ford 1.6 tdci, opel 1.7cdti

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
imas pred kratkim napisano zgodbico o mazdi 3 z motorjem 1.6 ki je duso spustil pri cca 140 kkm al kolk ze. Jaz sem z mojim izredno slabim in pokvarljivim dti ze cez 140kkm pa je samo prva dva servisa videl na pooblascenem(ostalo pa na dobrih 20kkm dela pooblasceni mehanik pod kozolcem)

Tudi crashandburnt ne hvali ravno 1.6.hdi.
Ima se vedno plasticno sibko za olje ki se zlomi in pade v karter? O novih cdti nimam pojma.

Hja, dva avta nista ista... Ali pa moj 1.6 TDCi z 240k km in (vsaj za to kilometrino) skoraj brez velikih stroškov..
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
@sad nimam ga od novega, sem drugi lastnik, ko sem ga kupil je imel 80k km.

1. alternator
2. vztrajnik in sklopka

In pred kratkim mi je na enem od injektorjev popustil sealing (dihtanje), zamenjal na vseh štirih. Strošek 100€.

1.7 CDTijev bi se jaz izogibal. Zakaj? Imel sem IZREDNO slabe izkušnje z DTI (cdti je izpeljanka z common railom in ostalimi bombončki prav iz tega motorja).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.806
113
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
1.7 CDTijev bi se jaz izogibal. Zakaj? Imel sem IZREDNO slabe izkušnje z DTI (cdti je izpeljanka z common railom in ostalimi bombončki prav iz tega motorja).

in ravno common rail in ostali bombončki so tisto, ki je drugače od najbol problematičnih delov na dti :D
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
@Ledenko mogoče res. A 1.6 TDCi (HDi) motor je bil predstavljen leta 2004, osvežen letos, osnova 1.7 CDTi je pa stara koliko 13 let? Bolj glasen, trese se bolj, večja poraba kot pri 1.6, večja turbo luknja...
Kolega je z 1.6 HDi mlinčkom v berlingu naštepal 320k km, pa še zmeraj lavfa....
Res pa je, da ne poznam nobene astre 1.7 CDTi s takšno kilometrino.