kaj pa sem jaz napisal.?? vsi motocikli imajo 3 fazni ALTERNATOR, tako kot vsi avti, bistvo je da imajo alternatorji pri avtih na rotorju el.magnet za vzbujanje magnetnega polja v statorju, motocikli pa zaradi prostorne stiske imajo rotor z trajnimi magneti... regler pri "normalnih" alternatorjih regulira el.tok v rotorju in s tem veličino mag. polja. tako da je na sponkah statorja vedno ista napetost.
Pri motorjih pa so trajni magneti, in več obratov ima, večja je napetost na statorju, zato pa je rectifier da omeji napetost.
verjetno pri neobremenjenem statorju pri najvišjih obratih lahko pride zelo velika napetost. ampak samo pri toku 0A
predvidevam da izvenkrmni motor zaradi pomankanja prostora ima tako izveden alternator.
morate se zavedat, da alternator deluje samo kot celota, z reglerjem, pa naj bo na avtu al motorju. Tako da samo meritev napetosti na sponkah statorja, ne pove nič
Pri motorjih pa so trajni magneti, in več obratov ima, večja je napetost na statorju, zato pa je rectifier da omeji napetost.
verjetno pri neobremenjenem statorju pri najvišjih obratih lahko pride zelo velika napetost. ampak samo pri toku 0A
predvidevam da izvenkrmni motor zaradi pomankanja prostora ima tako izveden alternator.
morate se zavedat, da alternator deluje samo kot celota, z reglerjem, pa naj bo na avtu al motorju. Tako da samo meritev napetosti na sponkah statorja, ne pove nič