Poglej, voznik fura v avtu in reče "ne sede mi da mi odnaša rit v tem ovinku, ne morem bremzat dovolj pozno" (malce poenostavljeni primeri, ampak zgolj za lažje razumevanje). Inženir mora potem to prenest v tehnični žargon in spremenit bolid, potem voznik spet proba...in krog se ponovi.
Ne moreš pa zdaj mislit, da bo voznik kar sam direkno rekel inženirju, "čuj ne morem dovolj pozno zavirat, daj mi mass damper malo spusti spredaj levo pa zadaj mi daj par mm krilo višje pa malo našpanaj vzmetenje", pol pa to kr deluje, s prve.
Fotr je pač vedu kako avto naterat do konca in to so tudi naredili s "miljon" urami testiranj, vedu je kako spravit avto in sebe do max in to je tudi počel, ni pa sedel on za risalno mizo in študiral, kaj naredit. Je pa bil že znan problem iz njegove kariere pri ferariju, da dokler ni imel v nulo avta, je tudi rubens kdaj bil hitrejši, ampak ko je bil avto pisan njemu na kožo, pa je letel. Tu je mogoče razlika med njim in Senno, Senna je lahko vozil karkoli, pa je vedno potegnil max, fotr je pa mel pač en stil vožnje, ki je zahteval sodelovanje materiala.