Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Jaz menjam na 40,000 na bencinskemu motorju.. po 380,000 prevoženih ne kaže znakov, da bi bilo s tem kaj narobe. Verjetno pa noben ne pričakuje, da bo avto zdržal milijon. Olma polsintetično, okoli 30€ za 5L kantico.
Citat: Uporabnik VanZ pravi:
Jaz menjam na 40,000 na bencinskemu motorju.. po 380,000 prevoženih ne kaže znakov, da bi bilo s tem kaj narobe. Verjetno pa noben ne pričakuje, da bo avto zdržal milijon. Olma polsintetično, okoli 30€ za 5L kantico.
Karkoli je že notri, vse deluje ok. Pričakujem pa ne, da je sedaj motor kot nov. Ko smo oktobra lani menjali tesnilo pokrova ventilov, je izgledalo takole:
Citat: Uporabnik yamahafazer pravi:
na cliotu 1.2 16v menjaval olje na 30.000, vseh 8 let motor ni spil nit kaple olja, mel je 180.000 km. Še zdaj ga vidim kdaj na cesti, gre ko hudič
Veliko je tudi odvisno od tega kako voziš avto oz. s kakšnimi obrati kaj dela motor.... ker recimo redni obrati v rdečem polju ter dolgi intervali menjave olja tudi ravno ne pašejo ravno skupaj.....
Jaz bi prej rekel, da so težave z avtomatiki, kjer se olje prvič zamenja (v celoti!) po mnogo letih/km. Da bi bile težave zaradi redne menjave na recimo 80k km pa prvič slišim.
Je pa zanimivo, da nekateri proizvajalci te menjave sploh ne predvidevajo. Itak je običajno menjalnik za razliko od agregata s stališča proizvajalca črna škatlica oz 3rd party product, ki se ga ne dotikajo... kvečjemu zamenjajo.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.