v hoferju sem kupil prenosni računalnik za katerega sem dal 499 evrov ko sem ga razpakiral sem opazil da se na ekranu na strani vidi mal reže med plastiko in ekranom pa nisem hotel komplicirat saj je le estetskega videza po letu dni pa mi je prenehala delovati tipka za presledek zato sem ga reklamiral ob enem pa sem navedel še to režo na ekranu
po treh tednih pa me presune pošta od medioma češ da mi ne morejo popraviti v garanciji češ da je prišlo do vdora vode ekran pa da je mehansko poškodovan saj niso normalni saj nikoli ni bil računalnik iz dnevne sobe z njim smo delali kot bi ga za 100 let imeli ne vem kaj naj naredim popravilo bi moral plačati 200 evrov če pa nič ne popravijo pa 100 evrov totalno sem razočaran nad hoferjem in medionom ne vem kaj naj naredim
Dne 24.11. sem šel v hofer poslovalnico slovenj gradec in zahteval pomoč in sodelovanje z
Omenjenim popravilom računalnikai Šefica pove da mi ona ne more pri tem kaj pomagat
Ker nimam aparata oziroma računalnika zakaj sem ga poslal moral bi ga prinesti v prodajalno
Potem bi pa oni reševali garancijo. Preden sem pa poklical telefonsko številko na garancijskem listu
Je šla žena v hofer kjer sem kupil računalnik ji je trgovka ne vem točno imensko da oni nimajo z garancijo nič da mam na garancijskem listu telefonsko številko (pomoč po telefonu 01 600 18 70 )
Na tej številki pa se mi oglasi ženska katera ne zna niti dobr slovensko in mi da navodila kakršna mi jih je dala tako sem tudi naredil zdaj pa res ne vem kdo tukaj koga zajebava
po treh tednih pa me presune pošta od medioma češ da mi ne morejo popraviti v garanciji češ da je prišlo do vdora vode ekran pa da je mehansko poškodovan saj niso normalni saj nikoli ni bil računalnik iz dnevne sobe z njim smo delali kot bi ga za 100 let imeli ne vem kaj naj naredim popravilo bi moral plačati 200 evrov če pa nič ne popravijo pa 100 evrov totalno sem razočaran nad hoferjem in medionom ne vem kaj naj naredim
Dne 24.11. sem šel v hofer poslovalnico slovenj gradec in zahteval pomoč in sodelovanje z
Omenjenim popravilom računalnikai Šefica pove da mi ona ne more pri tem kaj pomagat
Ker nimam aparata oziroma računalnika zakaj sem ga poslal moral bi ga prinesti v prodajalno
Potem bi pa oni reševali garancijo. Preden sem pa poklical telefonsko številko na garancijskem listu
Je šla žena v hofer kjer sem kupil računalnik ji je trgovka ne vem točno imensko da oni nimajo z garancijo nič da mam na garancijskem listu telefonsko številko (pomoč po telefonu 01 600 18 70 )
Na tej številki pa se mi oglasi ženska katera ne zna niti dobr slovensko in mi da navodila kakršna mi jih je dala tako sem tudi naredil zdaj pa res ne vem kdo tukaj koga zajebava