Kako je že s tem slavnim dizelskim navorom?
Kdo mi lahko razloži, zakaj s svojim sedanjim avtom (diesel, 90 KM/ 192Nm ) v vrhniški klanec dosežem ušivih 140, prejšnji (bencin, 121KM /170Nm ) pa je šel z lahkoto 180 ? ? ? Kdo drug kot BlueGTI, ki je meni in še nekaterin, žal veliko preredkim, čudovito razložil odnose med močjo, navorom in nebodijihtreba prestavami. Tisti prispevek bi bilo treba prilepiti na vse avtomobilistične forume nekam na vrh in vsi bi ga morali študirati toliko časa, da bi ga tudi razumeli.
Mislim, da je temeljna razlika med dizli in bencinarji v tem, da hoče večina bencinarje voziti tako kot dizle. Malo ljudi tera bencinarje v visoke vrtljaje, 5000-6500/min, kjer bencinarji "rujejo", medtem ko dizli "rujejo" pri komaj polovico tega in se poprečnim ljudem zdi to mnogo bolj sprejemljivo. Zato tudi ta občutek kako dizli vlečejo in to naj bi bil ta slavni navor. Večina pa pozablja, da imajo primerljivi dizli turbine in da bencinarji v ustreznem območju vrtljajev tudi "rujejo".
Po moje torej razumski argumenti delujejo izrazito v prid bencinarju, še sam pa potem ne vem točno zakaj mi nekako bolj kul deluje vožnja dizla. Le kdo bi razumel voznike tapravih Citroenov?