malo me edino čudi to, da je Ferrari sweepnil teste. ker očitno, Mercedes ima spet/še vedno top sklop, in če bi želeli, bi verjetno lahko stisnili tist en krog. ker gre tudi za psihologijo tu, vsaj meni se tako zdi. sploh, ker je pred njih skočil še Sauber (Ferrari PU).
je pa zanimivo, koliko enih špekulacij je glede Red Bulla, zakaj kamuflaža, kaj skrivajo. veliko je že razkrinkanega, menda, še vedno pa imajo največji problem v Renaultovem PU, ki je še vedno prevelik in kakor se zdi, krhek.
glede Honde imam veliko dvomov. dobro, res da na mokri stezi, so parirali najhitrejšim, ampak vseeno me ni ravno prepričalo število krogov - razumel bi 6 sek počasnejše kroge, če bi jih toliko naštemplali, kot npr. Merc. ampak tako pa res mislim, da imajo kar nekaj problemov. ne vem, koliko sledite, ampak imajo par stvari tudi zelo "inovativno" speljanih in imajo zelo zelo kompakten zadek.
kar se pa zvoka tiče, pa, dragi moji, sem res čuden. obe generaciji sem imel čast slišati v živo, precej od blizu tudi, pa mi je ta zadnja nova generacija precej bolj všečna.
še vseeno, pa čez tale zvok ga ni in ga ne bo ...