Ta obvestila jaz jemljem malce z rezervo že praktično od nakupa avta, ko mi je že tam okrog 30k km pričel metati vsa obvestila kar jih je našel ven. Ker je bil takrat še v garanciji seveda na servisu niso vedeli nič in so samo brisali napake, se je pa ponovila tam na vsakih 30k km. No pri 175k km, ko itak ni bil več v garanciji se je pokazalo, da je težava v elektroniki injektorjev, menjal sem najprej dva, naslednjo leto pa še druga dva, ker sem vsakič ostal na avtocesti. Od takrat ni več vrgel napake, je bila pa precej draga šola. K sreči sem imel premium asistenco, da še vleke nisem plačeval.
Torej, če poenostavim, avto je vrgel napako na anti pollution system, čeprav je bila težava v nepravilnem delovanju injektorjev, ki so tu in tam preskočili kakšen vbrizg, posledično pa je avto padel v rezervni program in šel po treh cilindrih. Do enih 160k km se je dalo zadevo zrihtati tako, da si odklopil kleme akumulatorja in je šel naprej, dokler nisi bil spet kje na avtocesti dlje časa, sedaj proti koncu pa ni več šlo, ko je enkrat vrgel napako sem po ponovnem vžigu naredil 2-3 km po avtocesti pa je spet padel v rezervni program. In prav vsakič je vrgel tudi napako na anti pollution system, čeprav se DPFa in EGRa do danes ni še nihče niti dotaknil, po izpuhu pa lahko potegneš s prstom in bo čist.
Res zanimiva mašina, lahko bi doktoriral na njej. K sreči drugih težav z njo nisem imel.