Garancija na jogi

Car

POSTman
4. avg 2007
8.517
1.744
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Do danes klical že 3x, 1x so mi rekli, da so mi poslali mail (ga seveda niso), 1x so rekli, da me bo teta, ki mi je posteljo prodala, poklicala in poslala mail, danes pa sem končno dobil to teto, ki pa me je skoraj napizdila kaj klicarim, češ da je zadeva rešena in čakajo, da proizvajalec pošlje novo ležišče. Da bi me pa kdo obvestil, kaj se dogaja pa ne! Ama nič jim ne verjamem! Kok časa naj zdaj čakam, da me bodo obvestili, da je ležišče pripravljeno? Pa še nekaj, ko (če) bo ležišče prišlo v trgovino, a je moja naloga, da starega pripeljem nazaj in novega odpeljem? To bi moral kombi najet....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Nasvet za naslednjič. Take stvari se ureja pisno ;). Če ne drugega vsaj po mailu pošlješ povzetek dogovorjenega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Car

POSTman
4. avg 2007
8.517
1.744
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Ne razumem, kaj hočeš povedati?
Saj imam pisno, reklamacijo sem naredil po mailu, kasneje se niso več odzivali, celo po telefonu jih je bilo težko dobiti.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.016
1.467
113
Da, 45 dni od dneva reklamacije. Če sem prav razumel so ti reklamcijo priznali. Če ne bodo želeli sodelovati se boš moral ukvarjati s pristojnimi službami. Tržni inšektorat, pravniki itd. Poglej si še Zakon o varstvu potrošnikov. Odvisno koliko se bodo s teboj ukvarjali, če bodo najeli svojega izvedenca, boš moral tudi ti dokazovati, da si posteljo "uporabljal" na pravi način itd.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.950
2.646
113
On te zjebe. Vsaj še vskakega, ki je čevlje reklamiral v Intersportu je. Je pa on sodni zvedenec tako da pomoje nimaš ravno enostavnega postopka proti njegovem mnenju. Pomoje moraš potem najet svojega izvedenca, ki bo podal drugačno mnenje, ter nato tožba.

Pa mislim da je iz tvojih koncev. Verjetno mu pošto nosiš.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.517
1.744
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Imamo nadaljevanje zgodbe. Iz trgovine so mi poslali mail, da dobavitelj hoče, da ležišče zmerim po predpisih in zraven poslali navodila in to v nemščini! :obesise: Aja, sem mislil, da živimo v Sloveniji??? Hm, a ni bila reklamacija že rešena???
 

Priponke

  • j1.jpg
    j1.jpg
    35,8 KB · Ogledi: 191
  • j3.jpg
    j3.jpg
    67,6 KB · Ogledi: 179
  • LIGEKUHLENMESSUNG.pdf
    309,2 KB · Ogledi: 220

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.950
2.646
113
Jaz bi jim odgvoril da ne znam nemško in da ne vem kaj hočejo od mene. Na koncu ti bodo itak odgovoril da imaš letvice preveč narazen.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
On te zjebe. Vsaj še vskakega, ki je čevlje reklamiral v Intersportu je. Je pa on sodni zvedenec tako da pomoje nimaš ravno enostavnega postopka proti njegovem mnenju. Pomoje moraš potem najet svojega izvedenca, ki bo podal drugačno mnenje, ter nato tožba.

Pa mislim da je iz tvojih koncev. Verjetno mu pošto nosiš.

A veš da je meni pa priznal. Oz. niti ne vem, bila je samo odobrena reklamacija... Sem se že predpripravil na kreganje