[Formula 1] Novice iz sveta III.

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
saj sem napisal tistega ki je v Fiinih pravilih opisan
confused-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Fajn mučkajo s tole dirko:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/98696

Je komu znano, zakaj je poleti pavza daljša več ko 1 mesec? namreč zadnja dirka v juliju je 29.7.2012, potem naslednja je pa šele 31.8.2012. Je to mogoče "rezerviran" termin, kamur bi se lahko dodalo nadomestno dirko, v primeru če bahrain odpade?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.

''

Vir: teletekst/šport/F1

Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz

'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.

''

Vir: teletekst/šport/F1

Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
bonk.gif

To so itak buče, tule stari nesposobni prdec Čarli itak nima kaj brskat. Kako stvar dela, je jasno, tu je samo še vprašanje za pravnike (in ne tehnike) ali je stvar v skladu s pravilnikom (torej: ali pravilnik prepoveduje samo neposreden ali tudi posreden vpliv dirkača, ali je posreden vpliv sploh vpliv ipd). V bistvu se morajo odločit o tolmačenju pravilnika, ne o tem, kakšen je sistem.
In potem mora skupščina FIA to poštemplat, in je stvar za zmeraj jasna. Dokler pa Čarli nekaj po sistemu bi pa nebi, se bodo pa seveda (in povsem upravičeno) nekateri pritoževali ...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.

Si prepričan, da si prebral pravilnike?

Kaj te muči? Kaj pa naj bi bilo nelegalno?
confused-1.gif

Če nisi pravilnkov bral, težko debatiram s tabo ...

To je pač tvoje mnenje
zmaga.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Kar pa bo seveda trajalo in trjalo če se to popelje na ''višje inštance''...

F1: ''ali je sedaj takšen sistem dovoljen ali ne?
FIA: ''DA. Ampak mi ne zagotavljamo, da je neubranljivo oporekati nasprotnemu od resničnosti besed našega odgovora''.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz

'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.

''

Vir: teletekst/šport/F1

Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
bonk.gif

To so itak buče, tule stari nesposobni prdec Čarli itak nima kaj brskat. Kako stvar dela, je jasno, tu je samo še vprašanje za pravnike (in ne tehnike) ali je stvar v skladu s pravilnikom (torej: ali pravilnik prepoveduje samo neposreden ali tudi posreden vpliv dirkača, ali je posreden vpliv sploh vpliv ipd). V bistvu se morajo odločit o tolmačenju pravilnika, ne o tem, kakšen je sistem.
In potem mora skupščina FIA to poštemplat, in je stvar za zmeraj jasna. Dokler pa Čarli nekaj po sistemu bi pa nebi, se bodo pa seveda (in povsem upravičeno) nekateri pritoževali ...

Pozabljaš eno zadevo, ki sem jo že opisal. F-duct sistem ni bil nikoli prepovedan, sploh ni nikjer točno definirano kaj to pomeni, in sedaj ne more FAI kar zapisati v pravila, da je f-duct prepovedan, če se niti točno ne ve kaj je to.

Prepovedano je vplivati na aerodinamiko avtomobila, razen če je ta vpliv pasiven. In VPLIV na f-duct pri mercu je pasiven, vzrok za nastanek tega vpliva pa je aktiven, kako sedaj to zapisati v pravilih?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
isto se špetirajo za blown difuzejre, češ da se sploh ne ve kaj to pomeni..loleki.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz

'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.

''

Vir: teletekst/šport/F1

Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
bonk.gif

To so itak buče, tule stari nesposobni prdec Čarli itak nima kaj brskat. Kako stvar dela, je jasno, tu je samo še vprašanje za pravnike (in ne tehnike) ali je stvar v skladu s pravilnikom (torej: ali pravilnik prepoveduje samo neposreden ali tudi posreden vpliv dirkača, ali je posreden vpliv sploh vpliv ipd). V bistvu se morajo odločit o tolmačenju pravilnika, ne o tem, kakšen je sistem.
In potem mora skupščina FIA to poštemplat, in je stvar za zmeraj jasna. Dokler pa Čarli nekaj po sistemu bi pa nebi, se bodo pa seveda (in povsem upravičeno) nekateri pritoževali ...

Pozabljaš eno zadevo, ki sem jo že opisal. F-duct sistem ni bil nikoli prepovedan, sploh ni nikjer točno definirano kaj to pomeni, in sedaj ne more FAI kar zapisati v pravila, da je f-duct prepovedan, če se niti točno ne ve kaj je to.

Prepovedano je vplivati na aerodinamiko avtomobila, razen če je ta vpliv pasiven. In VPLIV na f-duct pri mercu je pasiven, vzrok za nastanek tega vpliva pa je aktiven, kako sedaj to zapisati v pravilih?

pozabljaš, da ima FIA tu absolutno oblast in lahko zapise v pravilada je f-duct in posobno delujoci sistemi prepovedan.
Pravila tolmacijo FIA pravniki, in ce se odlocijo, da, kot si napisal, aktiven vzrok za nastanek pasivnega vpliva pomeni v resnici aktiven vpliv (kar se lahko,mker pac sami tolmacijo pravila) , bo fduct pac postal ilegalen.

In še enkrat: VSE, kar ni dovoljeno s pravili, je prepovedano.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
saj nisi resen, da govoriš da lahko fia zapiše to v pravila. če sploh ne obstaja beseda f-duct v slovarju, ni to tako, kot da bi prepovedali, da dirkač med vožnjo pije. f-duct je neka izmišljena beseda ki sploh ni definirana kaj točno pomeni, se še spomniš, kako je sploh prišlo do izraza f-duct?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Saj je vseeno, kako se reče. Lahko prepovejo opisno (recimo vse kanale, ki vodijo zrak skozi dirkalnik, razen na hladilnike, ali kaj podobnega. Zgodba končana.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Tu je ravno problem, pri opisu tega, če bi naredili tako kot si ti dal primer, bi ziher inženirji našli nek svoj način, ki bi zaobšel pravilo, tako kot to počno že par let in FIA ne uspe pisati pravila tako hitro, kot jih inženirji zaobidejo.

Po eni strani pa ravno to naredi F1 tako zanimivo zadnjih nekaj let, pojavljajo se nove stvari, izumi, ekipe se menjujejo na vrhu, napete dirke, skoraj nimam nič proti, če ostane tako, le naj še nekaj spremenijo, da se bo spet vrnilo pravo dirkanje, torej tisti ki je res hiter, ne pa da se sedaj vse vrti okoli gum in šparanja le-teh