Golf 6 razlika 1.9 TDI in 1.4 TSI

Mare2

Guru
18. avg 2007
4.996
-1.289
113
Ena varianta:
Golf Highline 1.4 TSI, Model: SK14G294, 1390/90
z nekaj dodatne opreme (zrc. kovinska barva, alarmna naprava, klima Climatronic, park asist, paket luči, radio RCD 510) pride 22.519,22 EUR, uradna poraba 8,2 mestna vožnja, 5,1 izven mesta

druga varianta:
Golf Highline 2.0 TDI, Model: SK144K94, 1968/81
z enako dodatno opremo pride 23.867,86 EUR, uradna poraba 6,4 mestna vožnja, 4,0 izven mesta

- oba modelno leto 2009,

Spet rabim vašo pomoč:

1. Zakaj so mi dali za primerjavo ravno ta dva tipa.

2. Se bolj splača Dizl? (zadnje čase se bolj nagibam k dizlom)

3. Se sploh splača kupit ta GOLF6?
(gum verjetno ne bom rabil menjat 3 leta, tavelikega servisa tudi ne bo treba, če kaj crkne, je garancija, čez 5 let ga bom lahko prodal za 10.000 EUR - upam.
smile-1.gif
)

4. Podatki o ccm in kW so precej neugodni za zavarovanje AO in cestnino.
frown-1.gif


5. Ksenonskih žarometov pa še ni možno naročit.
grims-1.gif


6. Razno.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ker imata podobne zmogljivosti in zelo majhno porabo.
Ce delas 20T km letno bi jaz vzel dizla.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Kolk pa dobiš popusta? Glede na en drug forum, se da dobiti za novega golfa trenutno okoli 11% popusta.

Odvisno za kaj avto rabiš, sam vem da če bi že dajal toliko za avto, bi raje dal še par k€ zraven in kupil kaj večjeg (C5, Insigno). 5M bivših za Golfa mi nekako ne zveni prav.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.447
17
38
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
in C5 bo potem vec na servisu kot na cesti

ti že veš,
aja za VW se reče, da so na vzdrževanju ne na servisih.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.814
113
po moje bo najbojše če greš sprobat oba.

Se pa bojim da pri takem bencinarju je vožnja prej muka kot užitek..ker ima moč (nazivno) zgolj v vrtljajih - večinoma vožnje pa opravljaš med 1.500 in 2.500 vrtlajji, ker od tega mlinčka ne bo kaj dosti - in v tem podorčju bo dizel odlično opravljal svojo nalogo.

Tako da..če boš hotel od bencinarja kaj konkretnega ga boš moral priganjati...potem tudi adijo nizka poraba. Obratno dizel...zaradi velikega navora v nizkih vrtlajjih, lahko še dodatno nižaš porabo z nižjimi vrtljaji, ne da bi ob tempretirano trpela sama vožnja.

Pa kot kaže boš avto razmeroma kmalu prodal...takrat vzemi v zakup da boš dizla prodal za konkretno vižji znesek kot bencinarja ( (začetna razlika bo ob prodaji povrnjena)...ostane ti zgolj razlika v porabi (ki bo v povprečju 2-3 litre na 100 km v korist dizla).

odgovori na vprašanja:

1. verjetno zaradi podobnih zmogljivosti (in 'primerljivi' porabi)
2. na vsak način
3. pojma nimam...stvar okusa in lastne presoje.
4. tak rang taka registracija..nima smisla o tem diskutirat
5. no comment
evil.gif

6. ne vem kako je s čipanjem tega dotičnega bencinarja? Se da..in kaj se s temr pridobi? Za dizla vem da se da in je to opravilo MUS.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Uraden podatek za 1.4tsi je "Najv. navor, Nm pri 1/min 200/1500–4000", tako da pomoje se čisto lepo pelje tudi v nizkih obratih. Glede na to da ima turbino, se ga da precej navit, ABT recimo ga na 160KM.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Ta je pa res lovska, če 200nm pr 1500rpm ni dovolj za tekočo vožnjo, pol pa res ne vem kaj je
grin1.gif


 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.887
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
po moje bo najbojše če greš sprobat oba.

Se pa bojim da pri takem bencinarju je vožnja prej muka kot užitek..ker ima moč (nazivno) zgolj v vrtljajih - večinoma vožnje pa opravljaš med 1.500 in 2.500 vrtlajji, ker od tega mlinčka ne bo kaj dosti - in v tem podorčju bo dizel odlično opravljal svojo nalogo.

S prvim stavkom se strinjam .. popolnoma si udaril mimo pa pri drugem stavku. Navor pri 1.4 TSI je lepše razporejen, mašina je bolj kultivirana, tišja ... sicer pa za objektivno oceno je potrebno sprobat to malo čudo -> in si zagotovo precej presenečen! Če ima že kje prednost dizel potem je to vožnja v območju štand-gasa, dizel tam vleče (in traktorira) medtem ko bencinar malo negoduje in tudi crkne.

Skratka bolj se splača vzet bencinarja, razen če seveda ne delaš preko 30k km letno. Oba motorja imata namreč zelo nizko porabo in razlika v prid dizla pride res pri ekstremnih kilometrinah.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
41
lj
pa ta 81kW dizel ima samo pet prestav
tsi ga tukaj šiša
res da ni tako suveren v nizkih vrtljajih kot tisti ki imaš še kompresor, ampak se več kot solidno pelje
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.422
9.166
113
ksz, golf 6 je na cesti enostavno grd, pravi kombikombajn koker smo vcasih rakli za civica...torej, kupi 5ko, dobro opremljeno pa je.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.352
379
83
Citat:
4. Podatki o ccm in kW so precej neugodni za zavarovanje AO in cestnino.

Razlika v cestnini med mlinčki do 1,8 in do 2,5 litra je celih 35€.

Razlika pri AO 60-80 vs 81-100 kW je celih 100€.

Summa summarum te skrbi 135€, kupuješ pa avto za 23k.
confused-1.gif


Tudi če dodaš kombinacije delnega kaska (ki ga sicer ne omenjaš), je razlika pljunek v morje.

Off: a majo GTIja že?
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
KSZ.

J. dizla, 1.4 TSI
zmaga.gif
Podobno sem jaz rekel. In sedaj imam doma 1.8TFSI (160KM, DSG,...) in mi kuri enako ali več kot 530d (194KM+čip, steptronic...). Za enako porabo s prvim po jajcih, z drugim do pol gasa... Vse, kar je več, gre samo v prid dizlu.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Seveda poraba pri teh majhnih turbobencinarjih je za lase privlecena. Avto zre predvsem tega ker mora motor delovati na visjih obratih da avto vlece razen ce je je tipa Smart da nima teze.
Dizel bo imel porabo nizjo za dva litra pri enaki voznji.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
no in koncno en ki po pravici pove kolk pije.To je ze kar vecja poraba od 1.9tdi.
Verjetno se 1.4TFSI boljse obnese, ker ima bolj konstantno moc.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Samo njegov golf je po končni in pospeških bolj primerljiv z 2.0 td,i tam je pa povprečna poraba 6,5l. (toliko ima sodelavec, ki se vozi iz Kr - Lj).