Se strinjam do neke mere.
Sam imam pa kar OK izkusnje z FURS-om. Ze veckrat v preteklosti sem klical na help-line in dobil tocne informacije. Da, postopek je kdaj-pa-kdaj zapleten, ampak zaposleni ga vsaj znajo razlozit. Zeno sem recimo ze prijavil na FURS, in postopek je bil urejen v nekaj dneh preko mojih e-davkov.
Od zaposlenih na UE bi rad dobil tocno kaj potrebujem in koliko casa okvirno postopek traja v primeru da je vse OK vlozeno. In tukaj se ze ustavi. Mislim da bi to moral izvajalec tocno vedeti in zakonodajalec nima s tem nic.
Primer:
- Gospa mi razlaga kaj vse potrebujem in potem ko recem da na spletu je pa drugace napisano za zblizevanje druzin zacne biti osorna in nesramna.
- Drugic klicem in se oglasi mlajsa gospa. Ker ne ve tocno kaj potrebujem in me poskusa vezati ampak klic se prekine. Klicem nazaj in vedno ko pridem na vrsto (po 20-30 min cakanja) se klic prekine. Klicem z druge stevilke in se mi spet oglasi.
LP
Torus