Pozdravljeni!
Imam vprašanje glede excela - v prihodnosti bi jih znalo biti še več, zato tudi takšno ime teme.
Izdelujem plan dopustov za neko podjetje.
Zaenkrat me zanima, kako v excelu naredim input formo?
Nekaj sem googlal, pa je povsod omenjan visual basics in neko programiranje. Je formo možno narediti znotraj excela?
V osnovi bi rad naredil formo za dodajanje termina dopustov, za določenega zaposlenega. Ko bi vpisal termin(npr. 17.1-25.1), bi se pri zaposlenemu obarvale vse celice v tabeli, ki ustrezajo temu obdobju.
Tabela izgleda tako:
Hvala za odgovore
Imam vprašanje glede excela - v prihodnosti bi jih znalo biti še več, zato tudi takšno ime teme.
Izdelujem plan dopustov za neko podjetje.
Zaenkrat me zanima, kako v excelu naredim input formo?
Nekaj sem googlal, pa je povsod omenjan visual basics in neko programiranje. Je formo možno narediti znotraj excela?
V osnovi bi rad naredil formo za dodajanje termina dopustov, za določenega zaposlenega. Ko bi vpisal termin(npr. 17.1-25.1), bi se pri zaposlenemu obarvale vse celice v tabeli, ki ustrezajo temu obdobju.
Tabela izgleda tako:

Hvala za odgovore
