DPF in tehnični pregled

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
K9K R8 Euro 5A standard. Sem šel direkt v homologacijo gledat.

Si bom bolj podrobno pogledal zadevo naslednjič, ko gre na dvigalo, kar bo predvidoma čez nekih 2500 km, menjujem olje na 15.000 km.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Zanimivo. Potem je mogoče res zgolj cevka za preverjanje tlaka. Vseeno me pa čudi, da ne bi imel nobe lučke za signaliziranje delovanja sistema.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Evo tak nekak to zgleda pri Renault u
FB_IMG_1684958361708.jpg
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Ta obvestila jaz jemljem malce z rezervo že praktično od nakupa avta, ko mi je že tam okrog 30k km pričel metati vsa obvestila kar jih je našel ven. Ker je bil takrat še v garanciji seveda na servisu niso vedeli nič in so samo brisali napake, se je pa ponovila tam na vsakih 30k km. No pri 175k km, ko itak ni bil več v garanciji se je pokazalo, da je težava v elektroniki injektorjev, menjal sem najprej dva, naslednjo leto pa še druga dva, ker sem vsakič ostal na avtocesti. Od takrat ni več vrgel napake, je bila pa precej draga šola. K sreči sem imel premium asistenco, da še vleke nisem plačeval.

Torej, če poenostavim, avto je vrgel napako na anti pollution system, čeprav je bila težava v nepravilnem delovanju injektorjev, ki so tu in tam preskočili kakšen vbrizg, posledično pa je avto padel v rezervni program in šel po treh cilindrih. Do enih 160k km se je dalo zadevo zrihtati tako, da si odklopil kleme akumulatorja in je šel naprej, dokler nisi bil spet kje na avtocesti dlje časa, sedaj proti koncu pa ni več šlo, ko je enkrat vrgel napako sem po ponovnem vžigu naredil 2-3 km po avtocesti pa je spet padel v rezervni program. In prav vsakič je vrgel tudi napako na anti pollution system, čeprav se DPFa in EGRa do danes ni še nihče niti dotaknil, po izpuhu pa lahko potegneš s prstom in bo čist.

Res zanimiva mašina, lahko bi doktoriral na njej. K sreči drugih težav z njo nisem imel.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.455
1.450
113
To je bilo na hdi-jih. Vsi probleme, noben pri nas ni imel pojma, jaz sem enega zaradi tega celo prodal....potem pa je en čiča v zaledju Zadra kolegu popravil za male pare....in nato so naenkrat vsi servisi to vedeli. Nek bv senzor pritiska CR, s kablom in konektorjem za 70€!
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
A to pomeni, da nima več katalizatorja? :evil: :evil: :evil:
(in posledično težav?)
to pomeni, da ma vbrizg goriva preko 5. injektorja v izpuh, ker so tako daleč stran od turba dali DPF, da lahko na ta način dvignejo temp v filtru...
ampak to je že stara tehnologija
da vidim toyoto z D-CAT, letnik 2011, ki ima zadaj izpuh čist, to bi rad videl - če ima kdo kako fotko, vnaprej hvala
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
to pomeni, da ma vbrizg goriva preko 5. injektorja v izpuh, ker so tako daleč stran od turba dali DPF, da lahko na ta način dvignejo temp v filtru...
ampak to je že stara tehnologija
da vidim toyoto z D-CAT, letnik 2011, ki ima zadaj izpuh čist, to bi rad videl - če ima kdo kako fotko, vnaprej hvala
Ehm, 2.2 177ps v Versotu ima DPF direkt za turbino..

Po mojih izkušnjah čist ok dizel,samo stara tehnologija in res občutljiv na kratke relacije. Ravno delal doktorat (razkopat pol avta) k smo dpf dali na čiščenje.
2006, 250k km..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi