golf 4 2000 ali punto 2003?

anovak99

Pripravnik
8. maj 2010
255
2
18
malce se še odločam in sicer med golfom štirko bencinc 1.4, l. 2000, 125.000km, 3 vrata, klima, el. šipe za 3000 eur
in
puntotom 1.2 elx bencinc, l. 2003, 130.000 km, 3 vrata, klima, el. šipe, centralno za 2100 eur

oba lastnika vozil poznam, km so realni oba redno servisirana, res lepo ohranjena

dajte kakšen nasvet da se lažje odločim
confused-1.gif



vozil pa se bom 5 km na delo v mesto in 5 km nazaj. torej malo in 99% mestne vožnje.
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Nisem nek strokovnajk ampak so baje 1.4 mašine v golfih nekaj najslabšega kar lahko izbereš, tako po zmogljivosti, kot okvarah.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.600
1.128
113
Titograd
Pravijo da je golf 4ko težko dobiti z prvim motorjem ali menjalnikom
smile-1.gif
punto pa ma druge fore, crkovanje elektro serva (včasih se da popraviti, včasih pomaga samo menjava ki stane skoraj polovico vrednosti te male gajbe), tesnila so totalno zanič, kake manjše električne frke.

Za tolk malo fure bi jaz od teh izbral punta.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.484
113
SV SLO
Moj glas gre F Puntu. Manjši avto, lažje parkiraš, malo manjša poraba cenješi avto, novejši letnik.
Preveri edino kako je s servo volanom.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.484
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Pravijo da je golf 4ko težko dobiti z prvim motorjem ali menjalnikom
smile-1.gif
punto pa ma druge fore, crkovanje elektro serva (včasih se da popraviti, včasih pomaga samo menjava ki stane skoraj polovico vrednosti te male gajbe), tesnila so totalno zanič, kake manjše električne frke.

Za tolk malo fure bi jaz od teh izbral punta.

Saj če greš do pravega majstra je menjava elektroservo volana skoraj zastonj glede na ceno novega. Na stilo-tu me je popravilo servo volana stalo manj kot 200€. Cena novega pa je 1000€
bonk.gif
 

osiris12345

Fizikalc
20. feb 2011
1.309
14
38
Ljubljana
jaz sem že skoz na fiatih, imel sem že 3 in z nobenim nisem imel neke velike probleme, pač tisti redni servisi in tako naprej, drugače so pa puntoti splošno znani po majhni porabi in poceni vzdrževanju, tako gre moj glas tudi k puntotu
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Nisem nek strokovnajk ampak so baje 1.4 mašine v golfih nekaj najslabšega kar lahko izbereš, tako po zmogljivosti, kot okvarah.

In kaj je narobe s tem mašinam? Razen da imajo skoraj 20 let staro in preverjano osnovo. Je pa res da je za golfa taka mašina prešvoh, za mestno vožnjo pa sploh.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Mah pri teh 1.4 motorjih je bol problem menjalnik. Rabljenega pa je iz istega razloga nemogoče dobit.
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Nisem nek strokovnajk ampak so baje 1.4 mašine v golfih nekaj najslabšega kar lahko izbereš, tako po zmogljivosti, kot okvarah.

In kaj je narobe s tem mašinam? Razen da imajo skoraj 20 let staro in preverjano osnovo. Je pa res da je za golfa taka mašina prešvoh, za mestno vožnjo pa sploh.
Že od večih ljudi sem slišal da čim dlje stran od te mašine. Morda je baba čula baba rekla, zato sem pa napisal baje. Sam nimam izkušenj
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Saj vidis kako ga zajfa kritizira, pa on ima Polota
evil.gif


Kolega ima Punta bencinarja te starosti, ce bi jaz izbiral in bi imel kaksnega dobrega fusarja za servisiranje, bi ga tudi raje vzel kakor 50% drazjega in 50% starejsega Golfa.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.600
1.128
113
Titograd
Popravilo vem da je poceni ja, so pa primeri ko servomotorčka ni šlo popraviti, potem pa imaš na izbiro, za 200 € kupti rabljenega in moliti da ne škripne, ali pa za 500 € novega (ja, cenejši je kot za stilota) in se zjokati
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Mah pri teh 1.4 motorjih je bol problem menjalnik. Rabljenega pa je iz istega razloga nemogoče dobit.

A govorimo o 1.4 16V (75KM)?

Ne vem če je tu bil kak problem, menjalnik je problem drugje. Polo 6N (3. gen.), Ibiza (2. gen.), Fabia, Golf 3, itd. so imeli težave z menjalniki pa niti ni povezano na motor, ker so določene serije tudi vgrajene v dizlih in pa močnejših bencincih.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz sem bol na splošno odgovoril, ko se je nekaj govorilo o zanič 1.4 motorjih. Je cela fama o zaničnosti starih 1.4 8v motorjev v povezavi z menjalniki.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Ti iz prve roke povem, da to ne drži. Imamo pri hiši g4 2000 letnik s tem motorjem, smo prvi lastniki, prevoženih ima 160 kkm in z njim ni bilo do sedaj nobenih večjih stroškov, razen zamenjava senzorja temperature motorja 2x in senzorja vrtljajev 1x, kar je skupaj v 11 letih uporabe naneslo cca 120 eurov nepredvidenih stroškov. Pravzaprav je to avto, ki se je do sedaj izkazal kot najboljši nakup in je v celoti izpolnil vsa pričakovanja. Še sedaj se rad vsedem vanj, kljub temu, da je pri hiši nova, velika limuzina.
Na avtorja teme: kupuješ dva neprimerljiva avta in če poznaš zgodovino obeh ter svoje potrebe, potem odločitev ni težka. Sam se nagibam k golfu, ker imam izkušnje tudi s puntom, ki sem si ga lastil pred golfom. Je bil sicer ena generacija pred tem, ki ga kupuješ, vendar mislim, da se bistveno ni pri fiatu nič spremenilo (na bolje, seveda). Med tema dvema, ki ju kupuješ ni primerjave, nemec zmaga na vsej črti.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Probleme z menjalnikom so imeli 1.4 60km, noben 1.4 pa naj ne bi bil nek biser. Punta si lastim, 2002 1.2 8v. V 9 letih in še ne 70k km je bil menjan motorni računalnik (klasična napaka, popravilo te pride okoli 100€), pa auspuh je treba skos švasat.
grin1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.600
1.128
113
Titograd
Čakaj še, kmalu te čaka tesnilo in brušenje glave
smile-1.gif
pa ne vem čemu švasanje auspuha? To mi naprej pride isto kot brušenje diskov. Saj pa auspuh ni drag, cel auspuh dobiš za manj kot 100 € z montažo vred.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Mami je že menala lonc in ti rajš ne povem kašn je zdele, no lani sem dal poflikat dve luknji (15€), letos spet ropota..bo treba kar komplet najbrž menjat. Je pa nasplošno znano, da majo teji auspuhi skos luknje.

Aja, mašina je mastna, na dvorišču so kapljice olja..ampak dolivat med intervalom mi ga pa ni treba niti kaplje..zaenkrat.
grin1.gif


Torej avtorju: kot vidiš je Punto narejen "po italijansko", vendar deli so res poceni in veliko stvari lahko poštimaš tudi doma.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Probleme z menjalnikom so imeli 1.4 60km, noben 1.4 pa naj ne bi bil nek biser. Punta si lastim, 2002 1.2 8v. V 9 letih in še ne 70k km je bil menjan motorni računalnik (klasična napaka, popravilo te pride okoli 100€), pa auspuh je treba skos švasat.
grin1.gif

V bistvu kar poznam ljudi s temi puntiči so že vsi obupali, za lastnike 1.4 16V VAGovih bencincev pa nisem še nikoli slišal da bi imeli neke grozne probleme. Sicer se pa tukaj pregovarjamo o dveh crknjenih kravah.

Glede na način uporoabe bi izbral puntota v kolikor je ta 16V, če je pa stari 8V je pa še bolj crknjen kot golf.

Jasno govorimo tu o izbiri nemškega avta ki je dražji napram italjanskemu polizdelku v katerem se prevaža mularija!
evil.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Ja res je nepremičnina, taka, da verjet ne morem na čase.
grin1.gif
16v naj bi pili olje. Pr puntiču bo šlo vse drugo prej kot motor.