TSI so v bistvu kar zanesljivi, z izjemo verige ali napenjalca, kar se pa v večini primerov tako odpravi v garanciji. Novejši 1.2 in 1.4 pa že tako ali tako imajo jermen, pri 1.8 in 2.0 pa veriga ni bila nikoli problem.
Treba je v zakup vzeti, da se TSI-jev proda verjetno enih 20x toliko kot ostalih turbo bencinarjev, zato se tudi pogosteje sliši o "problemih".
Moje izkušnje s temi novodobnimi turbo bencinarji:
1.2 TSI v 20.000km nobenega problema, pred kratkim srečal zdajšnjega lastnika, pravi da ima že cca. 130k prevoženih, z izjemo verige v garanciji ni imel problemov z avtom.
1.6 THP v 80.000km zamenjan enkrat nek senzor pri turbini, enkrat vžigalne tuljave, enkrat pokrov ventilov, ker je motor bil masten od olja.
2.0 TSI v 90.000km nobenega problema, sem pa preventivno zamenjal napenjalec verige za najnovejšo revizijo, cca. 400 eur. stroška ker nisem šparal in sem zamenjal še pokrov verige, brez tega bi bilo stroška za 100 eur. manj.