Prodajam motor in me je en potencialni kupec iz Hrvaške to vprašal. Mislim, da ima kaj opraviti z njihovimi zakoni.Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Na netu piše, da evropski ustrezajo euro 3 merilom.
Zakaj pa rabiš to?
Aha torej v homologacijskem kartončku piše? Upam da ga najdemCitat:
Uporabnik Snecer pravi:
Predlagal bi ti, da pogledaš v homologacijski kartonček, pod oznako V9 piše kaj je...
Itak bo ded to rabil (kartonček) in tam not piše.
tu je sicer omenjeno
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650
Emissions
The DL650 uses Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) fuel-injection and exhausts via a two-into-one exhaust system with a catalytic converter in the muffler. European models meet Euro 3 emissions specifications. In the US, a "PAIR" air injection system reduces CO and HC emissions.
Citat:
In česa ni možno registrirati:
....Pri tem je treba opozoriti še na eno pomembno dejstvo, da je Republika Slovenija vgradila v svoje predpise še varovalko, ki preprečuje, da bi v državo na novo prihajala rabljena vozila, ki preveč odstopajo od uveljavljenega nivoja zagotavljanja varnosti in varovanja okolja. Rabljena vozila, ki se na novo registrirajo v Republiki Sloveniji morajo ustrezati tudi zahtevam Pravilnika o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17/00, 33/00 in 45/04). ... pri dvo- in trikolesnih vozilih zahtevam Direktive 97/24/ES.--- (Če tem direktivam ne ustreza ne moreš registrirat)
Tudi na netu so nasprotujoče informacije. Na italijanski Wikipediji piše da so šele od letnika 2007 Euro3, na angleški pa da so skoz.Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Sem pogledal še enkrat. VStroma delajo šele od 2004 naprej, tako da je 100% Euro 3, kot sem rekel. SV-ji starejši na frgazar so bili Euro 2. VStrom Euro 2, ne obstaja.