Dsg menjalniki

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
137
43
28
kaj pa , če močno pritisneš na zavorni pedal, ko si ustavljen? Jaz imam tako na Mercedesu in Range roverju. Močneje pritisneš pedal zavore in se ti na ekranu izpiše " autohold".
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.366
6.614
113
Sem šel pogooglat. Avto holda več ni. Koliko je to praktično, ne vem, ker ga nikoli nisem imel, ga ne pogrešam. Verjamem pa da nekoga ,ki je na to navaje, to moti. Hillhold pa seveda dela. Je pa hecno, da so to umaknili ob obilici ostalih asistenčnih (velikokrat nadležnih) sistemov.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
927
103
43
select 1 from dual;
Sem šel pogooglat. Avto holda več ni. Koliko je to praktično, ne vem, ker ga nikoli nisem imel, ga ne pogrešam. Verjamem pa da nekoga ,ki je na to navaje, to moti. Hillhold pa seveda dela. Je pa hecno, da so to umaknili ob obilici ostalih asistenčnih (velikokrat nadležnih) sistemov.
Kako misliš autoholda ni več?

Meni avto z DSG lepo obstoji vsakič ko se ustavim, če več kot le pipnem zavoro. Res pa je, da tipke nimam več kot pri prejšnjem, je pa opcija v meniju. Res pa je da je avto Škoda, ki je bolj napredna kot VW ;)
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.655
4.868
113
Mercedes je imel to luštno funkcijo, da si močneje pritisnil na zavoro ko si stal in se je vklopil auto hold. Imel je tudi to, da ob spusti zavore leze naprej, česar sem se navadil in mi je bilo super. Sedaj imam VW, letnik 2024 z DSG, kjer imam nastavitev ali želim, da avto leze naprej, če spustim zavoro ali ne (sam sem si nastavil, da naj leze, ker sem tako navajen). Nima pa opcije, da močneje pritisnem zavoro in vklopi auto hold.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.366
6.614
113
E.... našel :)

1743159094453.png


Dobro da ste bili dovolj tečni. :)

Zdaj pa da vidim kako bo tak način vožnje prijeten.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.366
6.614
113
Kar se tiče menjalnikov, pa sem šel na FB stran pogledat od avtomatskimenjalniki.si. Mah tam se popravlja svega i svašta, od BMW, Mercedes, Audi in seveda VW. Zdaj kdo prednjači pa ne vem.
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.634
502
113
Če imaš "auto hold" potem ne leze nikamor, dokler ne daš gasa, sej je ravno to njegova funkcija (zelena lučka za "ročno" na armaturki).

Starejši VAGovci imajo pa ponavadi v paketu z DSG tudi "hill hold", ki deluje po mojem mnenju preveč agresivno. Prime prehitro glede na "stopnjo" klanca, drži preveč in spusti prepočasi (še bolj kot pri DSG je delovanje moteče na ročnih menjalnikih).
ja to drugo se zahvali "mehanikom", ki zadaj menjajo ploščice "na peš", z akumulatorjem previjajo motor ročne, pa potem ni nastavitve zaradi nove debeline ploščic
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.634
502
113
dsg se na splošno deli na avtomatski menjalnik z mokro sklopko in suho sklopko
po kmečko je suha dvojna sklopka, ena aksa vrti lihe, druga sode prestave, os v osi menjalnika
mokri dsg imajo velikokrat težave ravno na elektroniki v olju, ali pa celo na plošči z dvema senzorjema, ki se nahaja v zobniškem delu menjalnika

kot zanimivost je tak Stronic menjalnik z oznako 0b5 ali dl501 (motor podolgem) ki izgublja stike na kontrolni mehatroniki ali pa spusti tesnilo na njej na ventilu in ni zadostnega tlaka olja na paket sklopke in zažge ter kontaminira lamele - tukaj se menja olje na 60k
enak menjalnik izgublja stik na senzorjih magnetnih v menjalniškem delu, menjava olja ni predvidena, sem pa nazadnje odlil 2.5L olja max, notri ga gre pa 3.25L (!) in se praktično ne menja, klasično GL4 75W menjalniško olje
 

huawei

Zelenc'
6. mar 2025
22
4
3
Jest mislim če nekdo kupi rabljen avto in da ga bo imel na dolgi rok, bo sigurno imel v prihodnosti kake probleme z avtomatikom, ne vem no.
Najbolši avtomatik brez težav je pri električnem avtu ko ima samo 2 prestavi.
 
  • Haha
Reactions: Samo Svoj

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
139
22
18
Tudi ena znanka ima mini cooperja na bmw servisu ze vec kot mesec dni,zarad menjalnika. Me prov zanima kaj bodo scarali. Avto ni vec v garanciji
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.943
4.530
113
ja to drugo se zahvali "mehanikom", ki zadaj menjajo ploščice "na peš", z akumulatorjem previjajo motor ročne, pa potem ni nastavitve zaradi nove debeline ploščic
Ja pri Golf 8 in naprej je treba plačat, da lahko klešča odpreš zadaj pri ročni.

Ni penez za dostop do krmilne enote.