Money, money, money...Je pa hecno, da so to umaknili ob obilici ostalih asistenčnih (velikokrat nadležnih) sistemov.
Kako misliš autoholda ni več?Sem šel pogooglat. Avto holda več ni. Koliko je to praktično, ne vem, ker ga nikoli nisem imel, ga ne pogrešam. Verjamem pa da nekoga ,ki je na to navaje, to moti. Hillhold pa seveda dela. Je pa hecno, da so to umaknili ob obilici ostalih asistenčnih (velikokrat nadležnih) sistemov.
Vse se najde, če se malo človek potrudiE.... našel
Poglej priponko 97895
Dobro da ste bili dovolj tečni.
Zdaj pa da vidim kako bo tak način vožnje prijeten.
ja to drugo se zahvali "mehanikom", ki zadaj menjajo ploščice "na peš", z akumulatorjem previjajo motor ročne, pa potem ni nastavitve zaradi nove debeline ploščicČe imaš "auto hold" potem ne leze nikamor, dokler ne daš gasa, sej je ravno to njegova funkcija (zelena lučka za "ročno" na armaturki).
Starejši VAGovci imajo pa ponavadi v paketu z DSG tudi "hill hold", ki deluje po mojem mnenju preveč agresivno. Prime prehitro glede na "stopnjo" klanca, drži preveč in spusti prepočasi (še bolj kot pri DSG je delovanje moteče na ročnih menjalnikih).
Kolega je dal lani 3400eur za obnovo menjalnika na Octaviji pri 105k km.Pol boš samo še jurja dodal - ob sedanjem trendu rasti cen.
Ja pri Golf 8 in naprej je treba plačat, da lahko klešča odpreš zadaj pri ročni.ja to drugo se zahvali "mehanikom", ki zadaj menjajo ploščice "na peš", z akumulatorjem previjajo motor ročne, pa potem ni nastavitve zaradi nove debeline ploščic