F1 2022

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Dajmo no pustit to prepucavanje gor dol levo desno okoli Masija, pa da je bila dirka riged pa da je blm bogi pa bla bla...

Povejte mi kako drugače bi bila dirka, če bi veljalo to pravilo, ali pa je v članku kaj izpuščenega, ali kaj narobe razumem? Masi bi pač spustil vse avte naprej in rezultat bi bil isti?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
že samo pravilo je narejeno za šov. Da nekdo privozi s težavo recimo 20sekund prednosti prehiti 5 zaostankarjev, potem pa "latifi" pojaha steno, pa zadevo resetiraš. In strneš grupo za šov. Pišem na splošno. Ne gre zdaj za BLMja. in potem mu vse izničiš pa še zaostankarje naprej spustiš. Da je scena smešnejša, si kot prvi ne smeš privoščit prvi menjave gum, ker si takoj v podrejenem položaju... glede na drugega, ki vidi tvojo taktiko.

Ce se ze gredo šov, bi morala biti avtomatsko red flag. avti na startno ciljno, 5 minut in štart z novo , nove gume itd.

Dejansko se je vsa ta beda tega pravila lepo pokazala v zadnjem krogu lanske zadnje dirke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Primus

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
Dajmo no pustit to prepucavanje gor dol levo desno okoli Masija, pa da je bila dirka riged pa da je blm bogi pa bla bla...

Povejte mi kako drugače bi bila dirka, če bi veljalo to pravilo, ali pa je v članku kaj izpuščenega, ali kaj narobe razumem? Masi bi pač spustil vse avte naprej in rezultat bi bil isti?
verjetno, pravila v bistvu niso spremnjali, samo manj dvoumno je. V bistvu je pa še vedno glupo... bolj je vprašanje kaj je z varnostnim avtom... koliko mora še čakat, do kje pridejo zaostankarji...po mojem še vedno lahko precej po svoje narediš in odigraš Masija.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj...s to spremembo se kaj bistvenega glede lanskega razpleta ne bi spremenilo, le da bi bilo bolj "by the book" in da merc ne bi mogel jamrati.

Ampak...vsako pravilo je takšno, da lahko kdaj kdo nejebe, zato pa je rekel masi "thats moto racing". V življenju je tudi tako da so zakoni kdaj pa kdaj "nepravični".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
še enkrat ne glede na prejšnje ali zdajšnje pravilo, je masi naredil najslabše za fer razplet kar je možno, za finalni krog finalne dirke. Pika.
Zato je pakiral.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj ni debata o tem kaj je naredil Masi, ali? Zdaj smo v 2022 temi, če mislimo spet pogrevat staro župo, potem predlagam, da se ta šolata prestavi tja, ne pa smeti tu.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
že samo pravilo je narejeno za šov. Da nekdo privozi s težavo recimo 20sekund prednosti prehiti 5 zaostankarjev, potem pa "latifi" pojaha steno, pa zadevo resetiraš. In strneš grupo za šov. Pišem na splošno. Ne gre zdaj za BLMja. in potem mu vse izničiš pa še zaostankarje naprej spustiš. Da je scena smešnejša, si kot prvi ne smeš privoščit prvi menjave gum, ker si takoj v podrejenem položaju... glede na drugega, ki vidi tvojo taktiko.

Ce se ze gredo šov, bi morala biti avtomatsko red flag. avti na startno ciljno, 5 minut in štart z novo , nove gume itd.

Dejansko se je vsa ta beda tega pravila lepo pokazala v zadnjem krogu lanske zadnje dirke.
Jaz pa na to stvar gledam tako... loterija s safety carom je že od nekdaj del F1. Ni bilo prvič (in verjetno tudi ne zadnjič), da je safety car v nepravem trenutku nekomu uničil dirko, drugega pa pripeljal do zmage (to, da je bila zadnja dirka, ki je hkrati odločala o prvaku, je v mojih očeh irelevantno). Marsikatera moštva na to tudi računajo in namerno zavlačujejo s postanki (sploh, če je proga takšna, na kateri je verjetnost safety cara visoka). Konkretno v tem primeru so vsi imeli možnost iti v bokse po nove gume, ampak se pri Mercedesu niso za to odločili in "izgubili na loteriji". Lahko bi bilo tudi obratno. Problem, ki ga jaz vidim v zadnji dirki, je le to, da je vodstvo dirke najprej sporočilo, da ne bodo naprej spustili avtov, ki zaostajajo več kot za en krog (česar jaz še nikoli nisem videl... vedno se jih je spustilo naprej)... potem so si pa tik pred koncem premislili in pustili naprej samo par avtov (kar spet ni bilo ok). Če bi takoj, ko je bilo varno, naprej spustili avte v zaostanku, sploh ne bi bilo nobenih problemov (ne časovno in ne po pravilniku). Edina loterija v mojih očeh je bila, to, ali bi dirka zaključena pod safety carom, ali bo še kak krog dirkanja (in tukaj je prišel v igro gabling z menjavo gum). Kar se mene tiče, je bil končni rezultat fer glede na zgodovino F1... čeprav je vodstvo dirke oklevalo in zabluzilo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
ja, načelno se s teboj strinjam. Pač je pa dejstvo, če se naredi nek zajeb s sodniškimi odločitvami med sezono, se še vedno da napako kompenzirat na naslednjih drikah in odločitev prvenstva se načelno ne zgodi v tistem trenutku. Po zadnjem krogu zadnje dirke v sezoni je samo še sodišče pa ostala juhasta solata. Tu vidim problem.

Jaz bi safety car ukinil, če bi se šli fer dirkanje. Imho. Virtual uspešno rešuje neke male zadeve, ostalo pa al v bokse in izvoz po dejanskih časih al pa ponovni štart in full reset.

nazaj direktno na 2022.... jutri se začne, da vidimo kdo ima paket. Bahrajn verjetno bo najjači red bull.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Virtual pomeni samo, da se hitrost zniža za xy %. Še vedno ima vsak bolid načeloma isto mesto na stezi. Pravi safety car pa strne kolone in sam diktira hitrost vožnje, pomeni da lahko lepo pučejo stezo tistih par minut, ko traja krog pod SC. Ravno zaradi tega, se ne spušča naprej "za krog zaostalih", dokler je nevarnost na stezi, ker je point da so v koloni.

RF ne more biti vedno rešitev, ker bi od takih primerih, kot je bil latifi, za brezveze razvlekla dirko in spremenila dinamiko.

Priznati je treba, da je SC, VSC in RF na mestu in da deluje. Problem je, ker se pod SC taktizira za menjavo gum, ipd, in vedno nekdo pridobi, nekdo izgubi. Thats motoracing je rekel nekdo.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.953
405
83
Ajd kakšne so vaše napovedi za sezono: Kdo bo WDC, kdo bo konstruktor? Pol pa še napoved za Bahrain. Jst mislm da bo Verstappen pa RedBull show celo sezono.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Max bo zacel brutalno, potem pa bo lujz prikljucil. Podobno kot lansko sezono.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
ja, lujzu bodo morali pomagat če avto ne bo šel, ravno zaradi lanskega fiaska...žal. To bomo žal primorani gledat.

upam na rdeče in mclaren, da se malo udarijo v boj. max, lando, sainz, lewis, george... Recimo tile bodo zmagovali v 2022.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Saj so mu že lani, da je lahko prišel sploh tako blizu...

Bo pa seveda odvisno tudi od trendov popularnosti, mogoče pa nova generacija bolj hoče maxa, kot lujza, pa se bo hitro prevesila tehtnica...če pa je večina željna maščevanja, pa bo moral rbr konkretno biti hitrejši, čeprav ima merc še vedno "power mode" aduta še vedno v rokavu