Fiat Bravo

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
Živijo.

Sem dobil ponudbo za novega Fiat Bravo-ta, in sicer 1.6. Multijet 16v 105km, vrsta opreme Emotion. Vse to za slabih 16k€, nov seveda.

Najprej je bil v finalu renault megane, sedaj je pa tale avtoček. Nekaj informacij sem sicer našel na internetu ampak bi me bolj zanimale kakšne iz prve roke.

No če ima kdo karkoli kaj povedati o temle avteku
cheer.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Menda ima kar nekaj porodnih težav, ne vem pa če so jih že rešili...vem za problem z zavorami, kaj več bodo pa ostali povedali
grin1.gif

drugače pa lep avto!
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
Za katerega pa
confused-1.gif


Že res da je fiat, ampak vsaj 2k€ cenejši + si lahk financiranje zrihtaš kjer ti je najbolj ugodno, ker so vsi popusti všteti neglede na to kako ga plačaš.

Drugači sem pozabil omeniti še podaljšano garancijo na 5 let.

Aja astra je bila najcenejša od vseh, kar sem jih gledal (5v model 1.7 dizel, vrsta opreme enyoy + par dodatkov, vse skupaj malo pod 14k€), ampak mi ni všeč. Notranjost bolj plastična kot moj trenutni 206, da ne omenim problema z prostorom nad glavo za voznika (sem okoli 190 cm visok).
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ne vem kje ti vidiš problem s prostorom za glavo v Astri
confused-1.gif
Sem nekaj centimetrov višji pa ne butam z glavo v strop.

Zdaj pa minusi... 1.7 cdti je polom od motorja, neprožen, mal butne potem astmatično odneha, sedeži so pa zanič. V Astri moraš vsaj Cosmo opremo imet, da so boljši.

PS. Kupi pro_ceed....
evil.gif













Aja... nima petih vrat, ceed je pa grd.
uf-1.gif
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
Ne butam z glavo v strop, ampak je pa občutno manj prostora nad mojo glavo v Astri, kot pa v npr. bravotu oz. meganu spredaj.

Glede Kie, pa nekako ni več tako poceni če vzamemo katerokoli malo bol opremljeno verzijo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
bravota sm vozil z 1.4Tjet motorjem.čez motor nimam nobenih pripomb prav tako ne na lego.kar me je motilo je bilo to da je notri zelo utesnjen.sploh če gledamo da je naslednik stila ki je bil veliko bolj komot in prostoren.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Meni je ravno to všeč, ta občutek, da je vse blizu. V kaki opel omegi ali a6 mi je vseskup že čudno.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
T-jet motorja sta špica
Zaradi majhnih steklenih površin zadaj je obvezno treba dokupiti parkirna tipala
 

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Živijo.

Sem dobil ponudbo za novega Fiat Bravo-ta, in sicer 1.6. Multijet 16v 105km, vrsta opreme Emotion. Vse to za slabih 16k€, nov seveda.

Najprej je bil v finalu renault megane, sedaj je pa tale avtoček. Nekaj informacij sem sicer našel na internetu ampak bi me bolj zanimale kakšne iz prve roke.

No če ima kdo karkoli kaj povedati o temle avteku
cheer.gif

za 16k € oprema Emotion?! To je pa vrhunska cena!
Motor je odličen, samo vozilo je pa treba oceniti glede na tvoje potrebe in pričakovanja.

Z Bravoti imam veliko izkušenj, če te zanima kaj konkretno pa povprašaj!
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Jaz sem presedlal v Mondea iz Fieste... Šok... sploh ko pelješ rikverc pa zagledaš eno šipo tam daleč dol nekje
shocked-1.gif


Potem pa se navadiš. In sem se po pol leta usedel v fotrovega Focusa pa sem mislil da se bom v streho butal. Kaj šele potem P206 ko mam občutek da se bo avto naprej zvrnil
grin1.gif


tudi občutek varnosti je precej boljši saj imaš recimo več lufta okoli glave... Se mi zdi da je bližina stikal bolj stvar ergonomije in pravilne pozicije za volanom.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Imam Bravota 1.9 Mjet Sport, sem precej zadovoljen z njim, razen manjših napak, kot je ročica žmigavcev, ki se pozimi noče ustaviti v zgornjem položaju, dokler se malo ne ogreje (problemi pod 2°C), senzor za čistost zraka dela malo po svoje, tako da včasih preklopi na notranje kroženje brez potrebe, ampak to je bolj stvar sreče s posameznim primerkom avta, kolegu dela čisto normalno.
Pri opremi Emotion me motijo slabi sedeži, zato sem vzel Sport.

Cena se mi niti ne zdi tako zelo strašno ugodna, jaz sem dal nekaj pod 21k za moj model, s tem da sem imel cca 2k dodatne opreme (Xenon, HiFi, park senzorji, 7. AB...)

Kupil sem ga v Kopru na Avtoplusu, cene novih avtov imajo med nižjimi (po malo pogajanja), servisa pa se je za izogibat v loku.
 
Nazadnje urejeno:

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
No nekaj sem se pozanimal in poraba med 7-8 l/100km naj bi bila BP dosegljiva, govorim za 1.4 T-JET. Glede prožnosti, odzivnosti ipd. so pri temle motorju samo pohvale.

Plus oprema emotion z tem motorčkom in 5 letno garancijo pride pod 14k€.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Mi imamo doma 1.9 mjet 120 HP in mu če izključimo motor zamerim predvsem dve stvari: to, da pol k ne vidiš ven iz tistega avta in to, da se notri ne morem udobno namestiti (imamo tudi zanič sedeže in pri sopotniku me motijo vrata, ker zaradi naslona štrlijo v prostor za noge).
Sama sem s svojo kanto navajena dinamične vožnje, tudi po mestu, s tem da iz svoje škatle vse vidim, z Bravom pa v prvih petih minutah nekoga spregledam in vem, da nisem edina. Zamera gre lepo oblikovanemu dvignjenemu zadku, nevidljivosti boka (menjavanje pasu terja nekaj vaje, medtem ko si pri škatlastemu avtu pomagaš samo s tem, da enkat pogledaš in je to vse) in pa še najbolj mi gre na živce prvi stebriček, ki je v bistvu pravi steber in dela težave pri zavijanju v križišču, če nisi ravno eden tistih, ki se povsod ustavlja in gleda, kje lahko pelje. Za stebričkom se namreč velikokrat skriva kolesar.
PDC zadaj pa bi morali biti serijski, ker ima namesto šipe zadaj eno kukalo. V glavnem, zadnjič sem ga bila prisiljena vozit in me je prav razp**dil.
evil.gif

Upam, da se danes ne delajo vsi daily avti z obliko pred funkcijo. Čeprav tudi pri meganu ni vidno, da bi si dalo z zadnjo šipo kaj pomagat.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
turbo bencinarji ob priganjanju porabijo zelo veliko goriva, razumljivo. So pa po drugi strani zaradi velikega navora v nizkih obratih lahko precej varcni pri normalni voznji. bolj kot podobni bencinarji brez turbine in manj od primerljivega turbo dizla.

ce te skrbi poraba vzami bravota z 1.6 dizel motorjem in 105KM, ki je pravi sparovcek.