Drenažna lunjica v izpušni cevi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Nima znamka dost veze ampak to da je avto vožen na daljše relacije oz da je auspuh skos segret pa je pol "doživljenski"
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Ne vem no. Moje cevi za centralno so že 30+ let polne vode, pa še nobene ni prežrlo. Pa kje piše, da pride do točke kondenzacije ravno na najnižji točki auspuha?
Sam menim, da tista luknjica razen kakšen dB pri glasu ne prinese in ne odnese kaj prida k koroziji.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem izpušne cevi ni voda sama, temveč žveplo iz izpušnih plinov in voda, ki se skupaj seveda vežeta v žvepleno kislino.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Problem izpušne cevi ni voda sama, temveč žveplo iz izpušnih plinov in voda, ki se skupaj seveda vežeta v žveplasto kislino.

Sem si dovolil popraviti.
wink-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Sam menim. da nimaš blage veze kaj je rja. Za rjo rabiš kisik, ki pa ga v vodi sicer precej obstaja, vendar ne gre zlahka "iz nje". Če bi bil izpušni lonec poln vode, tudi ne bi pregnil tako hitro, propadanje pa pospešijo še snovi v izpušnih plinih.

Aja, po mojem laičnem znanju kemije se kisik iz ozračja precej rad veže (topi) z vodo, prav tako lahko pa vodo zapusti. Zato je točka rjavenja najintezivnejša na meji med zrakom in vodo. Stvar ki je v vodi, ne prerjavi zlepa, razen če voda kroži (npr reka, ki je obogatena z dodatnim kisikom).
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
@samojed: Dobro razmišljaš. Bi pa dodal, da kar najbolj pospeši korozijske procese je sprememba okolja, torej vlage in temperature. Čim bolj se pogoji spreminjajo, tem bolj je korozija intenzivna.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.086
1.038
113
meni je originalni lonec, brez "drenaže", prerjavel na vrhu(original lonec, star 9 let).