Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Kje se motim? Dirkač ne sme neposredno vplivati na aerodinamiko dirkalnika.
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.
Si prepričan, da si prebral pravilnike?
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.
Si prepričan, da si prebral pravilnike?
Kaj te muči? Kaj pa naj bi bilo nelegalno?
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz
'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.
''
Vir: teletekst/šport/F1
Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
na kratko to kar ima mercedez je legalno in ni sporno niti v eni sami točki funkcionalnosti.
Si prepričan, da si prebral pravilnike?
Kaj te muči? Kaj pa naj bi bilo nelegalno?
Če nisi pravilnkov bral, težko debatiram s tabo ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz
'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.
''
Vir: teletekst/šport/F1
Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
To so itak buče, tule stari nesposobni prdec Čarli itak nima kaj brskat. Kako stvar dela, je jasno, tu je samo še vprašanje za pravnike (in ne tehnike) ali je stvar v skladu s pravilnikom (torej: ali pravilnik prepoveduje samo neposreden ali tudi posreden vpliv dirkača, ali je posreden vpliv sploh vpliv ipd). V bistvu se morajo odločit o tolmačenju pravilnika, ne o tem, kakšen je sistem.
In potem mora skupščina FIA to poštemplat, in je stvar za zmeraj jasna. Dokler pa Čarli nekaj po sistemu bi pa nebi, se bodo pa seveda (in povsem upravičeno) nekateri pritoževali ...
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz
'' Pri McLarnu se še vedno niso odločili, ali bodo sploh kopirali Mercedesov sistem DRS-pogojnega F-zračnika, saj je krovna avtomobilistična organizacija FIA pred dnevi napovedala, da bo Mercedesovo inovacijo vnovič preučila. FIA je sistem pred začetkom sezone že dvakrat potrdila za legalnega, toda predvsem Lotus in Red Bull sta pri komisarju Charlieju Whitingu protestirala, zato se je slednji odločil, da še enkrat preuči tehnične detajle.
''
Vir: teletekst/šport/F1
Kaj je pa treba še enkrat preučiti? A do sedaj pa niso niti 2X podrobno preučili tehnične detajle? Pa [cenzura] ej, to je glih tko, k da bi se Lojzek, Janezek, Martin, Francek in Polde spoščali iz Lovrenca na Pohorju po klancu navzdol z avtomobilčki narejenimi pri tehničnem pouku, pa predno si spet na skednju merijo lulčke, še tretjič previrili, da morda Lojzek le nima večjih gum kot ostali
To so itak buče, tule stari nesposobni prdec Čarli itak nima kaj brskat. Kako stvar dela, je jasno, tu je samo še vprašanje za pravnike (in ne tehnike) ali je stvar v skladu s pravilnikom (torej: ali pravilnik prepoveduje samo neposreden ali tudi posreden vpliv dirkača, ali je posreden vpliv sploh vpliv ipd). V bistvu se morajo odločit o tolmačenju pravilnika, ne o tem, kakšen je sistem.
In potem mora skupščina FIA to poštemplat, in je stvar za zmeraj jasna. Dokler pa Čarli nekaj po sistemu bi pa nebi, se bodo pa seveda (in povsem upravičeno) nekateri pritoževali ...
Pozabljaš eno zadevo, ki sem jo že opisal. F-duct sistem ni bil nikoli prepovedan, sploh ni nikjer točno definirano kaj to pomeni, in sedaj ne more FAI kar zapisati v pravila, da je f-duct prepovedan, če se niti točno ne ve kaj je to.
Prepovedano je vplivati na aerodinamiko avtomobila, razen če je ta vpliv pasiven. In VPLIV na f-duct pri mercu je pasiven, vzrok za nastanek tega vpliva pa je aktiven, kako sedaj to zapisati v pravilih?