Fiat Punto 1.3mjet - rumena lučka "spirala" utripa

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.915
115
63
mb+ -20km
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Update:

Sem bil pri serviserju in je rekel, da niso krive grelne svečke ampak slaba nafta. Če so fuč grelne svečke se to baje precej očitno sliši pri vžiganju.

Samo toliko, če bo še kdo iskal informacije o tej težavi
wink-1.gif
Sorry,ampak tu pa se moram oglasit,za začetek začni vozit avto k "mehaniku",ne pa k slaščičarju(tako diagnozo ti lahko samo on da).
Kot so ti svetovali prvo na tester,je najmanjši strošek,grelne sveče pa tud ni noben problem ven vzet in jih sprobat direkt na akumulator.Mogoče niso hin sveče,na VW mi je pred leti tud utripala ta žarilna spirala in kot veš sem imel stop šalter hin.
Lp.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
a nisi ti štromar (tehnični tip? pa ne bereš navodil za uporabo...)
confused-1.gif

Ko boš začel avto uporabljat še kako drugače kot v NFS Carbon se spravi komentirat v ta del foruma. Do takrat pa take komentarje zadrži zase...
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
ne resno me zanima, kako to da ne prebereš navodil (ker si tehnični tip- štromar)?

pomoje lahko malo več komentiram v temu delu foruma kot ti
grims-1.gif

če nabaviš italijana imaš kar dobre odnose z mehaniki
grin1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
1. Service manuala nimam, navadna navodila pa dajo premalo uporabnih informacij.
2. Dobre odnose z mehaniki imam, ker sem imel prej španski avto z nemško mašino.
3. Če nimaš nič pametnega za povedat (ponavadi je tako) se odstrani iz te teme.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
pa sej maš fiata
Feler In Alle Teilen

drgač je pa lahko stikalo

za slabo nafto pa ti ne more svetit, kvečjemu cuka ti lahko...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
tale motor ki ga ima on v fiato dela veliko manj problematično kok kak famozni nemec.še stari jtd je klepal bolje od 1.9tdijčkev.
in ja špirla lahko gori zaradi slabe nafte.doživljeno že večkrat sicer v renoju z 1.5dci motorjem ko smo ga filali f makedoniji in nato še v beogradu je lučka posvetila na vsake toliko časa sredi poletja.aja avto še danes z sitimi svečami vžiga BP.po parih kestlih naše nafte pa se lučka ni več prižigala
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
in od kdaj je 1.5dci enako kot 1.3mjet?
od kdaj imjo lučke iste funkcije?

pri dci spirala javla napako na elektroniki in vbrizgu nekje pač kaj je povezano z nafto..
pri mjet pa če spirala utripa je napaka na žarilnih svečkah.
gotovo. brez nekega kurčevega drkanja in ugibanja dalje po temi.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
naš je bil vsakodnevno na servisih.
ob ponedeljkih so menjavali glavo. vsak tretji torek v mesecu so dali novo verigo. vsak drugi četrtek so šobe menjavali.
vsako sončno sredo je bil menjan batni obroček na drugem valju z desne.

škoda da nima fiat suzukijevega 1.3 dizla
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.

Izredno problematični so baje bile mašine do 2003, katere so imele neke serijske napake (ne vem točno kaj že). Potem je bila mašina updatana in naj ne bi imela kakšnih hudih prirojenih napak. Sicer pa moj 1.3 dizel nima skoraj 100KM (kar se sicer lepo sliši
grin1.gif
) ampak 70KM. Novejše mašine 1.3 imajo pa več konjev.

Glede vzdržljivosti ne bom komentiral, ker se vozim v njem šele dober mesec. Sem slišal precej pohval glede te mašine, zato sem se potem tudi odločil za njo. Lahko pa da mi bo drug teden dušo spustila, to itak ne morš vedt. Čeprav imam vseeno občutek, da ne bo tolk problemov s Fiat-om kot jih je bilo s špansko-nemškimi jajci.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
zanimivo da so bli problematični do 2003
ko pa je bil maja 2003 šele prvi avto s to mašino prodan
smile-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Potem imam pa napačne podatke glede letnikov. V glavnem... v začetku naj bi bile določene težave, katere so baje kasneje odpravili. Prav v podrobnosti se nisem spuščal. To sem prebral na nekem angleškem forumu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
in od kdaj je 1.5dci enako kot 1.3mjet?
od kdaj imjo lučke iste funkcije?

pri dci spirala javla napako na elektroniki in vbrizgu nekje pač kaj je povezano z nafto..
pri mjet pa če spirala utripa je napaka na žarilnih svečkah.
gotovo. brez nekega kurčevega drkanja in ugibanja dalje po temi.


ko boš pogruntal kaj dejansko je funkcija svečke prui CR motorju potem piši naprej.
kakor koli fiatovi jtdji in mjeeti so najmaj problematični,če tile povzročajo težave potem se je potrebno vprašatai kaj se šele dogaja pri ostalih TDjih
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
glej obe mašini in 1.3 in 1.5 sta (ble) pri bajti
in od obeh mam service manual in pri dci je bla prižgana lučka stalnica prvo leto. dokler niso menjali dveh šob nekih jebenih relejev in pa še nekega sranja
pri 1.3 je lučka utripala samo 1x. par sekund po zagonu. in kaj javi računalnik napako na žarilnih svečkah. in kaj piše v navodilih? napaka na predgretju nafte. isto mam na 1.9jtd. parkrat se je že zgodilo da je utripala po zagonu. in kaj javi računalnik? hin svečke. in kaj piše v servisnih navodilih? ja ugibaj

tak da ne pametuj več in ne mešaj več dci sem
ker utripajoča lučka po zagonu jtd/mjet motorja pomeni samo to kaj je blo napisano že zgoraj parkrat.
in tu nima nobene veze kaj svečke delajo v CR motorjih in kaj delajo v kuhni in kaj pri zdravniku.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.

Izredno problematični so baje bile mašine do 2003, katere so imele neke serijske napake (ne vem točno kaj že). Potem je bila mašina updatana in naj ne bi imela kakšnih hudih prirojenih napak. Sicer pa moj 1.3 dizel nima skoraj 100KM (kar se sicer lepo sliši
grin1.gif
) ampak 70KM. Novejše mašine 1.3 imajo pa več konjev.

Glede vzdržljivosti ne bom komentiral, ker se vozim v njem šele dober mesec. Sem slišal precej pohval glede te mašine, zato sem se potem tudi odločil za njo. Lahko pa da mi bo drug teden dušo spustila, to itak ne morš vedt. Čeprav imam vseeno občutek, da ne bo tolk problemov s Fiat-om kot jih je bilo s špansko-nemškimi jajci.

ja bravo, tako kot je bilo receno. pozanimaj se najprej kdaj so jih sploh zaceli izdelovati. sicer pa kaksen hvala in prosim ne bi bil odvec. niti na forumu. sicer bi ti nalimal se kaksen link. anede?

Little motor, big problems: Fiat Powertrain has stopped production of the 1.3 Multijet diesel engine while looking into a number of anomalies regarding an externally supplied component. At a rough estimate, this sudden suspension will result in the loss in production of around 1,000 engines a day. According to a statement from Fiat, it has been necessary to halt production of the engines and of the relevant cars that contain them in order to carry out relevant tests. This necessity has included the suspension of production activity at the Bielsko Biala plant in Poland (where the Multijets are assembled) as well as at a few production lines of the Mirafiori, Termini Imerese, Melfi, Tychy and Bursa plants. The problems with the engine (that is currently offered in the Fiat Panda, Punto, Grande Punto, Cinquecento, Idea, Doblo, Lancia Y, Lancia Musa, Opel Agila and Opel Corsa) will not affect the models that have been already sold and no recall has been suggested.
priden.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.

Izredno problematični so baje bile mašine do 2003, katere so imele neke serijske napake (ne vem točno kaj že). Potem je bila mašina updatana in naj ne bi imela kakšnih hudih prirojenih napak. Sicer pa moj 1.3 dizel nima skoraj 100KM (kar se sicer lepo sliši
grin1.gif
) ampak 70KM. Novejše mašine 1.3 imajo pa več konjev.

Glede vzdržljivosti ne bom komentiral, ker se vozim v njem šele dober mesec. Sem slišal precej pohval glede te mašine, zato sem se potem tudi odločil za njo. Lahko pa da mi bo drug teden dušo spustila, to itak ne morš vedt. Čeprav imam vseeno občutek, da ne bo tolk problemov s Fiat-om kot jih je bilo s špansko-nemškimi jajci.

ja bravo, tako kot je bilo receno. pozanimaj se najprej kdaj so jih sploh zaceli izdelovati. sicer pa kaksen hvala in prosim ne bi bil odvec. niti na forumu. sicer bi ti nalimal se kaksen link. anede?

Little motor, big problems: Fiat Powertrain has stopped production of the 1.3 Multijet diesel engine while looking into a number of anomalies regarding an externally supplied component. At a rough estimate, this sudden suspension will result in the loss in production of around 1,000 engines a day. According to a statement from Fiat, it has been necessary to halt production of the engines and of the relevant cars that contain them in order to carry out relevant tests. This necessity has included the suspension of production activity at the Bielsko Biala plant in Poland (where the Multijets are assembled) as well as at a few production lines of the Mirafiori, Termini Imerese, Melfi, Tychy and Bursa plants. The problems with the engine (that is currently offered in the Fiat Panda, Punto, Grande Punto, Cinquecento, Idea, Doblo, Lancia Y, Lancia Musa, Opel Agila and Opel Corsa) will not affect the models that have been already sold and no recall has been suggested.
priden.gif

Sem že v prvem postu napisal, da se zahvaljujem vsem za odgovore
wink-1.gif
Link, ki si ga nalimal sem že prej pogooglal ampak verjamem, da bi še kakšen uporaben link koristil, če že ne meni, pa vsaj drugim, ki bodo imeli podobne probleme.

Citat, ki si ga nalimal, ne govori o problemih mašine mojega letnika niti ne govori o kakšnih serijskih napakah. Kakor sem jaz zastopil zapis se je proizvodnja ustavila zaradi nekvalitetnih sestavnih delov, kateri so bili izdelani od zunanjega dobavitelja, kar pa ni vplivalo na mašine prodane pred zaustavitvijo proizvodnje.

Sicer pa ni namen te teme da prepucavamo katera dizelska mašina je bolj vzdržljiva...
 
Nazadnje urejeno: