EGR ventil na TDI-ju

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
In sicer na 1.9 TDI 77kW, tip motorja BKC. Zanima me pa sledeče:
1.) kje se nahaja
2.) na kaj je potrebno pazit pri snemanju
3.) kakšen je postopek za čiščenje
4.) koliko sicer stane kot nadomestni del
5.) kakšni so običajni znaki, da je nekaj narobe s tem ventilom

Sem si prebral temo na Renault forumu o EGR ventilu in tudi tukaj o 1.5 dCI EGR ventilu, pa bi morda vseeno raje bolj specifične odgovore za zgornji motor.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
če imša pokrov motorja..gaodstrani...in ga vidiš na vrhu motorja, pritrjenega na cevi večjega premera...tam 8 cm..je pa svetle kovinske barve.

(nad napisom 'zračni filter)...iz njega gre ena črna mala cevka premera 1 cm.
728283-PICT7326r.JPG
 

Priponke

  • 728283-PICT7326r.JPG
    728283-PICT7326r.JPG
    64,9 KB · Ogledi: 1.392

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Če jekaj narobe z njim....začne nekako čudno tresti (pod štant gasom)...in ne sliši se več tipičnega klikanja ob dodajanju gasa (ko se odpira in zapira).

Nekaj pretiranega s čiščenjem ne boš naredil, ker naša nafta ni tako sporna (umazana). Lahkopa vzameš dol tisto veliko cev in pogledaš noter...koliko je saj...če jih je kak mm po stenah ne pipaj!
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Boo...na stilotu je crknu takoj.....sm ga komaj spravil nad 3500 obratov in tam je delal....sem peljal do kolega in smo ga blindirali...od takrat je vse ok.
Je pa rekel ta tip da s čiščenjem ne narediš dosti....da je bolje menjat ,če se ga ne da blindirat.

Za astro G (benzinc) ga menjujem zdaj...cena mu je okrog 140€
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Te stare mehanske EGR ventile lahko komot blindiraš. Meni je bilo rečeno da iz njega samo cevko dol potegneš in tako ali tako vakum več ne dela in je zadeva "blindirana". Je pa potem morda odzivnejši motor, tudi kadit zna avtomobil manj. Ne me za besede prijet nisem mehanik, citiram samo mehanika!
smile-1.gif
Če nimam prav me popravi. Znancu je kadil kot hudič in je samo vakum cevko potegnil dol in zdaj je bomba! Problem bi naj bili že ti novejši elektronski ventili ki jih imajo tudi dci-ji, teh pa ne moreš menda blindirat kar tako...

Lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ta ventil je tam kjer je ponavadi vse mastno okrog turbine ker ti ful radi spuscajo olje.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Kolikor mi je povedal mehanik je tako da ene se da blindirat brez težav in avto dela bolje in lepše....spet pri drugih avtih je problem....konkretno za mojo astro ki je benzinc je reku da ga lahko blindira samo da mi bo svetla lučka od motorja in da zna potem tudi avto delat probleme....pa še skozi tehnični da ne moreš če ti sveti lučka motorja

Za stilota pa vem da se ga lahko in da bo delalo brez težav.....no...na trfiku je bil že menjan.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Pri starejših avtomobilih nič ne sveti lučka, saj je ta ventil mehanski sklop...
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Hvala vsem za odgovor.
Je kdo sicer to že delal na tem motorju? Kaj je potrebno pazit pri de/montaži? In kako ga sčistit? Kakšni so znaki za zapacanost?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Pripelji ga meni, ti ga zastonj popravim. Samo plastično zaščito odšraufaj dol da se nebom umazal med šraufanjem. Tisto vakum cevko ti bom pa že dol potegnil in je stvar rešena.

Lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
EGR ventil vraca del izspusnih plinov nazaj v sesalni kolektor da ponovno "zgorijo"
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Jap. Za motor bi "na"j celo bilo boljše če je brez tega EGR ventila oz. če je blindiran. Je pa vedno tako da se najdejo zagovorniki tega in nasprotniki kot za vsako stvar v življenju
smile-1.gif
Vedno so argumenti za in proti!
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pripelji ga meni, ti ga zastonj popravim. Samo plastično zaščito odšraufaj dol da se nebom umazal med šraufanjem. Tisto vakum cevko ti bom pa že dol potegnil in je stvar rešena.

Lp
Hvala za ponudbo, vendar sem mnenja, da je s tujim kur.. lahko po koprivah šlatat
evil.gif
.
A je morda na kakšnem VW forumu kakšen ''doktorat'' na temo plus in minus ''deaktivacije'' EGR ventila.

PS: Še moje mnenje glede tvojega kolega, kateremu je motor dimil. Sam bi pred blindiranjem EGR ventila dejansko preveril, če je bil EGR ventil krivec in ga potem morda blindiral. Lahko da je tvoj kolega zgolj odstranil simptome, medtem ko problem ostaja in bo enkrat izbruhnil v malce hujši obliki. Če je pa to naredil pa ok.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Amm hja naj dela kar hoče, ni to moja težava, samo povem ti. Drugače glede EGR ventilov sem že malo brskal po forumih in dosti je plusov edini minus ki pa sem ga zasledil, mislim da na Renault forumu da se motor v določenih pogojih bolj pozno segreje na delovno temperaturo.. Nekaj v tem smislu, nisem mehanik niti strojnik!

Lp
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
EGR ima velik vpliv na ssegrevanje motorja. Hitreje kot se segreje, boljše je za motor. Poleg tega je temperatura izpušnih plinov hladnejša.