DI motorji.....

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Kateri novejši motorji so v bistvu brez težav?
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
nehi se režat.
Če je pa dobra šala.
Downsizing, moč več kot 100KM na liter v vsakodnevno voženem avtu, motor kmalu velik kot A4 list papirja pa turbo gor in potem nekdo vpraša o zanesljivosti.
grin1.gif

Danny bi vedu, ziher.
tongue-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Bom drugače vprašal oz. sem mislil takole vprašat. Kateri novi avti iz salona imajo zanesljive motorje? Ni nujno, da je turbo. Recimo od Hyundaia/Kie 1.6 bencinar 136KM N/A motor je v redu? Ali pa od Honde 1.8, 142KM bencinar?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ksz

Čist lahko je sodoben downsajzan motor zanesljiv, samo 100€ več stane za proizvest.
smirk-1.gif


Žalostno glede na znesek kneda.
uf-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.060
5.658
113

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Čisto naj, naj, najnovejši so vsi brez težav, ker še niso imeli šanse da bi kdo dokazal nasprotno
wink-1.gif


Zadeve niso tako preproste, da bi to določil glede na to koliko cilindrov ima ali kako velika je prostornina motorja, ali ima turbino ali DI ...

Če že moram stavit (skrajno subjektivno) na bolj zanesljive so to Ford Ecoboost, Toyota 1.2t, Mazda, Renault TCe. Na dnu TSI, THP.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ok, Hyundajev/Kijin motror ali pa Hondin sem tako iz glave ustrelil, ker pa imam v prihodnosti namen nabavit ali Fordovega 1.5 Ecobost ali pa Škodinega (VW) 1.4 TSI, mi je torej bolj smotrna odločitev Fordov al ne?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
TSI so v bistvu kar zanesljivi, z izjemo verige ali napenjalca, kar se pa v večini primerov tako odpravi v garanciji. Novejši 1.2 in 1.4 pa že tako ali tako imajo jermen, pri 1.8 in 2.0 pa veriga ni bila nikoli problem.

Treba je v zakup vzeti, da se TSI-jev proda verjetno enih 20x toliko kot ostalih turbo bencinarjev, zato se tudi pogosteje sliši o "problemih".

Moje izkušnje s temi novodobnimi turbo bencinarji:

1.2 TSI v 20.000km nobenega problema, pred kratkim srečal zdajšnjega lastnika, pravi da ima že cca. 130k prevoženih, z izjemo verige v garanciji ni imel problemov z avtom.
1.6 THP v 80.000km zamenjan enkrat nek senzor pri turbini, enkrat vžigalne tuljave, enkrat pokrov ventilov, ker je motor bil masten od olja.
2.0 TSI v 90.000km nobenega problema, sem pa preventivno zamenjal napenjalec verige za najnovejšo revizijo, cca. 400 eur. stroška ker nisem šparal in sem zamenjal še pokrov verige, brez tega bi bilo stroška za 100 eur. manj.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Glede TSI... Za 2.0 sem slišal, da ni nobenih problemov, pri 1.8 TSI 160 KM pa rado pride do preskoka verige motorja in uničenja le tega.... Sam vem za 3 take primere, ko je motor šel rakom žvižgat. Enega so menjali celega v garanciji (60.000), druga dva pa sta bila izven garancije - eden okoli 180 000 km in drugi okoli 220 000 km.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ok, hvala. Kaj pa za 1.4 TSI, ker 2.0 glih ne rabim za se furat v kolonah, kjer so že čisto povsod....ajde, da bi bilo to 20 let nazaj, si ga ubodem, samo za današnje potrebe in gužvo, khmmm. Torej 1.4 TSI (najnovejši) kaki problemi?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To kar si napisal je problem tudi pri 2.0 (ima popolnoma enako verigo in ostale sklope okoli nje kot 1.8), res pa da za to nisi slišal ker jih na cesti ni toliko kot 1.8. Problem pa ni v verigi, ampak v napenjalcu pri določenem letniku izdelave (nekje od sredine 2009 do sredine 2010), zato sem ga pa jaz zamenjal preventivno takoj ob nakupu. Sicer se ponavadi tako ali tako začne najprej pojavljati ropot verige pri hladnem vžigu, ni pa to pravilo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
tudi takrat, ja
ampak 14 dni nazaj sem mel ta primer na golf 5, kompresor turbo, 1.4, BMY motor 140PS (identičen kot 170 konjski BLG, le tovarniško ima drugo mapo)
avto je hladen nekaj težje vžgal in vrgel to napako, po pregledu s stetoskopom (poslušanje) se je podrlo in je bila veriga stegnjena

v Adel po nov set verige komplet z napenjalcem in že veselo poje :D