ksz.
Primerjal bom pac svoja vozilca (Civic in Signum DTi), tko da se nebo kdo pretirano cudil primerjavi...
otto:
+: zvok, veliko vecji uporabni razpon vrtljajev (od 1100 do 9000
) , boljsa odzivnost, bolj "zivcen" obcutek avtomobila/motorja med voznjo, bremzanje z samim motorjem, sama "uporabna" moc motorja, skratka uzitki med dinamicno voznjo.
-: malo vecja poraba, skoraj nemogoce voziti "penzion paket", hrup na daljsih relacijah, voznja v prometnih konicah (guzva)
dizel:
+: majhna poraba, sproscenost na daljsi poti, lazje "normalno" speljevanje, drzanje konstantnega tempa na AC
-zvok, resno uporaben le med 1500-3000 obrati, odzivnost, ni tistega pravega obcutka "surovosti" pri bolj dinamicni voznji, dolgocasen obcutek med samo voznjo
Primerjal bom pac svoja vozilca (Civic in Signum DTi), tko da se nebo kdo pretirano cudil primerjavi...
otto:
+: zvok, veliko vecji uporabni razpon vrtljajev (od 1100 do 9000
-: malo vecja poraba, skoraj nemogoce voziti "penzion paket", hrup na daljsih relacijah, voznja v prometnih konicah (guzva)
dizel:
+: majhna poraba, sproscenost na daljsi poti, lazje "normalno" speljevanje, drzanje konstantnega tempa na AC
-zvok, resno uporaben le med 1500-3000 obrati, odzivnost, ni tistega pravega obcutka "surovosti" pri bolj dinamicni voznji, dolgocasen obcutek med samo voznjo