceni, do tiste ceno kot jo za isto stvar ponuja drug trgovec, kar so zavrnili. Zavrnili so tudi placilo kakrsnihkoli obresti ker so en mesec vrteli moj moj denar.
Ali kdo pozna pravno podlago - najraje pravilo EU, ki bi takemu trgovcu nalozila kazen?
Meni se zdi posteno npr ravnanje Amazona kjer ti zaracunajo stvari, ki jih ni na zalogi, sele ko je posiljka odpravljena.
Hvala
P