garancija

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
870
63
28
Prijavi stvarno napako, v navodilih namreč ne piše, da ga moraš sam tankat, tako da bi se moral vsako jutro vsest v avto s polnim tankom.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Jest sm bil prijetno presenečen, ko so nam pod garancijo po 5ih letih in 100k km zamenjali oba kolesna ležaja in izpušni lonec.
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Jest sm bil prijetno presenečen, ko so nam pod garancijo po 5ih letih in 100k km zamenjali oba kolesna ležaja in izpušni lonec.
smile-1.gif

Tudi jaz bi bil presenečen, da je treba vse to zamenjati pri 100k km.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Opel kaj slovi po rjavici, ima po 200kkm i 12 le ih se original izpuh. Tudi lezaji so se prvi. Menjana sta bila edino oba "stabilizatorja"
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Sem te čakal.. Najbolj ironično je, da so ravno italjanski avti najbolj znani po gnijočih izpuhih. Na Puntotu sem do 70k km menjal lonec in cev, ter še 2x švasal. Za 100k km in vsaj 2x po 1km dnevno (zračunaj si sam koliko je to v 5ih letih, meni je prevroče), je za to mestno drajsanje zdržal res dolgo. Za podvozje so pa SUV-i tako ali tako znani, da trpijo..

Hanzi, ti pa ne spamaj v vsaki temi s tem svojim Oplom (itak cel Alter pozna tvojo garažo na pamet), ker morem potem citirat odgovor.
wink-1.gif
 

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
Ima avto elektronsko rocno zavoro in je avtomatik?

Ker pri seniku so se menjale ploscice pri 85 k km, sklepam da zato, ker se bremza vec drzi in ker samo speljes, ko je rocna se zategnjena in se sprosti komaj, ko speljes.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Sem te čakal.. Najbolj ironično je, da so ravno italjanski avti najbolj znani po gnijočih izpuhih. Na Puntotu sem do 70k km menjal lonec in cev, ter še 2x švasal. Za 100k km in vsaj 2x po 1km dnevno (zračunaj si sam koliko je to v 5ih letih, meni je prevroče), je za to mestno drajsanje zdržal res dolgo. Za podvozje so pa SUV-i tako ali tako znani, da trpijo..

Hanzi, ti pa ne spamaj v vsaki temi s tem svojim Oplom (itak cel Alter pozna tvojo garažo na pamet), ker morem potem citirat odgovor.
wink-1.gif

Jaz pri moji bivši italijanki nisem videl ironije; mi je dala tolk, kot sem ji ponudil
smile-1.gif
Je pa res, da se itaijankam ne smeš zamerit....:)

V glavnem, pri 330k km, ko je šla od mene, je bil gor prvi auspuh in 3je original ležaji ( zadnji desni mi je šel, pri cca 200k km, poleti sredi najhujše vročine v Benetkah, ko mi zavorna čeljust ni popolnima spustila in je bil rezultat pregret, beri uničen disk, ploščice in ležaj ).
V glavnem, najbolj zanesljiv avto kar sem jih imel.
srce-1.gif