G-1

chorrt

Zelenc'
29. dec 2013
2
0
1
...a ima kdo kaj prakse z avto plinskim sistemom od G-1...slabe strani, nedelovanje, kritike, servisi.... lp
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Prijetno branje!
cool-1.gif


Če preletiš, vsaj na koncu, boš ugotovil, da se je treba G-1 in Plineksu na daleč izogniti. Iskanje argumentov pa prepuščam tebi.

LP
 

chorrt

Zelenc'
29. dec 2013
2
0
1
...mene zanima kar sem v postu zapisal...ne pa prebiranje kreganj, ki jih ne razumem ker nisem odvetnik...sorry
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Ne vzemi G-1. Tehničnih razlogov se mi ne da brskati namesto tebe, če se niti tebi ne da. Če ti jih povem iz glave, bodo nepopolni in kakega bi pozabil.

Sigas je OK, dokaj profesionalni so pri Prinsu. Pa Servis v Trebnjem, ki vgraguje Landi Renzo, je tudi odličen.

LP
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Pri G-1 je veliki plus to, da imajo odlične pogoje financiranja (vsaj 2 meseca nazaj, ko sem klical naokoli, je bilo tako), glede ostalega se boš moral pa sam odločiti. Je pa verjetno tudi vprašanje, kateri avto boš predeloval. Na forumih je pa itak dost samoreklamiranja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik chorrt pravi:
...mene zanima kar sem v postu zapisal...ne pa prebiranje kreganj, ki jih ne razumem ker nisem odvetnik...sorry
G1 je super, vse dela odlično, poprodajni servis je super, so poceni (ampak seveda ne prepoceni), imajo svetovno inovacijo pri vbrizgu, ki jo imajo samo oni (ostali tradicionalni proizvajalci (Prins, itd.) nimajo pojma proti njim).

Si zadovoljen? Če že kreganj ne nočeš brat, upam da ti vsaj pravljice sedejo
grin1.gif
.

Sicer pa eno (morda mimo) vprašanje: tam imaš temo z 200+ stranmi O AVTOPLINU s strani uporabnikov, ti bi pa rad na tem forumu dobil informacije iz prve roke brez kreganja. A ti misliš, da je 50% avtomobilov predelanih na plin? Bodi srečen, da imaš eno tako temo s kreganjem. Razen seveda, če manjka samo še povezava na G1 stran in bi rad zgolj malo poreklamiral zadevo.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Prvi v temi, ki ti lahko pove iz prve roke..sicer prevoženih le dobrih 40k km. Niti enga problema od začetka, nobenega vračanja na servis, le redni na 20k km. Edina stvar, ki mi ni všeč, je pooblaščeni servis v Ljubljani, a žal edini na tem območju.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Mam G1 sistem za 6 cilindrov, vgrajen slabi 2 leti, 40kkm. Za G-1 ne morem reč odlično, ampak ocena prav dobro. Imel neke težave z naključnim ugašanjem plina, ampak so se odpravile same, čeprav sm bil pri njjih na servisu enkrat zaradi tega, ampak so kao popravili pa se je pojavila težava nazaj čim sem zapustil servis. Pri menjavi komplet motorja nisem rabil hodit na dodatne kalibracije za plin, ker se sistem sam kalibrira. Poraba odvisna od vožnje. Če ga teraš je poraba lahko tudi do 25% večja kot na bencinu, ob normalni relaciji 130km/h ali normalni vožnji po magistralki nekje 5% višja poraba plina kot bencina, v povprečju drugače nekje 10%. Prihranki so bistveno manjši, če so relacije krajše npr. samo par km, saj se plin do trakrat še ne vklopi ali se prepozno, ali pozimi, ko rabi motor bistveno dalj da pride na delovno temperaturo. Sam tankam v 70% na Petrolu, ostalo na Verovškovi in morm rečt, da se mi zdi po občutku plin na Verovškovi boljši predvsem pozimi. Overall ocena investicije v plin je prav dobro.

Definitivno se splača vgradnja plina v kakšne stare škatle s porabo 9L+ in seveda, če voziš veliko relacije. V tem primeru vgradnjo zelo priporočam. V novega, ki ga boš imel npr. pa vsaj pet let, pa enako. Komu zaupat gradnjo se boš moral pa sam odločit, ker tukaj pa univerzalnega odgvoora ni. Predvsem izberi tistega, ki je že delal vgradnje na takih motorjih kot je tvoj.

lp

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Menjal si motor ker? Je pozrl ventile?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.008
10.756
113
kod Džej-Zija
Pri požrtih ventilih običajno ni potrebna menjava celotnega motorja. Če ga ni gonil na prerevno mešanico in pregrel do zaribanja mašine.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
avto je nemški, tko a ni potrebe po mazanju ventilov. je pa počla glava motorja zarad pregrevanja, ker je blo premal hladilne tekočine, avto pa je bil gnan maksimuma kar lep čas. mašina ni zaribala. je bil pa gnan na bencin takrat, ne na plin, sej mi nad 200 mašina dobi premalo plina, ker mam premali uparjalnik. samo da bi imel pa večjega, pa ne vidim potrebe, ker takrat pač preklopim na bencin.
evil.gif


lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
@mossero...ze sam je cenej ce kups rabljeno masino kot pa ce se spravs tiptop glavo rihtat...tko sem razmisljal
smile-1.gif


Se prav napaka v hladilnem sistemu (star motor?)..al je to kak fičr?
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
glave se ni splačal rihtat, ker je obstajala verjetnost, da je tudi blok motorja kje počen. avti so pol zastonj, motorji pa še tok cenej.

lp
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Vsaj za Fiatove motorje (ventile) vem, da nimajo težav. Ostale pa upam da ti kdo drug našteje. Lahko pa vprašaš konkretno, za kateri motor gre..

LP
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Sprašujem na splošno,.. zanimata me Mazda 6 2008-2012 ali pa Ford Mondeo 2008-
b
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Problematični na splošno so Opli, nekateri Francozi, večina Japoncev, za Ford se pa ne spomnim kakih komentarjev.