dizli VS bencinci

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
večne bitke ampak nekaj me pa res moti pri novodobnih dizlih..
pozabimo AC, tam je zadeva jasna, zadnja prestava pa pač voziš (tisti hrup od dizla pa radio bolj na glas),

Ampak vožnja po mestu, ali pa še huje v hrib, je pa z novimi dizli prav muka.. uporabni navor v zelo ozkem območju vrtljajev in sicer nekje okoli 2000 vrt. pao potem do 3000 kar zadeva že tako tuli da ni več za vozit..v glavnem, v vsakem zavoju in po njem 2. 3. in 4. pa spet 2. 3. in 4. pa spet, 7000 prestavljanj v nekem 15 km odseku... jebejo se naj s temi dizli.

prav ono WTF sem bil
govorim za mlinčke od 1,5 do 2,0 dizle in ročne menjalnike.

ne hvala. ali pa sem razvajen...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Tam, kjer boš moral s turbodizlom 7000x prestaviti in voziti v območju 2500-4000 min-1 boš 7000x prestavil tudi z atmosferskim bencinarjem in vozil med 3000 in 5500 vrtljaji (enak avto, enko močan moto)r
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Tam, kjer boš moral s turbodizlom 7000x prestaviti in voziti v območju 2500-4000 min-1 boš 7000x prestavil tudi z atmosferskim bencinarjem in vozil med 3000 in 5500 vrtljaji (enak avto, enko močan moto)r

Sploh ni res. Še veliko, veliko švohnejšega bencinarja ni treba šaltat, moderen dizel bo pa vedno v neki luknji. Dejansko naj se jebejo s temi modernimi nevozljivimi monstrumi.

Kje so pol še vsi problemi in stroški s temi jajci.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Bencin all the way. Pri dizlu samo čakam kaj bo šlo. Pa kolikor manj pokuri te pol 10x bolj useka ko crkne. Da ne govorim o zvoku.
 

MobiSuxGuru

Pripravnik
6. nov 2008
119
0
16
aja no kul, sem se že sekiral, ker mam bencinarja, pa me je alter odrešil slabe vesti
smile-1.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.608
4.566
113
50
Na sončni strani ALP
Renoltov 1.9dCi (75kW) sem dejansko moral gonit v vrtljaje, da je šel v hrib. Pozimi temu sledi vrtenje koles v prazno.
bonk.gif

VAGov 1.9TDI (77kW) pa se veliko lepše pelje pri nižjih vrtljajih. Ga ne zaduši takoj tako kot dCija.

Torej so razlike tudi med proizvajalci motorjev...
rolleyes-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
"Najboljši" razlog za nakup dizla pa je, da ga boš potem dražje prodal
smile-1.gif


Ko malo pogledaš cene rabljenih avtov hitro vidiš, da poceni kupiš samo dizla. Ponudbe rabljenih bencinarjev je zelo malo in so cene primerne. Ok, rang clio je izjema, samo tu se dizla itak ne rabi in je pač dizel že sam po sebi nepotreben davek.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Eh, tud 1.9 TDI je bol take on-off sorte...

Dizel je odličen predvsem na avtocesti v zadnji prestavi s tempomatom in pri porabi
smile-1.gif
Pa še tu so moderni bencinci prišli zelo blizu.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
KSZ...
Kam smo prišli... Še kako leto nazaj so te gledali kot resnega čudaka, če si zagovarjal bencinarje.
Things really do change.
cheer.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Tam, kjer boš moral s turbodizlom 7000x prestaviti in voziti v območju 2500-4000 min-1 boš 7000x prestavil tudi z atmosferskim bencinarjem in vozil med 3000 in 5500 vrtljaji (enak avto, enko močan moto)r

ni res, primerljiv bencinar ima bolj uporaben navor na kolesih pri nižjih vrtljajih, vsaj v praksi in po mojem občutku..in se lepše pelje, pa tudi preganjanje bencinarja v malo višje vrtljaje ni moteče, zaradi zvoka. isto cesto pripeljep 2. 3. pomeni takoj tretjina manj prestavljanja.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Bencinski motor se res lepše pelje, še posebej, če je prostornina 2.0 ali več. Navor lepše razporejen, zvezno pospeševanje, zvok, lagodnost. Zelo velik minus je seveda velika poraba in posledično drago vzdrževanje. Tukaj bencinski motor pogrne.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kako je lahko drago vzdrževanje posledica velike porabe?
17758-icon_confused.gif


Bencinarji so veliko bolj enostavni, ergo je vzdrževanje mnogo cenejše. Ko pa kaj crkne, pa itak vemo kako je pri dizlu. Ves prihranek pri gorivu hitro nazaj prineseš.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Brgo, ne bodi prosim pikolovski. Dobro veš, kaj sem mislil. Mesečni stroški so večji, na mesec te gorivo stane veliko več. Sploh, če se malce več voziš. Razlika v porabi med 5 litrov in 9 litrov je ogromna.
smile-1.gif
Čutim konkretno na denarnici odkar imam tako porabo.

Kako pa je s TCO obeh taborov, pa ne bi vedel. Načeloma ni motor edini, kjer nastanejo stroški.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Pa kaka jajca od dizlov ste vi vozili? Moj Accord dela brez problemov od 1500-4000 obratov (zavrti se sicer do 5000) in ga tudi vozim podobno kot prej bencinarja. Prej z VAG motorjem je bilo pa res tako kot pravite nič-poteg-nič.

Sicer je pa pri hiši tudi en bencinar in res paše da ni klopotanja in umazanih rok in da dela tako mirno. Obstaja edino en problem: tako dizla kot bencinarja v normalni vožnji skoraj nihče ne tera če 3-4 tisoč obratov. Dizel ima v teh obratih optimalno moč in navor, bencinar pa šele začne dobro vleči. Tako da če bi jaz hotel recimo primerljivega bencinarja, ki bi imel pri teh obratih enako moč in navor kot ta zdajšnji dizel, bi moral gledati vsaj 2,5-3,0 šestvaljnika.

OK, saj pri nas "mladih" še gre, ata ki šalta pri 2000 obratih pa pri bencinarju vozi z 30% zmoglijovosti. Imam pri nas v firmi ene par takih primerkov, recimo eden ki je šel iz BMW 520 (2,0 6 valjev, 150km) na mecedesa 200CDI (2,2 4 valji, 116 km) in je rekel da ta precej bolj potegne in da ne gre nikoli na bencinarja (jasno, saj ga je mučil pri nizkih obratih).

Zmagajo pa itak ti novejši turbo bencinarji, ki združujejo najboljše iz obeh svetov, recimo VW TSI in podobni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
hdi, dci zalega...
wink-1.gif


accorda sem tudi vozil, 2,2dizel je bomba,in ze ima dovolj navora v delovnem območju.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Saj ni vse v tem kako vleče. Jaz recimo komot vozim cliota 1.2 pri 50km/h v peti prestavi s 1000 obrati. Pač brutalno vlekel ne bo, pritožil se pa tudi ne bo nad početjem. Pri dizlu je pa to eno samo trpljenje in tresenje. Mislim, ko se vozim po mestu mi ni tako mar, kako brutalno bo potegnil, ampak kako ležerno se bom peljal. In tukaj dizel pogrne. Podobno zoprno je, ko se voziš v hrib, kot je napisal sajkek.