Elektronski EGR in blindiranje

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.089
16.256
113
Ah, to je pol bolj kot ne za pustiti pri miru, kar se pa olja tiče sem pa za to že poskrbel s skoraj prepolovljenim servisnim intervalom menjave olja in filtra - tovarniško na 30k km, jaz pa to delam na cca.15-20k km.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz isto... 20kkm bom delal pri BMWju, ki ima drugače 30k...ravno 1 leto pa je.
zmaga.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Brezpredmento nasplošno debatirat, ker je miljon faktorjev. Če že, bi ga jaz raje komplet odstranil kot pa blindiral, potem je važno kako ti naredi elektronsko ali ga npr. izbriše ali pa krivuljo razpolovi, kar pomeni da 90% časa itak ne dela.

Ena možnost je pa tudi ta, da malo več tišite gas, takrat je EGR zaprt, ker motor rabi maks. kisika za izgorevanje.
tongue-1.gif


PS. EGR je v tem primeru tudi krivec za oblak saj, ker se vse skup enostavno ob hipni spremembi (prehitevanju) ne zapre/odpre vse dovolj hitro.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Če si smem dovolit eno očitno iberamatersko vprašanje, saj se v to zadevo nikoli nisem kaj preveč poglabljal - kaj pravzaprav pridobiš z blokado EGRja? Tnx
smile-1.gif

Če govorimo o stock avtomobilu, potem pač denarni prihranek pri problematičnih vozilih. Imaš primere motorjev, kjer EGR ventil deluje čisto brez problemov (če dam en primer - stari 1.9 TDI z VP črpalko). Na drugi strani imaš problematične - recimo nekateri JTDji, pa tudi v tej temi omenjeni 1.6 TDI, pri katerem je cena EGR ventila v rangu 400 EUR + par ur dela. Saj človek bi plačal popravilo, če stvar ne bi crknila že pri par let starem avtu (OK, kratke relacije zelo pripomorejo k temu) ... tako pa se EGR deaktivira in privarčuje več kot polovico denarja, pa mir je potem za vedno.

Sicer pa (če gledamo ekološko) je odstranitev EGR ventila veliko manj problematična od odstranitve DPFja.