Za 3-4k eur vzames bencinarja. Bo manj bolela glava.
Za 140km dnevno?
To bo na dan vsaj dva evra razlike samo pri gorivu. Z lahkoto pa tudi 5. Res da je pri dizlu lahko kak nepredviden strosek, ampak vzameš v zakup, da bistveno vec kot dva jurja težko pusnes, če tudi se ti motor razleti.
Poleg tega, poglej koliko imaš izbire med bencinskimi enoprostorci za 3 jurje.
Sam vozim Alhambro, vredno nekje 2-3 jurje.
Vsako leto je pač treba v njo dati nekaj 100 evrov, ampak avto ima 14 let in 335kkm. Določene zadeve ne popravljam (webasto, klima zadaj,webasto bi popravil če najdem mehanika ki bi ga popravil za 100 ali 200 evrov. Jurja pač ne dam....).
Poraba generalno 6,5, da imam preko 8 moraš biti že kar "zaletav"
Motor se najbolj bullet prof. V 5 letih in 70kkm pri meni ga še nisem slatal. Pa sodeč po računih niti prejšnji lastnik. Medtem ko precej ostalega v avtu(klima, webasto, menjalnik menjan, razloga ne poznam) pa ni ravno za hvalit....
Jaz sem namenoma iskal "traktor" da sem se izognil dpf .
Čeprav kot vidim naj bi tudi za dpf in egr že našli "obvoze"
Jaz bi se na tvojem mestu pozanimal o (Grand) senikih/espacu.
Ampak nimam pojma koliko problematični so 1.5 1.9(scenik) in 2.0 dci (Espace) motorji narejeni pred desetletjem. Vsaj pred leti so 2.0 kar hvalili.
VAGovci iz tistega obdobja baje niso biseri.