Diners kartica in prijaznost klicnega centra

Marezi

Pripravnik
2. jun 2009
296
0
16
Se še komu zdi, da so na klicnem centru pri Diners ponavadi jezni, da jih pokličeš. Da ne rečem arogantnega obnašanja, ko jih kaj vprašaš o stanju kartice, limitih ipd. Čudno se mi zdi, da vodilni to dopuščajo glede na to, da se ven mečejo kot prestižna kartica..

Kakšne so vaše izkušnje?

LP
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.513
7.021
113
Jaz tudi ne, pa sem morila ob 2h zjutraj. Je bilo pa to vsaj 3 leta nazaj.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.701
6.469
113
Če imaš shranjen datum in uro klica jim javi, da bodo imeli možnost urediti stvari (dodatno šolanje operaterja).

Ponavadi so vsi operaterji prijazni, mogoče je imel pred teboj kakšno problematično stranko na telefonu, ampak glede tega jih izobražujejo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Se "mečejo", da so prestižna kartica, samo jo avtor posta niti ti najbrž nimata, če govorimo o črni DinersClub kartici.
 

Marezi

Pripravnik
2. jun 2009
296
0
16
Davidoff: Načeloma bi morali biti prijazni do vseh, ne samo do "snobov" ane
wink-1.gif
Že res, da živimo v kapitalizmu, ampak je pa sreča tudi konkurenca in niso edini, ki ponujajo kartice z takšnimi pogoji. Ponekod so te celo veseli če prideš k njim, sploh če si že dolgo stranka kot sem jaz. Pač razočaran sem, pa niti ne obrnem tako malo prometa pri njih.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Poglej si zgoraj odgovore, samo ti imaš negativno izkušnjo. Lahko, da je bil operater tečen, kar ga lahko tudi sam opozoriš, to naredim tudi jaz, vsak pogovor se snema. V primeru kasnejših reklamacije se lahko pregleda posnetek pogovora, kjer se tudi jasno vidi, da si operaterja opozoril na neprimerno obnašanje, takrat se pa naprej izvaja ukrepe znotraj podjetja. V primeru, da si bil resnično razburjen zaradi obnašanja posameznega operaterja, ti pa svetujem, da pošlješ mail, napišeš pismo, se zglasiš osebno in podaš pritiožbo na neznanega operaterja, zraven pa navedeš vse potrebne podatke za lažjo identifikacijo.

To, koliko ti prometa obrneš je brezpredmetno, sprejmi, da si v sivem povprečju. Obstajajo stranke, ki samo na letalskih kartah pustijo preko 40000 EUR na mesec. The end.
 

Marezi

Pripravnik
2. jun 2009
296
0
16
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Poglej si zgoraj odgovore, samo ti imaš negativno izkušnjo. Lahko, da je bil operater tečen, kar ga lahko tudi sam opozoriš, to naredim tudi jaz, vsak pogovor se snema. V primeru kasnejših reklamacije se lahko pregleda posnetek pogovora, kjer se tudi jasno vidi, da si operaterja opozoril na neprimerno obnašanje, takrat se pa naprej izvaja ukrepe znotraj podjetja. V primeru, da si bil resnično razburjen zaradi obnašanja posameznega operaterja, ti pa svetujem, da pošlješ mail, napišeš pismo, se zglasiš osebno in podaš pritiožbo na neznanega operaterja, zraven pa navedeš vse potrebne podatke za lažjo identifikacijo.

To, koliko ti prometa obrneš je brezpredmetno, sprejmi, da si v sivem povprečju. Obstajajo stranke, ki samo na letalskih kartah pustijo preko 40000 EUR na mesec. The end.

Dejansko je samo eden operater bil vedno neprijazen. Sem ga tudi opozoril, da je aroganten in potem se je malo umiril. Za kakšne 10 sekund
smile-1.gif
Tožaril pa ne bom. Samo mnenje me je zanimalo od ostalih..
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
To ni tožarjenje, ampak pomoč, da se odpravi nepravilen odnos do strank. Ne se zdaj umikat, pojdi do konca in omogoči podjetju, da najde luknjo v operaterjih. So drugi ljudje, ki bolj potrebujejo svoje službe.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
V zivljenju nisem uzel kredita ( razen stanovanjskega ) nikoli v limitu in nasploh ne zapravim vec kot zasluzim, nicesar ne kupim ce nimam keša. Zakaj bi potem rabu kej druzga kot maestro mi povej...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Citat:
Uporabnik Marezi pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Poglej si zgoraj odgovore, samo ti imaš negativno izkušnjo. Lahko, da je bil operater tečen, kar ga lahko tudi sam opozoriš, to naredim tudi jaz, vsak pogovor se snema. V primeru kasnejših reklamacije se lahko pregleda posnetek pogovora, kjer se tudi jasno vidi, da si operaterja opozoril na neprimerno obnašanje, takrat se pa naprej izvaja ukrepe znotraj podjetja. V primeru, da si bil resnično razburjen zaradi obnašanja posameznega operaterja, ti pa svetujem, da pošlješ mail, napišeš pismo, se zglasiš osebno in podaš pritiožbo na neznanega operaterja, zraven pa navedeš vse potrebne podatke za lažjo identifikacijo.

To, koliko ti prometa obrneš je brezpredmetno, sprejmi, da si v sivem povprečju. Obstajajo stranke, ki samo na letalskih kartah pustijo preko 40000 EUR na mesec. The end.

Dejansko je samo eden operater bil vedno neprijazen. Sem ga tudi opozoril, da je aroganten in potem se je malo umiril. Za kakšne 10 sekund
smile-1.gif
Tožaril pa ne bom. Samo mnenje me je zanimalo od ostalih..

Kaj pa misliš, da delaš tu na forumu, če ne tožariš? Če že, naredi kot se spodobi in uredi zadevo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
V zivljenju nisem uzel kredita ( razen stanovanjskega ) nikoli v limitu in nasploh ne zapravim vec kot zasluzim, nicesar ne kupim ce nimam keša. Zakaj bi potem rabu kej druzga kot maestro mi povej...

Ne vem, mogoce zato, ker dlje od Hrvaske se nisi sel? Ne sprejemajo povsod maestro kartice, se manj bi pa nosil gotovino s seboj. Povprecna sluzbena pot s karto vred, hitro nanese nekaj tisoc evrov plus kaksni nepredvidljivi stroski se pojavijo prej kot si mislis. Ima sedaj MC ter VISA kaksen smisel? Potem so tukaj se spletne trgovine. Ce kopujes s kreditno kartico, se ne pomeni, da si zapufan in brez denarja, ce te ze to skrbi.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Glej smartass. Banka ne doloca trgovcu, da naj sprejema Maestro. Za vsako kartico je drugace opredeljeno in dejstvo je, da Maestro ni vsesplosno uporaben kot sta visa ali mc. Si kdaj vzel rent a car na Maestro? Sporoci kako je slo. Si kdaj nabavil karte za kaksen ferry preko spleta, sporoci kako je slo. Prav tako velja, da se na kreditnih karticah lahko odobri tudi veckratnik prihodkov v primeru izrednih okoliscin. Glej, ti furaj svoj Maestro in bodi srecen, mene pa ne poskusaj prepricevati oz uciti o smiselnosti kartic. Prihajajo taksne stvari, da ti ne bo nic jasno, me zanima kako "prestrasen" bos potem.
 

Marezi

Pripravnik
2. jun 2009
296
0
16
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik Marezi pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Poglej si zgoraj odgovore, samo ti imaš negativno izkušnjo. Lahko, da je bil operater tečen, kar ga lahko tudi sam opozoriš, to naredim tudi jaz, vsak pogovor se snema. V primeru kasnejših reklamacije se lahko pregleda posnetek pogovora, kjer se tudi jasno vidi, da si operaterja opozoril na neprimerno obnašanje, takrat se pa naprej izvaja ukrepe znotraj podjetja. V primeru, da si bil resnično razburjen zaradi obnašanja posameznega operaterja, ti pa svetujem, da pošlješ mail, napišeš pismo, se zglasiš osebno in podaš pritiožbo na neznanega operaterja, zraven pa navedeš vse potrebne podatke za lažjo identifikacijo.

To, koliko ti prometa obrneš je brezpredmetno, sprejmi, da si v sivem povprečju. Obstajajo stranke, ki samo na letalskih kartah pustijo preko 40000 EUR na mesec. The end.

Dejansko je samo eden operater bil vedno neprijazen. Sem ga tudi opozoril, da je aroganten in potem se je malo umiril. Za kakšne 10 sekund
smile-1.gif
Tožaril pa ne bom. Samo mnenje me je zanimalo od ostalih..

Kaj pa misliš, da delaš tu na forumu, če ne tožariš? Če že, naredi kot se spodobi in uredi zadevo.

Ne tožarim ampak poizvedujem za mnenji oz. izkušnjami. Dokler pa ne napišem imena konkretno od zaposlene osebe to za mene ni tožarjenje. Sem se pa hotel prepričati samo kolikokrat imajo ljudje "slab dan", ker verjetno tudi ti ne bi bil vesel, da bi dobil pritožbo od nekod, ko bi imel kakšno težko obdobje v življenju in se pač ne bi mogel smejati neprestano. Ravno zato sem zbiral izkušnje uporabnikov..
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Zdaj mečeš luč na cel center, namesto na enega, ki se ti je zameril. Kako je to bolje?

btw: maestro je res povsem neuporaben, razen za zapečkarje.