Citat:
Uporabnik Steve pravi:
V Frankfurtu se kristalno jasno vidi vsa beda nemške avto industrije na elektro področju in v kakšnem zaostanku so. Za pokazat nimajo čisto nič, razen konceptov. Ob tem pa VW pompozno napoveduje konkurenco Tesli 3 in Leafu čez 3 (TRI) leta!!
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Zna kdo razložit tehnologijo za MB GLC F cell? Ima to tudi prihodnost?
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kakšen promil ljudi pa si lahko kupi to?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
GLC F-Cell je čisto preprosto riključni hibrid na vodik. Torej PHEV, ki ima namesto bencinskega motorja gorivno celico.
Nekaj podobnega tudi Toyota motovili pri Miraiju, ampak ni jasno, ali bo kdaj ven prišlo ali ne.
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Ja kakšen promil pa si lahko kupi bencin/dizel verzijo BMWja?
Pismo ste zoprni. Če glavni Euro proizvajalci ne pokažejo ničesar je narobe. Če pokažejo, je narobe, ker si ti pač tega ne moreš kupit. Kot, da si lahko kupiš katerikoli elektro avto, razen kakšne riževe kante.
Kot sem že x krat povedal. Elektro doba se bo začela, ko bodo množično začeli prihajati dostopni elektro avti Euro proizvajalcev (PSA, VAG, MB, Bmw,...). Do takrat se riž lahko muči kot želi, pa ne pridejo nikamor. Tesla je nišni pol proizvod po enormi ceni, potem je pa tema.
Zna kdo razložit tehnologijo za MB GLC F cell? Ima to tudi prihodnost?
večja vlažnost posledično več dežjaCitat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Je kdo izračunal kaj pomeni, če (projekcija v prihodnost) 50% avtomobilov uporablja vodikov pogon in spušča v ozračje vodno paro? Segrevanje ozračja, povečanje vlažnosti,...?