Excel - nekaj vprašanj

moteey

Pripravnik
23. feb 2009
111
0
16
Pozdravljeni!

Imam vprašanje glede excela - v prihodnosti bi jih znalo biti še več, zato tudi takšno ime teme.

Izdelujem plan dopustov za neko podjetje.

Zaenkrat me zanima, kako v excelu naredim input formo?
Nekaj sem googlal, pa je povsod omenjan visual basics in neko programiranje. Je formo možno narediti znotraj excela?

V osnovi bi rad naredil formo za dodajanje termina dopustov, za določenega zaposlenega. Ko bi vpisal termin(npr. 17.1-25.1), bi se pri zaposlenemu obarvale vse celice v tabeli, ki ustrezajo temu obdobju.

Tabela izgleda tako:

Hvala za odgovore
wink-1.gif
 

rainbow

Pripravnik
18. avg 2007
607
9
18
Lahko rešiš z ločenimi stolpci za prvi dan ter zadnji dan dopusta (oz. meni je bilo tako lažje if napisat
wink-1.gif
).
Potem z if stavki določi, da če je datum koledarja večji kot datum pričetka dopusta ter manjši kot datum konca dopusta, je vrednost polja x.
S pogojnim oblikovanjem stolpcev, ki ti predstavljajo koledar, nastaviš barvanje ozadja ter fonta rdeče, če je vrednost polja x, pa je pokrita vizualna plat.
Dneve dopusta šteješ s countif - s tem prešteješ število x-ov v vrstici. Nekaj sem načarala do tu za vzorec.

Seveda je potrebno iz koledarja zmetati dela proste dneve, ali pa vključiti spet kak if ali kaj takšnega za izločanje sobot in nedelj.

Ni pa tu pokrita varianta, da ima delavec dopust 2x v mesecu (npr. par dni na začetku in par vmes), samo mislim, da je tudi pri tvoji predlogi to možno samo z dvojnim vnosom imena.

Verjetno bi se dalo odpraviti z dvojno tabelo – v en sheet vnašaš imena ter dopust od-do, v drugi bi bil pa koledar, kamor vlečeš vrednosti z npr. vlookupom, samo mi vrže ven samo prvi vnešen dopust, kaj drugega se pa ta moment ne spomnim…
frown-1.gif
 

Priponke

  • 629335-Vnosdopusta.xls
    19,5 KB · Ogledi: 231