Dilema 225/45/17 (letne pnevmatike)

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik enageM pravi:
Jaz sem dobil ob novem avtu gor Conti 3, sicer malenkost drugačnih dimenzij pa vseeno. Za po suhem nimam pripomb, po mokrem je pa tak obub, da kar res ni. Tako drsi skozi ovinke, da je že kar nepredvidljivo. Sem bil jeseni kar vesel, da sem dal gor zimske in se potem vsaj normalno vozil po mokrem. Conti 3 ziher ne bodo naslednje gume. To je sicer samo moje mnenje, lahko da se na drugačnem avtu drugače obnašajo...

To kar dobiš ob novem avtu je itak približek tistega kar naj bi guma bila. Mislim da obstajajo celo testi na to temo.

Sam sem se sedaj 2 leti vozil na Continetalkah (sicer Premium Contact) pa je guma bila drugo sezona enako dobra kot prvo (na mokrem), oprijem je bil recimo boljši kot pri dunlopkah SP 9000 po dveh letih. So pa pri continentalkah bili problemi z obrabo robov ...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Torej je prva vgradnja slabša od tistega, kar potem sam kupuješ, seveda, govorim o istem cenovenem razredu, ne, da bi potem kake kitajce gor šraufal.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.761
652
113
Stvar je diskutabilna ob kakšnem kriglnu, drgač pa na moj avto nikol več Bridgestona, me je pošteno razočaral vsaj na moji cizi.

Tko da prid že na ta pir k ga morva skp požret, da se nau skisu

lp D
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
OEM pnevmatike so slabše - gre ponavadi za tiste pnevamtike, ki so v standardnih dimenzijah in jih obujejo že v tovarni kjer se vozilo izdela.

Za izvenserijske dimenzije pa se verjetno uporabijo "klasične" gume - je pa spet vprašanje iz kakšnega "arhiva" jih pripeljejo!
grin1.gif


Edit: tule je link do točno tvoje dimenzije, glej konec tabele kjer sta dve OEM gumi za Mercedes. Mercedes (pa mislim da še kakšna luksuzna znamka) sicer imajo čisto ločene OEM modele, ki spadejo v tako filozofijo firme kot "originalni nadomestni deli" in jih kupci raznih operativnih lizingov "morajo" imeti vgrajene. Vsekakor pa tudi druge firme montirajo za prvo vgradnjo take OEM gume ki z javno produkcijo nimajo nič skupnega (čeprav verjetno oznake in vse na gumi kaže drugače).
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sam sem amlo po sili razmer dal na svojega Conti SportContact 3 A1 (205/55*17) in moram reči da se avto drži ceste tako po suhem kot tudi po mokrem. So pa malček glasnejše...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ta izjava je malo mimo da so gume za prvovgradnjo slabše kvalitete..
Dostavljamo gume za prvovgradnjo Opel Insignia in vem kaj se montira vsaj pri Opel
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Za opel ne vem, ampak če ti veš bo že držalo.

Imajo pa firme različne strategije ...

Ene imajo "brandname" gume, ki so identične (oznake) javno dostopnim gumam, samo niso 1:1 s komercialnimi modeli, ampak so slabše (recimo francoske znamke).

Ene imajo svoje low-budget dobavitelje (dejansko so del koncerna) recimo VAG grupa (neke maragoni gume).

Ene imajo dejansko OEM modele (tudi ločene oznake) - recimo prej omenjen Mercedes.

Kot sem pa rekel za nestandardne dimenzije (torej tisto kar doplačaš) se ponavadi obujejo bolj kvalitetne gume, ki pa so verjetno enake produkcijskim.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
S čim pa? Ker jaz sem bil s Potenzo RE-720 zadovoljen.

Zdaj sicer gledam kaj bi dal na avto... samo mora biti dimenzije 225/50/17. Kolikor gledam, so 50% dražje od 225/45/17.
10.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
potrebno je vedeti da so deli za prvovgradnjo vedno boljši od tistih ki se kasneje dobijo na tržišču, to pa zaradi tega ker proizvajalci dobesedno prisilijo dobavitelja da da robo po najnižji mozni ceni sicer najdejo drugega. Gume gredo seveda po nekajkrat nižji ceni do proizvajalca kot so dejansko pol v prosti prodaji
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Pri gumah to ne drži ker ne gre za klasičen nadomestni del. Če hočeš znižat stroške, potem odkupiš neke gume po nižji ceni za nižjo kvaliteto. Gume se razvijajo ločeno od vozila in je torej princip drugačen kot pa pri ležajih ipd.

Noben kupec ne bo izbiral kakšno gumo bo imel na avtu. Ja? Če hočeš druge gume, jih lepo posebej kupiš!

Sicer pa v sodobnem času kjer je EKO zelo in, verjetno da so gume za prvo vgradnjo narejene natanko tako, da vozilo dosega tisto mejno vrednost CO2ja (in porabe) ki se potem oglašuje povsod. A misliš da se to kdo vpraša? Guma z nizkim kotalnim uporom zniža porabo za več kot pa vsi ostal "EKO" ukrepi v vozilu, jasno ima to svojo ceno (lastnosti oprijema so drugačne)!

Torej še vedno trdim da je večina novi vozil opremljenih s slabšimi gumami od produkcijskih, za mercedes imaš zgoraj celo zelo zgovoren primer (najboljša produkcijska guma na testu je v OEM izvedbi najslabša od vseh).