Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kdobi bil lahko bolj prijazen v Gradcu? Sprejemnik, kajneda, saj z drugim nimaš opravka
bo pa sigurno račun precej višji, glede na to, koliko VAG avtov se zvozi na VW Integral Jesenice ravno zaradi cenejše urne postavke
so pa razlike v odnosu do stranke v Sloveniji znotraj neke pooblaščene mreže lahko ogromne
Zato pa sprašujem.
Izboljša se lahko praktično vse, od pozdrava naprej. In če za redni servis vsako leto pustim tam 500€, bi se kdo lahko malo potrudil in ponudil kak sok, ne zahtevam rdeče preproge in kaviarja.
To zdaj pišem za MB-servis izkušnje, drugo leto bo očitno en drug, vprašanje ali pri nas, ali v tujini. Avstrija je pač bližje kot LJ.
Primer o čem govorim, iz drugega foruma:
Pridem v sprejemne pisarne za servis, me tam pričaka prijetno izgledajoča gospodična, ji na kratko opišem problem, me posede na kavč in pove da bo poklicala mehanika. Mehanik pride, mu povem problem, me prosi za ključ in to je to.
Gospodična mi ponudi sok,kavo,crossaint, časopis in revije.
Čez 35 min se vrne mehanik, mi da v roko 2x A4 formata izpisa in pove da so vozilo dali na tester, da je bila očitno neka napaka senzorja, da je vse ok - ker pa so imeli avto že na testerju, so pa pregledali še ostale zadeve in je vse ok.
Fino. Vprašam koliko sem dolžen in pazite sedaj odgovor: ''Nič. Saj vam nič nismo naredili.''
Dalje..pridem do avta, avto opran. Se vsedem noter, na sovoznikovem sedežu flyer kjer piše ''dovolili smo si očistiti vaše vozilo''.
To je servis! Pa da se razumemo, ne zato ker sem goren'c in ker je bilo zastonj
ampak, ker imajo nek človeški,logičen odnos: Če nič nismo rihtali, nič ne bomo računali.
Na AC pa samo da avto notri zapelješ, je 100 EUR za dober dan...Zakaj? Ker očigledno pač lahko!