Napake so tipične kot pri vseh golf 4, recimo med 100.000 in 200.000km je fino menjat gumice na podvozju ...
1.8T motor je neproblematičen, preventivno je fino menjat LMM, če se po letnici na njemu vidi, da še ni bil menjan. Drugače lahko še crkne včasih senzor za temp. vode, pa diverter ventil, pa kake vakum cevke in od odduška znajo prepareti. Za poštimanje motorja si daš 200 eur na stran in lahko vse obrobne malenkosti rešiš. Pomoje ni problemov do 300.000km. Pri ene 200.000km bi jaz preventivno menjal ojnične ležaje, strošek okoli 150 eur.
Drugače pa je za tavelik servis zobati jermen 50 eur, šponar 70 eur, hidravlični dušilec z rolco 95 eur. navadni jermen 55 eur, šponar navednega jermena 70 eur. Vodna pumpa 60 eur. Cene sem ti dal nemške, pri nas pač malo večje. Olja gre skora 5 litrov notri.
Ploščice so 90 eur spredaj, disk spredaj je 80 eur. Disk zadaj je 45 eur, ploščice zadaj pa 60 eur.
Poraba pri 90 6.5 litra, pri 130 8 litrov, pri 160 10litrov, pri 200 okoli 18 litrov. Povprečje imaš brez težav pod 10 litri.
Jaz sem čisto zadovoljen.
180KM varjanta je bila kot jubilejni gti model za 25 letnico in je redka in draga. Novejše 150KM AUM mašine (2001 ali 2002 modelno leto) že imajo tamočejšo turbino gor, enako kot 180KM novejši modeli.
Če gtija ne čipaš, narediš velik greh !
1.8T motor je neproblematičen, preventivno je fino menjat LMM, če se po letnici na njemu vidi, da še ni bil menjan. Drugače lahko še crkne včasih senzor za temp. vode, pa diverter ventil, pa kake vakum cevke in od odduška znajo prepareti. Za poštimanje motorja si daš 200 eur na stran in lahko vse obrobne malenkosti rešiš. Pomoje ni problemov do 300.000km. Pri ene 200.000km bi jaz preventivno menjal ojnične ležaje, strošek okoli 150 eur.
Drugače pa je za tavelik servis zobati jermen 50 eur, šponar 70 eur, hidravlični dušilec z rolco 95 eur. navadni jermen 55 eur, šponar navednega jermena 70 eur. Vodna pumpa 60 eur. Cene sem ti dal nemške, pri nas pač malo večje. Olja gre skora 5 litrov notri.
Ploščice so 90 eur spredaj, disk spredaj je 80 eur. Disk zadaj je 45 eur, ploščice zadaj pa 60 eur.
Poraba pri 90 6.5 litra, pri 130 8 litrov, pri 160 10litrov, pri 200 okoli 18 litrov. Povprečje imaš brez težav pod 10 litri.
Jaz sem čisto zadovoljen.
180KM varjanta je bila kot jubilejni gti model za 25 letnico in je redka in draga. Novejše 150KM AUM mašine (2001 ali 2002 modelno leto) že imajo tamočejšo turbino gor, enako kot 180KM novejši modeli.
Če gtija ne čipaš, narediš velik greh !