[Formula 1] Novice iz sveta III.

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zakaj je za tebe dirkanje to, da oviraš tistega, ki je orenk hitrejši? To je torej mišljeno, če je hitrejši par sekund, pa ne more mimo, kot smo lahko videli tudi letos... Nekako ni logično....
 

Jiggler

Pripravnik
22. jul 2007
637
1
18
Na prizorišču, od preprodajalcev.
Se da dobiti kako dobro tribuno.

Letos v Italiji smo dobili tribune, za katere so bile v redni prodaji cene med 200 in 300€ za 100€.
Medtem ko je bila v redni prodaji najcenejša tribuna ali celo stojišče za slabih 100€.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Bolj malo ti bo pomagalo, ampak leta 1989 in 1990 sem jih kupil kar na dirkališču Hungaroring. 1989 17,00 DEM za tri dni; 1990 15,00 DEM za tri dni - brez tribun itd.
Samo toliko, malo za primerjavo.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Zeltweg, 97, 98, 99 vedno na dirkaliscu v uradnem kontejnerju..

Za motoGP letos - Brno pa na uradni spletni strani, placal pa s paypalom.
 

Joshua

Fizikalc
8. mar 2008
1.071
0
36
Ob stezi
Zdej si je pa še nogo zlomu
frown-1.gif


http://www.autosport.com/news/report.php/id/96958
 

Joshua

Fizikalc
8. mar 2008
1.071
0
36
Ob stezi
Zato mi je zakon F1, ker vsako leto neka ekipa 'izumi' nekaj novega, v tem primeru Lotus s tem sistemom. Zdej bojo pa vsi kopiral
smile-1.gif


ali pač ne, spomnimo prejšnje leto nihče ni kopiral njihovega naprej speljanega izpuha
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Citat:
Dobre ideje v formuli ena ne ostanejo dolgo skrivnost. Okrog dva meseca po testiranju mladih voznikov v Abu Dabiju so sedaj na dan prišli detajli revolucionarne prednje obese. Ekipa Lotus je to tehniko tik pred koncem lanske sezone prvič preizkusila tudi na stezi.Strokovnjak na tehničnem področju kolegov iz auto motor und sport Giorgio Piola je sedaj razkril ozadje tega trika. Tako imenovani "Pushrod" blažilec sedaj ni več neposredno povezan z nosilcem kolesa. Namesto tega je na koncu manjša puša, ki nudi manjši prostor za gibanje. Tukaj not mora biti skrit hidravličen mehanizem, ki podaljša ali skrajša blažilec in s tem nadzira višino dirkalnika. Priključeni hidravlični cilindri so montirani pod prečno premo nosilca koles.Kako se ta sistem sploh sproža, je še neznanka. Nekateri domnevajo, da se hidravlika krmili s pomočjo posebnega ventila. Mehanizem se aktivira, če obstaja dovolj visoki zavorni navor. Če so sile okrog rotirajoče osi dovolj velike, potem zablokira ventil in s tem prepreči pogrezanje prednjega dela dirkalnika.Brez učinka sile zaviranja je vzmetenje dirkalnika povsem običajno, kot na primer pri vožnji preko robnikov. Če voznik v stoječem stanju pritisne na zavoro, se prav tako ne zgodi nič. To je tudi pomembno za legalnost sistema. FIA v svojem tehničnem pravilniku predpisuje, da voznik iz kokpita ne sme vplivati na aerodinamiko in s tem tudi na višino dirkalnika. Zato mora sistem na delujoče zavorne in pospeševalne sile delovati pasivno. Ker se v formuli ena dosežejo zelo visoke vrednosti pojemkov, morajo biti deli primerno temu stabilni.Pri Mercedesu so že v lanski sezoni delali na podobnem sistemu. Pri njih so inženirji hidravlično povezali vse štiri obese, da bi s tem v neki meri nadzirali višino dirkalnika. Vendar je njihov sistem kazal tudi neželene stranske učinke, kot je na primer višja obraba pnevmatik na zadnji osi.Tudi vozniki se morajo najprej privaditi na novo obnašanje obes. Strokovnjaki pričakujejo, da bi se lahko krmiljenje ob vhodu v zavoje občutilo dokaj sintetično in da bi lahko pri zaviranju izgubili nekaj mehanskega oprijema. Velike prednosti tega sistema vsekakor ležijo v izboljšani aerodinamiki. Če se karoserija v fazi zaviranja in pospeševanja vedno nahaja v enakem položaju, čajko oblikovalci izberejo občutno agresivnejšo aerodinamiko. Pri konvencionalni obesi so potrebni kompromisi, da s tem pri različnih položajih dirkalnika ne bi prekinili zračni pretok. Nadaljnja prednost tiči tudi v manjši obrabi pnevmatik na prednji osi – vsaj teoretično.Pri Ferrariju imajo očitno v svojem predalu narejen podoben sistem. Kot je šef ekipe Stefano Domenicali na tradicionalni prireditvi "Wrooom" v Madonni di Campiglio izdal, so dokumentacijo svojega sistema že posredovali na sedež FIA, kjer naj bi preverili, ali je sploh legalen.  Tudi pri Mercedesu ta novi sistem ne bi smel predstavljati neznanke. Domnevno naj bi Lotus na tem sistem delal že več kot eno leto. Medtem sta tehnični direktor Bob Bell in nekateri drugi inženirji menjali sredine. Takratni sodelavci Renaulta so sedaj na plačilni listi srebrnih puščic.Zanimivo bo videti, kako dobro deluje ta nova tehnika. Če bodo dirkalniki z novimi obesami na stezi občutno hitrejši, bo konkurenca prisiljena kopirat to novost. Kopiranje teh komponent pri tem ne predstavlja največje težave. Bolj pomembno je dejstvo, da morajo prilagoditi celoten aerodinamičen koncept, da bi lahko to prednost tudi izkoristili. Za to pa je potrebno nekoliko več časa.

Vir avtomanija
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Bob Bell s tem kaj dosti ni imel, bil je namrec generalni direktor Lotus Renaulta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zgleda bo spet vettel odnesel lovoriko, saj nekaj bistvenih razlik na lansko sezono ni, razn difuzor, ampak to bo ziher šefe spedenal čas posla.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ja, jo je imel, ampak to ni bil njihov edini adut. Njihov edini adut je še vedno newey. Saj neke tople vode se skoraj več ne more odkriti letos, renault je poskušal, pa ga je FIA blokirala. Upajmo edino, da so sedaj že vsa ostala moštva dodobra "skopirala" RBR in da bo boj letos bolj izenačen, kakšnih peterobojev se ne bi branil.