Dizel ali bencinc?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Poglej si malo spritmonitor in tam primerjaj razlike v porabi, pa boš videl da se ne laže kaj dosti. Po mojih izkušnjah z 1.2 in 1.4 TSI pijeta z primerljivim traktorjem 1-1.3l več.

Za vzdrževanje pa se tudi motiš, je daleč od tega da je to kaki bau bau za šraufat. Zadnjih 5 leta vozim tsi in vsakič se smejim ko dobim račun na servisu, ker so cifre VEDNO kar lepo nižje kot prej na primerljivih traktorjih. In se zdaj sprašujem kaj mi je traktorja sploh bilo treba. Če seštejem vse stroške turbine, šobice, LMM in vsa ostala dizl navlaka ki crkuje, bi se z bencincem par let zastojn vozil za ta denar.
@ Avtor, 1.2 TSI je imel v svojih začetnih letih ogromno težav, kasneje ne več

A FSI se še sploh dela? Mislim da so FSI-ji kot sami motorji bili fail, relativno visoka poraba če ga voziš solidno. TFSI pa so po porabi mislim da bistveno boljša opcija. Tukaj ne bom pametoval saj si nisem lastil nobenega niti ga nima nihče v familiji ali med znanci. Sicer pa kar se tiče elektronike in ostalega ima tudi TFSI turbino, tudi TFSI šobe mislim da so drage in niso večne in mislim da ima TFSI kar dost neke elektronike ki je old school bencinci nimajo, naj luka51 pove kaj več o tem mislim da ima izkušnje. Vem da ko sem že davno nazaj gledal A6 tanove z TFSI motorji so bile bistveno cenejše od dizlov in vsi so se jih branili. Nevem zakaj če so tako super motorji... Verjamem pa da si zadovoljen... zakaj pa ne...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Kje si nasel fsi? Jaz govorim o tsi, tfsi mislim da se sploh vec ne prodajajo. Kaka je razlika med njima nimam pojma, oba sta turbo bencinca, fsi pa mislim da nima turbine.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
če še delajo fsi brez turbine nimam pojma. Drugače je pa dosti bolj zapleten motor proti navadnemu.sploh glava in vbrizg.
O nekih večjih težavah nimam pojma glede na to da živimo v deželi dizla. Smo pa na dveh menjali dročnik od visokotlačne črpalke, ker ga je pojedlo do lukne. Na enem je vtrgalo sedež ventila. To je pa tudi vse kaj sem videl teh motorjev.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.433
542
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Razmišljaj o bencinarju ali hibridu. Tudi novodobni T bencinarji se dajo vozit po dzelsko. Pazi pa, da ne boš nabavil kak motor, ki ni dorasel avtu. Zadevo obvezno probaj na AC. Meni, ki nisem pristaš kvačke, zelo dobr sede hibrid. Prešaltal iz dizla na bencinskega hibrida. Nenazadnje, avto kupuješ za kar nekaj let, današnji trend v Evropi, kmalu pa tudi pri nas, je dizel ni oziroma ne bo zaželen. Diselgate in VW. Časi dizla za množice so mimo. Nekatere znamke se dizlu odpovedujejo v celoti.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Razmišljaj o bencinarju ali hibridu. Tudi novodobni T bencinarji se dajo vozit po dzelsko. Pazi pa, da ne boš nabavil kak motor, ki ni dorasel avtu. Zadevo obvezno probaj na AC. Meni, ki nisem pristaš kvačke, zelo dobr sede hibrid. Prešaltal iz dizla na bencinskega hibrida. Nenazadnje, avto kupuješ za kar nekaj let, današnji trend v Evropi, kmalu pa tudi pri nas, je dizel ni oziroma ne bo zaželen. Diselgate in VW. Časi dizla za množice so mimo. Nekatere znamke se dizlu odpovedujejo v celoti.
Imaš prav, dizel bo poočasi out ampak mislim da lahko še brez skrbi odvozi enega dizla preden bo prišlo do nekih hudih sprememb. Razen če si res dost v tujini po velikih mestih, tam zna bit zoperno če bo res to vse sprejeto...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Lahko ga odvoziš brez problema, ampak problem ni v tem, da te kam ne bodo spustili (vsaj pri nas ne), ampak v izgubi vrednosti. Tega se trenutno nemci bojijo ko hudič križa, ko čakajo na razsodbo sodišča. Če sodišče dovoli uvedbo prepovedi v mestih, bodo cene rabljenih strmoglavile. Pri nas lahko taki scenarij pričakujemo čez par let.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Jaz vozim 25.000-30.000km letno in sem presel iz dizla na 2.0 bencinarja. Ni zal niti enkrat! Ni potrebe po cakanju na dpf regeneracijo, zjutraj greje po 1km voznje, ni treba paziti na turbino, injektorje, ni traktorskega zvoka, ni tresenja, ne budim sosedov.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Itak, pri taki kilometrini poraba + 2l ni glih problem, + 4l je pa ze ena razlika v dnarju. Pa se, ponudba rabljenih bencinskih enoprostorcov je res mizerna, vse samo dizl. Mogoce se po aferi razmerje malce izboljsuje.

Ravno enoprostorca bencinarja lahko kupis za majhen denar, ker se jih vsi otepajo. Je pa dobro poznati tudi kaksno ponudbo izven avtoneta.
 

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.365
235
63
Zadnjih 500k km sem prevozil na dizlih (Focus in Insignia), s koncem tedna pa se vračam na bencin (1.0 ecoboost mlinček 125km; Focus). Potrebe po tako velikem avtu, ko je Insignia več nimam. Bo šlo v Focusa vse kar potrebujemo (baburatka +2 mulca). Za na morje pa trugo na streho in smo zmagal!
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Zadnjih 500k km sem prevozil na dizlih (Focus in Insignia), s koncem tedna pa se vračam na bencin (1.0 ecoboost mlinček 125km; Focus). Potrebe po tako velikem avtu, ko je Insignia več nimam. Bo šlo v Focusa vse kar potrebujemo (baburatka +2 mulca). Za na morje pa trugo na streho in smo zmagal!
Nič slabega, ampak meni bi bila pa muka it iz bolj zmogljivega avta na trivaljnika. Plus tega tale ecoboost z vsaj malo dinamične vožnje (ali pa malo več avtoceste) ni več šparovček. Ampak vsakomur svoje, upam da boš zadovoljen. :)
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Saj večina tanovih bencinarjev imajo vse kar imajo dizli. Direkten vbrizg, erg, turbino...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Scenica 1.6 ne kupuj. Prešvoh. sem imel na megane II berline ta motor in je glih za glih. Poraba. relacija regionalka od dobrih 6-6,7. avtocesta 7+, mesto - drkarija od semaforja do semaforja in vsakih 200m bremzanje, speljevanje itd, 9+
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Lahko ga odvoziš brez problema, ampak problem ni v tem, da te kam ne bodo spustili (vsaj pri nas ne), ampak v izgubi vrednosti. Tega se trenutno nemci bojijo ko hudič križa, ko čakajo na razsodbo sodišča. Če sodišče dovoli uvedbo prepovedi v mestih, bodo cene rabljenih strmoglavile. Pri nas lahko taki scenarij pričakujemo čez par let.

upam da res :) hitro kupim enga dizla iz njemačke pa ga po parih letih prodam za isti denar pri nas ;)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.936
16.049
113
ja, samo to ni 2.0 dizel, ki ga premore povprecen slovenc ampak od 3.0 naprej!
Prav zares. Ker sodobni 2.0 dizli z 200-240hp in 400-500Nm navora res še ne nudi tiste udobne vožnje (pa čeprav so to številke 3.0 motorjev izpred par let), to se začne šele tam nekje od 350hp in 650Nm dalje :fredi::aplauz: