držanje smeri - imaš, poleg je tudi nadzor mrtvih kotov optično opozorilo v ogledalu in zvočno opozorilo
pumpanje sedežev - imaš pasivno, da si prilagodiš sedež na svoje želje in aktivno (masaža in napihovanje med hitrejšo vožnjo) - imajo tudi starejši modeli
knofi med sedeži - izbiranje načina vožnje pri avtomatskem menjalniku - E (economic), S (sport) pri vseh in M - ročni pri AMG paket modelih. Poleg tega je tam tudi knof za airmatic vzmetenje (zračno vzmetenje).
200,220 in 250 cdi so motorji enake kubature, 220 ima že 2 turbini, 250 je bolj navit.
Za dosti mestne vožnje je idealna izbira 220 cdi in 7g tronic, 250 ga bolj pije in ni vreden doplačila. Pri 4maticu je to najslabši motor, ki si ga lahko izbereš.
Za dosti autobahna vzameš 300 ali 350 cdi, vendar gre tudi z 220 bp. Široko območje navora (400 nm) in soliden pospešek, itak to ni avto za dirkanje.
Še to - avantgarde ima podvozje spuščeno 1.5 cm in bolj športno naravnano. Večina izbere to, ker elegance in classic ponujata čudne občutke pri HITRI vožnji po ovinkih. Pa ne da ni varno, ampak je malo preveč nagibanja za večino okusov.