Ajde moja napaka.. Tiste reže okoli radia so mi delovale podobno kot na Astri J ali na Chevrolet Cruzu.JEEP, FCA ali Fiat Chrysler Automotive
Pri VAG so tudi modificiral šifriranje protokola na nivo avta, tako da isti ukazi delajo samo na enem avtu (VIN koda). Če rabiš servisni dostop je to dokaj problem ker moraš kodo za vsak avto generirat posebej. Večina resnih 3rd party orodji to dela preko server generated tokenov (s tem, ker je koda generirana remote se lahko upravlja tudi posebne omejitve glede na določeno državo). Je pa šifriranje kode dovoljeno po EU zakonodaji (ker se vleče "pravica" iz zakonov za avtorske pravice, ki so generalizirane za vsa področja avtorskih del, tudi programske kode v vozilih).ne bodo, to je pač zaradi tehle indijancev, ki so se priklopli na obd in s kompom zavili v desno, cca 2016
steer fast 2 - YouTube
In so sprejeli zakonodajo o SGW
Eno je teorija, drugo pa praksa:
v SLO ne moreš delati preko pass-thru glave na VAG avtih, ker uvoznik hoče za ODIS dostop 20k eur za en brand v VAG grupi - na Hrvaškem pa lahko komot, plačaš token za 1h in si poflašaš menjalnik - pa jih NIHČE ne preganja ali povleče za ušesa
BMW v SLO pa deluje, vzameš J2534 passthru glavo in delaš z ISPA
Drži. Na VAG delamo z univerzalci ze nekaj let, na novih mercedesih pa bosch eno leto, texa pa cca 2 meseca, govorim o sgw security gateway dostopihPri VAG so tudi modificiral šifriranje protokola na nivo avta, tako da isti ukazi delajo samo na enem avtu (VIN koda). Če rabiš servisni dostop je to dokaj problem ker moraš kodo za vsak avto generirat posebej. Večina resnih 3rd party orodji to dela preko server generated tokenov (s tem, ker je koda generirana remote se lahko upravlja tudi posebne omejitve glede na določeno državo). Je pa šifriranje kode dovoljeno po EU zakonodaji (ker se vleče "pravica" iz zakonov za avtorske pravice, ki so generalizirane za vsa področja avtorskih del, tudi programske kode v vozilih).
In si prisiljen spat doma v posteljiMeni manjka le avto hold. Avtomatik + aktivni radarski tempomat + avto hold = zmaga. To bi pa že lahko "spal" v kolonah. Skoraj avtonomna vožnja. Tako mi pa avto hold manjka in moram sodelovati ter stisniti zavoro, ko se avto ustavi. Če pa pelje 1 km/h pa ni potrebno.
to bi bilo superJe že obravnavano na sodišču
![]()
Pomembna zmaga za neodvisne serviserje in vse lastnike vozil
5. oktobra letos je Sodišče Evropske unije z sodbo odpravilo proti konkurenčne ovire proizvajalcev vozil. S tem bo vsem neodvisnim servisom omogočen dostop do bistvenih podatkov o avtomobilih, so sporočili iz slovenskega specialista za popravilo avtostekel Carglass, kjer so prepričani, da...www.zurnal24.si
Sodelavec je naredil čez 400k km na Passatu B7 in ni imel težav. Samo redni servisi na 60.000 km. Dela pa cca. 60.000 km letno.
Odvisno od načina vožnje. Mestna ali pa športna vožnja, še klasični ročni menjalnik ne zdrži danes pol toliko, prej se razletijo ležaji. Pa vsaj 1x če ne 2x boš moral sklopko menjat v toliko km. Če furaš AC veliko km potem menjalnik itak ne trpi in bo zdržal tudi miljon, bo prej vse drugo okoli avta razpadlo.Mene zanima resnično
A bi DSG zdržal več kot 400.000km pa,da je redna menjava olja, a bi vseeno moral videt servis že prej.
Zgoraj sem prebral, da je nekdo dal za,servis dsg že pri 100.000km, 3.500eur
To je zelo draga obnova, kaj je to menjal cel menjalnik a kaj.
Vem, da ni. Te pa res precej razbremeni. Pa dober lane assist, da ni pink ponk, pa je še dodaten bonbonček.To kombinacijo imam jaz, malo te razbremeni sicer, avtonomno pa še to ni. Najbolj pride do izraza v kolono, ki se ves čas pomika.