Dvig cen

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ja, drži. ker imaš veliko dela. ko pa dela ne boš imel veliko, boš šel pa na minimum. v minus verjetno ne.

in če delaš z velikimi, boš spustil ceno še za 2%, ker vseeno 1,5% zasluzka na maso pomeni 1,5 mio dobička. recimo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Če si prebral prav si videl, da bi ta hotel, da delaš z minusom. Ni malo takih... Zanimivo, da jih potem precej pride nazaj, ker niso uspeli sfehtati boljše cene drugje...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej..vsem nam je jasno, da bi imel 500% maržo.
mnogim je jasno s koliko % marže v resnici lahko živijo ob prometu x in s koliko ob y.

in kle se vse neha. tisti, ki si ne zna zračunat..hebat ga.
 

B81

22. jul 2007
37.692
10.969
113
Lahko je bit privatnik, pa eni stranki reči Ne, za tako ceno ne bom delal...če pa imaš ti zadaj zaposlene ljudi in še ime oz. brand, ki mora bit na polici, potem pa je treba izbrat eno pot in ta sigurno ni Ne hvala....(gre za večje kupce, ne končne potrošnike)
Mogoče bi moral omenit v prvem postu, da % marže ni na minimumu, gre bolj za nek princip.

Aja kupec je kralj ja....ne vem, kaj učijo v šolah, ampak v praksi je točno tako
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.092
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:kupec je še vedno car. ti pa želim veliko uspeha v kontra miselnosti.
Taka situacija je v maloprodaji pri nas in v zahodni Evropi. Sparu, Tušu, Mercatorju, Hoferju in Lidlu nihče nič ne more. Ne kupci, ne dobavitelji in proizvajalci, ne država.
Tako je! Vzgojili so si trg in samo lastne bedarije jih lahko pokopljejo.