Aha, pri oknih (in tudi teh garaznih vratih) drugih podobnih zadevah pa na drugo decimalko pri k vrednosti (toplotna prevodnost, ce slucajno ne ves kaj je to) zapenjate. Tule pa cel dan odprta vrata, velika 10+m2.Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Tudi če so cel dan odprta, me ne moti.
Hej.
Ker bomo zidali garažo za 2 avta (dimenzije 6,6 x 7,2 m), me zanima, ali je bolje vgraditi ena velika (široka 5,2m) ali zazidat vmes steber in vgradit dvoja vrata (širine 2,5m)? Malo ceneje stane vgradnja enojnih, samo se malo bojim, da se bolj kvarijo zaradi teže in velikosti. Sam vidim nekaj prednosti tako pri enih kot pri drugih...
Prednosti enojnih: vmes ni nobene ovire in se posledično tudi avto lažje obrača... Slabosti enojnih vidim v morebitnih okvarah (ker so težje), pozimi spustiš več mrzlega zraka v garažo (poleti pa toplega), tudi če praznujemo kak rojstni dan, bi mogoče prišlo kdaj prav, da bi bila ločena vrata...
Mogoče še imate vi kake predloge, za katere se trenutno ne spomnim in bi bilo super, da me spomnite na njih, da se nebom kdaj po glavi tolkel...
Hvala že vnaprej.
Ajde, lepo se imejte ;-)
To se lahko reši tudi z vrati za osebe, ki so vgrajena v garažna vrata. Razen, če izbereš takšna, kjer to ni mogoče?Sedaj, ko imamo samo 1 avto, bi se verjetno odločil za ena manjša (recimo 3m) in posebna vrata za osebni prehod, ker imamo v garaži večkrat kakšno slavje in bi poleti bilo fajn (in tudi pozimi), da nabi bilo potrebno imeti odprta ta cela 5m široka vrata.. Pa s prijatli smo večkrat v garaži in bi mi prišel prav osebni prehod..
To se sicer lahko zgodi tudi pri enojnih. Morda manj verjetno, pa vseeno. A na roke se pa ni dalo dvigniti?Imam enojna vrata (5 m) v uporabi od 2006. Lani poleti je počila vzmet. Naj bi sicer zdržala 10 let. Strošek 300 € zaradi menjave obeh. Vrata so bila blokirana 1 teden, avto pa notri, ker vzmeti ni bilo na zalogi.
Hehe, zanimiva izbira besedePo besedah serviserja je sila 200 kg, torej bi rabil vsaj 4 silake. K sreči je bil 2. avto zunaj.