DPF in tehnični pregled

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.017
10.760
113
kod Džej-Zija
Kaj ima država s ceno dpf-ja? Problem so čisto enostavno previsoki EURO standardi. EURO7 bo ubil konkurenco malih avtomobilov in noro podražil večje. Dokler se vlade hočejo obnašati okoljsko všečno ali celo glede tega resno “mislijo”, ker je kup zeleno ideološko opranih med njimi, bo Evropa avtomobilsko v riti. Vse zahteve, ki jih države do proizvajalcev imajo, so pa trenutne (ob izidu mora avto izpolnjevati to in to), ne pa dolgoročne. Potrošnik ni njihova prioriteta.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.009
-370
113
eden od nacinov bi bilo sofinanciranje.

na drugi stran bi pa lahko z raznimi licencami ali davki prisilili proizvajalce, da dajo realno ceno, v kolikor imajo ze proizvajalci tako visoko ceno.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Problem so čisto enostavno previsoki EURO standardi. EURO7 bo ubil konkurenco malih avtomobilov in noro podražil večje."

Ah, vi desničarji ste v svoji zlizanosti z big biznisom (večji reveži ste, bolj zagreti ste zanj) tako predvidljivi.

Ko so v Kaliforniji z zakonom zahtevali termični reaktor v avtih, so v Detroitu šli pred kamere in noreli: "It will put us out of business!".

Ampak glej čudež, avto industrija je preživela, še naprej služi miljarde, razlika v količini svinjarije, ki jo avti delajo je pa občutna.

Se je tako težko kaj naučiti iz zgodovine?

P.S.: Mene bolj skrbi, da je tudi EURO7 debilno zasnovan in v realnosti spet ne bo večje razlike od EURO4 v NA aplikaciji. Pa strošek gor ali dol.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Kaj ima država s ceno dpf-ja?"

Ni problem v tem, da so v njem samorogi in se jih ne da narisati tako, da bi delali 10 let. Problem je, da bi to proizvajalece na povprečni avto stalo nekaj *malega* več. Nočejo odpreti tošlov, raje crknite od svinjskega zraka. Vsi, jaz in ti.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.017
10.760
113
kod Džej-Zija
WTF, zlizan z big biznisom? Meni dol visi za big biznis. Pravzaprav mi gre na kozlanje, kako je avtoindustrija izkoristila koronsko situacijo, zmanjšala proizvodnjo in navila marže v nebo. Ogromno zmanjšanje prodaje prodanih avtov, hkrati pa rekordni dobički. Ob tem meni zvonijo vsi alarmi. Ti se pa malo zadrži pri posploševanju, ker mojega mnenja ne poznaš in ne rabiš stereotipov nabijat.

Dejstvo je, da bojo evropski proizvajalci bolj ali manj nehali proizvajati male avtomobile, take so napovedi. Čisto enostavno, ker so se navadili na ogromne marže in so verjetno že sedaj iskali izhod, ki bi ga trg prenesel. Zdaj bojo pač marketinško krivili EU komisijo, da raja ne bo več imela avtov, ki bi si jih lahko privoščila. Nekaj časa bomo še vozili stare gajbe, potem se bo pa politika že domislila načina, kako onemogočit uporabo starih jajc, pa bomo ostali brez prevoza. In avto bo postal luksuz.

Proizvajalec enostavno preračuna, kaj se mu (finančno) bolj splača. BMW je že pred časom povedal, da imajo namen prihodkov iz poprodajnih storitev povečati za 30 %. Kaj ti to pove? Da bojo prodajali pokvarljiva jajca, ki bojo imela drago vzdrževanje. Njim ni v interesu izdelati večnega dpfja, čeprav so ga verjetno zmožni. Ker so rezervni deli en lep vir prihodkov. Če bomo pretiravali z elektrifikacijo, bo proizvajalce še bolela glava, kje dobiti noter izpad teh prihodkov. Razen seveda načrtovanega kvarjenja, ko bojo ustvarjali softverske napake, ki jih bojo odpravljali le pooblaščeni servisi za nore denarje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Če ti je všeč ali ne, kar sem prej citiral je PR bulšit avtoindustrije, s katerim izsiljujejo zakonodajalca, naj jim še za nekaj let omogoči tole:
"isto enostavno, ker so se navadili na ogromne marže"
in lepo povejo, da jim je vseeno za ljudi, ki od izpuhov umirajo. In ti si kupil njihov argument in ga zdaj tu propagiraš. Ljudje, bolj naivni od tebe, ti bodo pa verjeli in njihov PR bulšit ponavljali za teboj.

"Dejstvo je, da bojo evropski proizvajalci bolj ali manj nehali proizvajati male avtomobile, take so napovedi."

I don't care for them. Gotov sem, da bo nevidna roka trga, sveti gral desne ekonomije, vse to pošlihtala tako da bo prav. Bo pa Elon naredil en mali jajček.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Njim ni v interesu izdelati večnega dpfja, čeprav so ga verjetno zmožni."

Zakonodajalec naj lepo predpiše 10 letno garancijo na DPF, ali pa avto ne bo smel na trg. Sveta za to ne bi bilo konec.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.017
10.760
113
kod Džej-Zija
Če ti je všeč ali ne, kar sem prej citiral je PR bulšit avtoindustrije, s katerim izsiljujejo zakonodajalca, naj jim še za nekaj let omogoči tole:
"isto enostavno, ker so se navadili na ogromne marže"
in lepo povejo, da jim je vseeno za ljudi, ki od izpuhov umirajo. In ti si kupil njihov argument in ga zdaj tu propagiraš. Ljudje, bolj naivni od tebe, ti bodo pa verjeli in njihov PR bulšit ponavljali za teboj.

"Dejstvo je, da bojo evropski proizvajalci bolj ali manj nehali proizvajati male avtomobile, take so napovedi."

I don't care for them. Gotov sem, da bo nevidna roka trga, sveti gral desne ekonomije, vse to pošlihtala tako da bo prav. Bo pa Elon naredil en mali jajček.
Seveda jim je vseeno za ljudi. Kot tisto, da je avto smrtno nevaren in da sprememba stane nekaj 10 $, pa njihov finančno-aktuarski oddelek izračuna, da se bolj splača class action tožbo pokasirati kot izvesti vpoklic vseh avtov z napako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Kakor so mi in Kitajci in Elon za kozlat antipatični, če vse, celo obstoječo industrijo povozijo s svojimi rešitvami bom tako zadovoljen, da bom še spal težko.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Kakor so mi in Kitajci in Elon za kozlat antipatični, če vse, celo obstoječo industrijo povozijo s svojimi rešitvami bom tako zadovoljen, da bom še spal težko.
Pa se ti zavedaš, da bomo imeli potem drugo “Ukrajino”? A ti misliš, da so Musk in Kitajci pa dobrodelneži. TAKOJ, ko bodo začutili, da nimajo več konkurence, bodo začeli lupit. Tesla itak korigira cene skoraj na mesečni ravni. In tipa do kje lahko gre. Že sedaj.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Kolega ima prikolico za konje in, ker je nekje amzs zastarel jim sploh negre na stezo ker je previsoka zato tehnični opravijo kar zunaj ;)
 
  • Haha
Reactions: tony

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Tehnični pregled za traktorje na vaseh je bolj po ameriško. Gre okoli, pogleda če imaš luči, mal pošlata po bremzah, pogleda, če imaš slučajno kakšno nadgradnjo katera ni vpisana v kartonček, pokasira in adijo :)
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
Ponavadi za bremze imajo tisto "napravico". Koliko je pa merodajna oz. koliko bi komplicirali je pa druga. Ampak še vedno je bolje nekaj kot nič, ker je ogromno traktorjev neregistriranih, da pa ne zavijejo nikdar na cesto pa verjetno ne verjame nihče. Jaz imam oba registrirana, en bo naslednje leto prvič videl preglednika.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Zadnjič sem peljal prikolico na TP in sta specijalca pogruntala da bosta merila bremze na valju za tovorna vozila.. Ajde uredu, kakor hočeš, kle maš ključe pa delaj :) Eno uro sta drkala tisto ročno in premikala avto z prikolico naprej in nazaj, ker je debil vsako rundo ko je prikolica skočila med valje pritisnil bremzo na avtu, da je stisnilo feder naletne... Uglavnem dva totalno nesposobna... :D
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Cudno da ni se noben dostavljalec olja in filtra na servis napisal ,da bodo z novim zakonom meritev dpf mehankarji spet kupovali daljse jahte...